חיפוש מאמרים

11712 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עורך דין תשלום קנס





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון עסקים אימן מנהלים

נושא המאמר: 4 קושיות למנהל העסק
מאת: דני בן-יעקב   שמור מאמר למועדפים

ערב פסח, כולנו עסוקים בקניות לליל הסדר, ניקיונות בבית, חידוש סביבתי, סדרים חדשים....

ובעסק? מתי הזמן לעשות קצת סדר בעסק? מתי בפעם האחרונה ישבתם ופיניתם זמן לעסוק ב"סדר" בעסק שלכם?

התשובות ברורות וידועות מראש: (רק תסמנו "וי" ליד התשובה שלכם)
• "מה זאת אומרת? אני כל הזמן חושב על העסק שלי"
• "אני כל היום מתעסק בשינויים בארגון שלי"
• "הענף שלנו מאוד דינמי...."
• "אני עושה את זה 24 שעות ביממה..."

אז הנה קבלו 4 שאלות (קושיות לפסח, ולכל השנה) שאם תענו עליהם בכנות , יתכן והעסק שלכם יראה אחרת כבר בעוד חצי שנה , עד ערב ראש השנה הקרוב:

• יעדים – אתה עובד עם יעדים? מי קובע את היעדים?
• חזון (לא. לא כמו יעדים!) – יש לכם חזון עיסקי להיום ולמחר? כולכם בעסק מדברים את אותו חזן?
• הגדרת תפקידים – מוגדר ידוע ומבוצע?
• מכירות – איך וכמה?

אני אתחיל מהסוף:

מכירות:
עסק נוסד נולד ויועד על מנת למכור. נקודה. מכירת שרות, מכירת מוצר פיזי, מכירת רעיון, מכירות............
בתוך זה מספר שאלות:
• האם אנשי המכירות שלכם (וגם אתם) הולכים לאותם לקוחות קבועים, שנוח לכם איתם, שבטוח לכם שם, - פתרון: כל שבוע לקוח חדש. אחד. רק אחד בבקשה.
• האם אתם עושים UPSALE במכירה שלכם , או לוקחים את ההזמנות ו"עפים" מהעסק? יש לכם עוד מוצר ו/או מוצרים שאפשר למכור ליד המוצר שלכם? - פתרון: צרו "עץ מוצרים נלווים" לכל מוצר שלכם ולשילובים בינהם.
• האם אנשי המכירות יוצרים יוזמות ומביאים לכם את דרישות השוק והחידושים בענף? האם הם מביאים איתם מידע עסקי מביקורים אצל הלקוחות? (מי מוכר, כמה מוכרים , למי מוכרים, איזה סוג של מכירות.....) פתרון – בתוך הישיבה השבועית מוקדש פרק מיוחד לנושא, וכל אחד מחוייב לדבר.

הגדרות תפקיד:
רוב התקלות התקשורתיות בין האנשים בארגון מתחילות מכך שאנשים או לא יודעים, או לא מודעים להגדרתה מדוייקת של תפקידם,
במקרה שכזה – תמיד יש את מי להאשים, תמיד יש את הרווח הצר שבין התפקידים שבהם הדברים נופלים. פיתרון: רק כאשר יש חפיפה בין התפקידים וכל אחד מעביר את המקל , כמו במרוץ שליחים, אז – ורק אז יש שיתוף פעולה, אחריות, צמחיה. צרו "תרשים זרימה" של הפעולות מי אחראי , על מה אחראי, מי מדווח למי, מתי וכד'.

חזון –
זהו הבסיס לפעילות של כל חברה. זה הדגל.
זו "תעודת הזהות" וההזדהות של החברה ושל עובדי החברה.
החברה צריכה להיות מובילה ולא מובלת.

טעות לחשוב כי חזון הוא "עתיד" – או אז עולה השאלה: מתי זה העתיד הזה? מחר? מחרתיים? בעוד שבוע? בעוד שבועיים ? חודש? שנה? ולכן- חזון הוא הפעולה שאני עושה היום למען המחר.
פעולה שנגזרת מתוך חזון עכשווי!!

יעדים-
בהרבה חברות וארגונים, היעדים נקבעים ע"י ההנהלה. הנהלה מצומצמת, הנהלה מורחבת. ואז היעדים יורדים אל העובדים. מה דעתכם – לתת לעובדים להביע את עצמם ולראות עד כמה הן מחוברים לארגון/חברה שאותה אתם מנהלים? יש סיכוי רב שאתם תופתעו מהתוצאות.

זהו.

חג שמח.




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דני בן-יעקב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."