חיפוש מאמרים

11723 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מהיא היפנוזה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יועץ עסקי ייעוץ עסקי ייעוץ אסטרטגי יועץ שיווק

נושא המאמר: האם זה הכול עניין של מחיר
מאת: דורון עמית   שמור מאמר למועדפים

במאמר הזה אני רוצה להתרכז בנושא של מחיר מול איכות
מחיר מול ערך. איך מתמודדים עם הבעיה הזאת של מחיר "זול"

סיפור! שימו לב ברחוב המסגר בתל אביב עושה את הקופות הכי טובות שלו ביום חמישי או שישי לאחר שהבליינים יוצאים מהמועדונים! כמובן!!! מוכרי האוכל!!! בשעות הבוקר המוקדמות לא משנה מה הם ימכרו ובאיזה מחיר הם ימכרו...בשעה הזאת יש צורך של קהל שנותן לו ערך...וזה מזון לאחר לילה של שתייה ואי אכילה! ברוב המועדונים רוקדים לא אוכלים, שותים זה כן. ולכן המכירה הזאת אין לה מחיר יש לה ערך עצום שהמחיר הוא זניח.

כ יועץ עסקי אני בהחלט יכול להצהיר כי מחיר הוא דבר חשוב. מחיר במצב שבו אנו נמצאים מבחינה כלכלית שהמעמדות התאחדו ולכולם אין כסף "מחיר" אכן קובע. בואו ונתייחס למרכולים הגדולים, זה הרי מעניין כול אחד מאתנו, האמת שאין הבדל כזה גדול במחירים בין המרכולים, המחירים די זהים, כאן המוצר הזה ב-6 שקלים יותר על מוצר אחד ובמוצר אחר זול ב-3 שקלים ממוצר דומה במרכול אחר. אבל, היכן נוגעת הנקודה של הערך! או כאן זה מתחיל לעניין. מי זוכר את הכתבה על איכות הירקות במרכולים! זה קרה באחת מהתוכניות האחרונות מרץ 2014 בערוץ השני, שם קיבלו 2 רשתות ציון טוב בנושא איכות הירקות שלהם והשאר ציונים גרועים...."זה ערך" זה ערך שמוביל צרכנים לרכוש ברשתות האלה, אלה שאיכות הירקות והפירות שלהם טובה, ללא חיידקים, כמעט אורגניים, זה ערך ששווה המון לבעלי המרכולים, לא בכדי הם מקימים מעבדות בדיקה של עצמן על מנת לפרסם את ה"ערך" הזה ששווה מיליונים של שקלים.

כ יועץ שיווק כבר הבנו שלאחר כתבה כזאת מדיית הפרסום גועשת ומרימה מעלה מעלה את הממצאים כי ממחיר הפכנו למכור ערך, וזה חשוב. זה בזז, זה מגביר רווח ואין כאן בעיה של מחיר! עד הסיפור הבא.

כמי שנותן ייעוץ עסקי אני מלווה מספר חברות המוכרות בין השאר מוצרים יקרים, אני טוען כי כאשר מגיע לקוח לרכוש מוצר שהוא מוצר יקר, הלקוח הרי יודע זאת, אבל הוא חייב לנסות ולהתמקח על המחיר ולהצהיר כי במקום אחר קיבל מחיר הרבה יותר טוב! ואני שואל אתכם: אז מדוע הוא הגיע לרכוש דווקא אצל הלקוח שלי במחיר יקר! התשובה פשוטה! הוא מכיר בערך, הוא יודע שכאן הוא רוכש ערך ולא מחיר. האמת שבאופן כללי לקוחות נרתעים ממחיר יותר מידי זול, מבחינתם זה מחיר או מוצר שאין בו ערך. ומי רוצה לרכוש מוצר חבר ערך...כן אנשים רוצים לרכוש מוצר ערכי אבל במחיר סביר.

זו התובנה שכול אחד צריך להגיע אליה בנושא של הורדת מחיר

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."