חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
החומרים שמהם עשוי עַם





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בריאות רגשות אושר

נושא המאמר: אהבה אהבה ואהבה tvcv kuc ktvuc tuvcho ntuvc
מאת: ד`ר אודי בר    שמור מאמר למועדפים


שלום לכולם!
איך עוברים עליכם ימי החורף האמיתי? כך או אחרת,תודו לפחות שמתחיל להיות קצת קר.
וקור שכזה, תמיד מכניס אותי לאווירה רומנטית. הוא מביא את הרצון להתחבק, יש פתאום געגועים לריגוש, געגועים לחיק חם. ובכן, מאחר וכולנו דומים קצת, חשבתי על אלה אשר עדיין מחפשים, עדיין משתוקקים לאותו חיק חם אך טרם מצאו אותו, על כל אלה שאולי צריכים קצת עידוד וצרור עצות לדרך.

בקיצור, היום אדבר אתכם על אותו אובייקט אשר אני תמיד מדבר עליו, האוביקט האנושי, אך הפעם נדון באספקט מעט שונה שלו. היום נשוחח על דרכים לליבכם, דרכים אשר תקלנה עליכם למצוא את בן זוגכם. דרכים לזרז את הפלת המחסומים הנמצאים בין ליבנו ואנו, אותם מחסומים בין ליבנו ללבו של האחר.

ובכן, תתפלאו, אבל ישנן דרכי התנהגות ותגובה, אשר באופן סטטיסטי נוטות להקל על יצירת קרבה בין זרים, מעודדות התקשרות ריגשית ואפילו מזרזות בנייתו של קשר מעמיק!

או.קי. אז על מה בדיוק אני מדבר?
מסתבר כי דפוסי התנהגות מסויימים, כמו גם תפישה עצמית שלנו את עצמנו, חשובים ליצירת חיבה אמון קירבה ואפילו התאהבות עמוקה.
הכל כמובן מתחיל בעצמנו, כמו כל דבר אחר הנוגע לנו בעצם.

אנו נוטים בדרך כלל לשפוט עצמנו בחומרה רבה יותר מאשר האחרים. ומאחר ואנו חוששים להפגין את האספקטים באישיותנו אשר נתפסים על ידינו כלא אטרקטיביים, אנו למעשה מדחיקים אספקטים רבים של אישיותנו ועצמיותנו. כעת, כאשר אנו נפגשים באדם זר לנו, אנו מקצינים את ההדחקה של אותם דברים אשר נראים לנו כלא נאותים.
אמ..אמ...אמ....פה אנו מבצעים את הטעות הראשונה!!
בנוסף, אנו לעיתים מנסים להעניק לדמות שמולנו את הדמות הניראית לנו נכונה וראויה....פה אנו כבר מבצעים את הטעות השניה!!
ולמעשה רוב הזמן אנו מנסים להיות מושלמים.
וזאת כמובן הטעות השלישית!!
הרי כולנו יודעים, ומי שלא אז שילמד כעת, אין דבר כזה אדם מושלם, כי כל אדם הוא למעשה מושלם ורובנו פשוט אינו יודע זאת.

עכשיו ,כיצד מגלים זאת? כיצד אנו מגלים כי אנו אנשים מושלמים ואף חברינו הם כאלה (אף שחלקם נראים לנו כעדין מחפשים)?
ובכן התשובה היא נורא קלה!! מה לעשות, קלה, אבל גם נורא מענישה את אלה אשר אינם מגלים אותה.
התשובה ידועה בבירור לכולנו, התשובה היא- מה שאנו ב א מ ת ! ! כולנו בתוך תוכנו יודעים מי אנו בדיוק, א י נ י מתכוון לשיפוטיות שלנו אודות עצמנו, אלא לסל תשוקותנו, שאיפותנו, הדברים שאנו באמת אוהבים וכמובן כל חלומותינו.

ובכן, יתכן כי חלק מאיתנו שכח עולם שאיפות פנימי זה. לאלה ששכחו, יש צורך תחילהלבצע תרגילי ריענון. אך למי שעדיין חש את התשוקות ואת החלומות בועטים, עליו לבצע רק את המהלך השני-השחרור.
שוב ,אחזור על החלוקה; יש כאלה אשר מאחר וזמן רב הדחיקו את חלומות ילדותם, הדחיקו את המוזרויות הקטנות והמיוחדות רק להם, אלה אשר איבדו כבר תיקווה, לכל אלה יש צורך תחילה בריענון ועל ידי עבודה עצמית לחזור ולהיזכר בשורש מהותם. מאידך, לאלה אשר עדיין יכולים ברגע קל של ריכוז, לדעת בדיוק מהם הדברים אשר אותם עדיין לא גילו לעולם מעולם, אז לאלה יש צורך רק במהלך השני, שלמעשה עוסק בשיחרור.

