חיפוש מאמרים

12314 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
זכות שתיקה - החובה למסור מסמכים כחלק מזכות לאי הפללה עצמית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ישראכרט טלפון ויזה כאל טלפון ישראכרט טלפון שירות לקוחות מקס שירות לקוחות

נושא המאמר: Mastercard Day – חגיגת הטבות מטורפת בכל 10 לחודש
מאת: רז   שמור מאמר למועדפים

בכל 10 לחודש קורה הבלתי יאומן – ה- Mastercard day! אבל..מי זו בכלל חברת מאסטר קארד? מתי היא הוקמה? איך היא פועלת בישראל? מה הוא אותו מאסטר קארד דיי חגיגי שהיא פיתחה, וגם: טיפים איך להפיק מאותו יום חג את המיטב (רמז: בהנאה צרופה). קריאה מהנה!

מסטר קארד (Mastercard) היא חברה בינלאומית המפעילה רשת של כרטיסי אשראי. היא נוסדה בשנת 1966 על ידי קבוצה של בנקים, והיא אחת מרשתות כרטיסי האשראי הגדולות בעולם.

מסטר קארד מאפשרת ללקוחותיה לבצע רכישות בחנויות ובעסקים ברחבי העולם. היא גם מציעה מגוון הטבות לבעלי כרטיסים, כגון הנחות, מבצעים ותוכניות שונות ומגוונות.

מסטר קארד זמינה ב-5 יבשות מאות מדינות ואלפי ערים מסביב לעולם.

Mastercard בישראל
חברת מאסטרקארד אינה פועלת באופן ישיר בישראל. במקום זאת, היא מפעילים אותם מספר של בנקים וגופים פיננסיים אחרים. תפקידם ביתר לבדוק את עסקאות כרטיסי האשראי, להנפיק כרטיסי אשראי ולספק שירות לקוחות לבעלי כרטיסים.

הבנקים הגדולים בישראל שמפעילים את מאסטרקארד כוללים את:

בנק הפועלים
לאומי
דיסקונט
מזרחי טפחות
הבינלאומי
בנוסף לבנקים, גם חברות האשראי מפעילות את מאסטרקארד בישראל:

חברת ישראכרט
חברת כאל
חברת מקס
כל אחת מהחברות הללו מציעה סוגים שונים של כרטיסי מאסטר קארד, עם הטבות שונות. למשל, ישנם כרטיסי מאסטר קארד שמעניקים נקודות או מיילים שניתן להמיר למוצרים או שירותים, כרטיסים שמעניקים הנחות על רכישות מסוימות, ועוד ועוד.

מאסטר קארד שירות לקוחות
שירות הלקוחות של מאסטר קארד בישראל נחשב לאיכותי ויעיל. השירות ניתן 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, וזמין במספר דרכים, כולל טלפון, דוא"ל וצ'אט.

לקוחות יכולים ליצור קשר עם שירות הלקוחות של מאסטר קארד כדי לקבל מידע על כרטיסי האשראי שלהם, לבצע רכישות, לבטל עסקאות, לדווח על כרטיסים אבודים או גנובים, ולקבל עזרה בנושאים אחרים.

שירות הלקוחות של מאסטר קארד ידוע באדיבותו ובמקצועיותו של נציגי השירות. נציגי השירות עושים כמיטב יכולתם לעזור ללקוחות לפתור את הבעיות שלהם במהירות וביעילות.

Mastercard day (מסטר קארד דיי) - יום חג של הטבות והנחות
מסטר קארד דיי הוא יום המבצעים וההטבות של כרטיסי מסטר קארד. הוא מתקיים מדי יום 10 בחודש, החל מהשעה 10 בבוקר, ומציע מגוון הטבות לבעלי כרטיסים, כגון הנחות, מבצעים, מתנות ועוד.

הטבות מסטר קארד דיי כוללות:

הנחות במגוון חנויות, מסעדות, בתי מלון ועוד.
מבצעים מיוחדים על מוצרים ושירותים.
מתנות ללקוחות חדשים וללקוחות קיימים.
תוכניות נאמנות והטבות שונות.
כדי להשתתף במסטר קארד דיי, כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בכרטיס מסטר קארד שלכם בעסקים המשתתפים במבצע. תוכלו למצוא את רשימת העסקים המשתתפים באתר האינטרנט של מסטר קארד.

קליק לאתר ההטבות של מסטר קארד דיי >>
6 טיפים לבחירת הטבות במאסטר קארד דיי
הגדירו תקציב מראש. זה יעזור לכם להימנע מהוצאות מיותרות.
עשו מחקר לפני שאתם קונים. בדקו את ההנחות שמציעות החנויות השונות כדי למצוא את ההצעה הטובה ביותר.
קנו רק דברים שאתם באמת צריכים. אל תקנו דברים רק בגלל שהם במבצע.
השתמשו בכרטיס אשראי שמעניק הנחות. זה יכול לעזור לכם לחסוך כסף על הרכישות שלכם.
החזירו מוצרים שאתם לא מרוצים מהם. אם אתם לא מרוצים מהמוצר שקניתם, אתם יכולים להחזיר אותו ולקבל את הכסף שלכם בחזרה.
השתמשו בשירות לקוחות אם אתם צריכים עזרה. אם אתם מתקשים להבין את תנאי ההנחה, או אם יש לכם בעיה עם הרכישה שלכם, אתם יכולים לפנות לשירות לקוחות של החנות.
איך מוצאים הנחות שוות ב-Mastercard day?
עשו מחקר לפני שאתם קונים. בדקו את ההנחות שמציעות החנויות השונות כדי למצוא את ההצעה הטובה ביותר. אתם יכולים לעשות את זה באינטרנט, בעיתונים או במגזינים.
השתמשו באינטרנט כדי למצוא את ההנחות הכי טובות. ישנם אתרים רבים שמציעים רשימות של ההנחות שמציעות החנויות השונות. אתם יכולים גם להשתמש באתרים של החנויות כדי למצוא את ההנחות שמציעות.
הירשמו לרשימת התפוצה של החנויות כדי לקבל עדכונים על ההנחות האחרונות. אתם יכולים גם לעקוב אחרי החנויות בפייסבוק, בטוויטר ובאינסטגרם כדי לקבל עדכונים על ההנחות האחרונות.
קנו ביום מאסטר קארד דיי עצמו. רוב החנויות מציעות את ההנחות הטובות ביותר ביום מאסטר קארד דיי עצמו.
בתקופה בה האינטרנט מוצף במידע, וקשה לדעת על איזה אתר אפשר לסמוך – ספר טלפונים דיגיטלי מתחייב לאמינות ברמה הגבוהה ביותר בקשר למספרים ודרכי ההתקשרות עם שירותי הלקוחות של החברות הגדולות.

phone-book.co.il/mastercard-day-%d7%97%d7%92%d7%99%d7%92%d7%aa-%d7%94%d7%98%d7%91%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%98%d7%95%d7%a8%d7%a4%d7%aa-%d7%91%d7%9b%d7%9c-10-%d7%9c%d7%97%d7%95%d7%93%d7%a9/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רז שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]