חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הצעת חוק הבטחת הכנסה מגדירה את הזכאויות לגמלה - יחסי עובד מעביד - זכאותו לגמלה - עובדים בעלי מגבלה פיזית - יתום או ילד נטוש





    קישורי טקסט (לפרטים)




שליחת הודעות sms שרותי אינטרנט סלולסארים
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ניידות סלולארי פלאפונים חוק

נושא המאמר: ניידות המספרים הסלולארים
מאת: אסף   שמור מאמר למועדפים

ניידות המספרים הסלולרית: אז מי בכלל רוצה להתנייד?

בשעה טובה ואף מוצלחת יצאה לאוויר העולם תכנית ניידות המספרים. העיתונות חגגה את האירוע, כל החברות פצחו במבצעים מצוינים, כולם גועשים, כולם רועשים, כולם מציעים גבעות והרים, כולם קוראים לנצל את ההזדמנות ולהתנייד עכשיו– ומה בפועל קרה?

כמעט כלום.
מתוך כ- 7 מיליון מנויים סלולריים בישראל, על פי נתוני משרד התקשורת (13.12.07) התניידו – תקשיבו טוב – רק 15,597 לקוחות. עם כל ה-"הוהא", עם כל הטררם. ניוד של כאלף לקוחות ביום, אחוז אפסי מכלל הלקוחות. למעשה, המספרים האלה דומים מאוד לתנועה הטבעית, הרגילה, בין החברות. ובכלל – הס מלהזכיר את ניידות המספרים הקווית – שם התניידו כמה אלפים בלבד.

האם על זה כל הרעש? האם לישראלים באמת לא אכפת?

התשובה: נכון. לא כל כך אכפת.
רוב הישראלים לא חושבים שהדשא של השכן ירוק (או כתום, כחול, סגול – ולחילופין, אדום, כחול או צהוב) יותר משלהם. חלקם פשוט אדישים לחוק הניידות החדש, אחרים לא ממש מבינים מה, למה ומדוע. נכון, אנחנו אוהבים את החופש לעבור מחברה לחברה בחופשיות. עוד יותר נכון, אנחנו מתלהבים מהמבצעים המוצלחים שיש היום בשוק. והכי נכון, רובנו רוצים פשוט להתקדם ולעבור לדור 3, והמבצעים הם פשוט הזדמנות מצוינת.

אם כך, האם חוק הניידות מיותר? אולי חסר חשיבות - הרבה פחות משמעותי מהצפייה שעורר? ממש לא. ערכים כמו חופש מעבר בין החברות, כמו חופש תחרות, רחוקים מלהיות בטלים או חסרי חשיבות.

אז מה מרוויח הציבור בישראל, מעצם מהלך הניידות? אם מקזזים את עובדת מיעוט המתניידים (כשגם במדינות נוספות בעולם, נתוני ההתניידות היחסיים – דומים), הרווח הגדול ביותר הינו חיזוק מעמד הצרכן. העצמת חופש הבחירה.

גם אם הציבור (עדיין) אדיש, החופש לבחור בהצעה הטובה ביותר - הוא חשוב ביותר. הוא משתלם. טוב לדעת שאנחנו יכולים לקבל יותר תמורת הכסף שלנו. טוב לדעת שאנחנו יכולים לעבור, להתנייד, עם אותו מספר סלולרי, לכל חברת סלולר שאנחנו רוצים (או עם קו ביתי, לכל חברת טלפון נייח לבחירתנו).

המסקנה: אל תמתינו. צאו מהאדישות. היו צרכנים מעורבים. בררו עם החברה שלכם מה ניתן לשפר, בדקו והשוו. למשל, מי מוביל בדור 3? למי היצע המכשירים המתקדמים המגוון ביותר? מי מציע מסלולים והצעות משתלמות יותר – למשפחות, לדוגמה, או לעסקים? לעיתים, מתברר שהחברה בה הינכם כבר נמצאים – היא בכל זאת הטובה ביותר. ואם לא – זה הזמן לנצל את הניידות ולעבור.


www.nayadut.net/comparepacks.asp


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אסף שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]