השבוע אדון אתכם בעיקר על המהלך השני.
כדי להפוך כל פגישה למשמעותית יותר ולבעלת פוטנציאל לקשר עתידי כלשהו, וכאן אני מתיחס גם לקשרים עסקיים וגם לקשרים ידידותיים או רומנטים, עלינו להעביר חלק מאישיותנו המקורית. ואיני מתכוון כי עלינו להיות מבריקים במיוחד, או שנונים. אני מתכוון לכך כי נהיה מסוגלים להעביר מעט מהיחודי לנו. אבל יחודי באמת. איך יודעים שזה יחודי באמת? אתם פשוט יודעים זאת, כי זה מה שאתם באמת אוהבים.

ובכן, למרות שהכל נשמע נורא הגיוני, שימו לב כיצד אנו מתנהגים בפגישות עיוורות, שימו לב כיצד אנו נוהגים בעת מתן מצגת במשרד, שימו לה כיצד אנו נוהגים בהיכרויות חדשות.
רובנו, לצערי, אינו מרשה לעצמו להיות נינוח לחלוטין (בגבולות הנימוס כמובן) ולהיות נינוח פירושו לתת לאני האמיתי שבתוכנו, זה שמתפרקד מול הטלוויזיה בבית, לחלחל החוצה.
כעת מסתבר כי דווקא רסיסי האישיות אשר בכל זאת פורצים להם החוצה, הם אלה אשר מותירים את חותמם על בני שיחנו, פרט לנושאים מקצועיים כמובן בהן חשובה גם רמת עבודתכם. מסתבר כי כולנו נוטים לאהוב אנשים אשר מניחים לעצמיותם לפעפע לפני השטח ללא עכבות. מסתבר כי אנשים משוחררים מגיעים בקלות יותר לקשרים זוגיים, מגיעים לעמדות בכירות יותר במקום עבודתם, בקיצור מצליחנים.

ובכן, מדוע קשה כל כך להסיר את אותם מעצורים? מדוע, הרי מלכתחילה אמרנו כי מדובר בעצמיותנו שלנו והוספנו ואמרנו כי הרי מדובר בחלומות ילדותנו, אז למה קשה כל כך?

קשה, בגלל שאנו בטוחים כי לא יאהבו אותנו מספיק אם נגלה את כל כולנו.
ובכן, יש לי חדשות בשבילכם, יאהבו גם יאהבו!!
איך אני יודע זאת? שימו לב היטב, כל האנשים אשר השפיעו בהיסטוריה האנושית, הקצרה והארוכה, כל אלה המהווים דמויות בולטות בעולם האמנות והיצירה, כל אלה אשר הגיעו לעושר ותהילה מופלגים, כל אלה היו דמויות הנתפסות כמיוחדות, בעלי קווי אישיות ברורים, אינדיבידואליסטים בדרכם ובעיקר היו נאמנים לעצמם!
שימו לב להבדל בין שחקן קולנוע, למשל, לבין "כוכב קולנוע". "הכוכבים" הם בדרך כלל בעלי אישיות אשר אתם כמעט יכולים לגעת בה, הם נראים לכם כמעט מוכרים. וזאת בגלל הדרך בה הם מבטאים את אישיותם, גם אם מדובר בטכניקה נפלאה, עלינו זה עושה את העבודה.

בקיצור, אם אתם רוצים ליצור כימיה מהירה יותר בינכם לבין אדם אחר, אל תחשבו מה- הוא היה רוצה שתאמרו, חשבו מה אתם רוצים לומר. אם הפגישה לא תעלה יפה גם לאחר שדיברתם בכנות ובטבעיות מוחלטת, סימן שמלכתחילה מהות הפגישה אינה מתאימה לכם. אין הדבר מעיד דבר על שוויכם האמיתי. כשלון של פגישה, כמובן אם נהגתם בה בכנות מלאה , יכולים רק להעיד כי השני אינו מתאים לכם. חוסר ההתאמה הוא לגיטימי ואינו מוריד מאומה מערככם האמיתי. כך או אחרת הוא, האדם, או הנושא, אינם מתאימים לכם והרי לאורך זמן אלה הדברים הקובעים הצלחתו של קשר אישי או פרויקט עסקי.
מקווה כי הצלחתי ולו במעט לחדד לכם את חשיבות היותנו נאמנים לעצמנו ולכל נים בהוויתנו, זה גם טבעי וגם מביא ברכה, אז מי מתנגד?

בהצלחה ובברכה
ד`ר אודי בר




www.tevalife.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד`ר אודי בר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]