חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפים חשובים לארגון החתונה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מחסנים להשכרה מחסנים אחסון ארכיון

נושא המאמר: אחסון - הדברים החשובים בעת בחירת מחסן
מאת: ניר ג   שמור מאמר למועדפים

מה חשוב כשמשכירים מחסן:

אחסנה במבנה בטון

אחד הדברים הכי חשובים עבורנו הוא שהחפצים שלך ישארו בדיוק באותו מצב שהכנסת אותם.
אחסנה במבנה רעפים או איסקוריט יגרום להרס של חפציך כתוצאה מהחום הרב, אותו דבר נכון גם עבור איחסון בקונטיינר או במתקני פח ללא בידוד.
חובה לשים לב להשכרת מחסנים בעלי תקרת בטון, אחרת, חפציך אינם מוגנים. מוצרי חשמל, תמונות, רכיבים אלקטרונים ועוד עלולים לההרס כתוצאה מחום גבוה, לכן כאשר מחפשים מחסנים להשכרה חובה לשים דגש על אחסנה במבנה בטון.

הגנה ושמירה

חשוב מאוד שהמקום בו מתבצעת האחסנה של חפציכם יהיה בעל הגנה מרבית.
אנחנו בארכינטו שמים על כך דגש רב, ולכן ברשותנו מערכת אזעקה מהמתקדמות בארץ, חיבור ישיר למוקד שמירה, חיישני מגע ורעידות ועשרות מצלמות שמתעדות כל רגע. איתנו, אתם בטוחים.

פרטיות מלאה - כמו כספת

לקוחותינו מקבלים חדר פרטי, אישי, נעול והמפתחות נמצאים אך ורק אצלכם.
פרטיותכם היא אחד הדברים הכי חשובים, ואנחנו מכבדים את זה. כמו כן, אנו בשום אופן לא מוסרים מידע הנוגע אליכם לאף גורם. מידע כגון פרטיכם האישיים והחפצים המאוחסנים אצלנו הם עניינכם בלבד.

אטום בפני גורמים חיצוניים

על מנת לנטרל את ההשפעה של כמה שיותר גורמים חיצוניים,המחסן חייב להיות אטום מהרצפה ועד התקרה, ללא מרווחים. כאשר יש חשיבות רבה לבידוד ולעובי התקרה והקירות. חדר סגור מבטיח שלא יכנסו גורמים לא רצויים לחדר ללא רשותכם, וכמו כן שלא יכנסו מזיקים,יונים, חתולים וחיות אחרות.
אחסנה בהאנגרים פשוטים לא מבטיח לך בידוד מוחלט לחפצים שלך, וגורם לך להיות חשוף הרבה יותר.

www.archineto-storage.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ניר ג שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]