חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חוסכים בחתונה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עישון חוק למניעת עישון במקומות ציבוריים מקומות בילוי חוק

נושא המאמר: חוק למניעת עישון במקומות בילוי
מאת: הילה בטאן   שמור מאמר למועדפים

אוויר נקי -

בשנת 1983 נחקק במדינת ישראל חוק הנקרא " חוק למניעת עישון במקומות ציבוריים " כאשר למעשה רק בשנים האחרונות לאחר תיקון החוק (נובמבר 2008) , ניסו באמת להביא לידי הגברת המודעות ולאכיפת החוק גם במקומות בילוי.

למרות זאת, העישון עדיין ממשיך באופן חופשי במקומות הבילוי הליליים. אלו מעדיפים לספוג קנסות על הפרת סעיפי החוק על מנת לספק ללקוחותיהם חווית בילוי אולטימטיבית לפיה מותר להם לעשן כרצונם החופשי במקום הבילוי.

עפ"י הנתונים שהתקבלו בכנס הלאומי לקידום בריאות בבנייני האומה בירושלים ב5.12.11 נבדקו השפעות ויישום החקיקה למניעת עישון במקומות ציבוריים, למשל: הציבור הלא מעשן המבלה בפאבים נחשף לעישון כפוי במידה רבה [73.1% מהנשים היהודיות שאינן מעשנות ובילו בפאב בשנה האחרונה דווחו על חשיפה לעישון כפוי, בהתאם גם 70.3% מהגברים היהודים, 55.1% מהגברים הערבים ו- 53.3% מהנשים הערביות[. העישון במקומות הבילוי עוד ישנו, בעיקר כיוון שבעלי המקומות אינם נענשים כראוי -" על פי לשון החוק אין להטיל חבות אוטומטית ומוחלטת על מחזיק במקום ציבורי במקרה בו נמצא, כי איסור העישון אינו מקויים בשטחו, אלא שמוטלת עליו החובה לבצע פעולות על מנת למנוע .. " כך כתבה כב' השופטת ביבי-ממן בפסק הדין.

הגיע הזמן ללכת לטובת הלא – מעשנים זכותם להפחית את הסיכון לחלות, תוך כדי נשימת אוויר נקי יותר. עפ"י סקר שנערך ב2007 רוב הציבור – 88.5% תומך בחוק. לכן, כמו שח"כ ארדן ניסה לנקוט צעדים משמעותיים על מנת להביאו לידי ביטוי גם במקומות הבילוי הליליים, ובניגוד לפסק דינה של כב' השופטת ביבי-ממן, צריך באמת לקחת את החוק לידיים ולגרום לנקיטה משמעותית יותר כנגד בעלי מקומות ציבוריים שבהם מעשנים ונגד העבריין עצמו. ניקח לדוגמה את העיר תל אביב, הרי כל תל אביבי יודע שאם יעמיד רכבו אפילו לזמן קצר באדום-לבן המקרה יסתיים בגרירה או דוח, אך בנושא העישון רון חולדאי ראש עיריית תל אביב מעדיף לחסוך מעצמו את דימוי האיש הרע, ולכן בעיקר בעיר תל אביב תיקון החוק של ח"כ ארדן נהפך לבדיחה. פיקוח בתחום העישון לא קיים שם, ונראה כי בעלי מקומות הבילוי מעדיפים את המעשנים בפנים, יחד עם כל עננת העשן, ומי שנחנק שיצא לבחוץ לנשום אוויר.

אזרחים לא מעשנים, ברגע שאתם נמצאים במקום שבו יש עשן המפריע לכם, תעזבו אותו. אתם לא צריכים לסבול את הסירחון בשביל כוס בירה, ובטח שבטח לא לסכן את בריאותכם. וגם שבאותו הרגע שאתם מוצאים את עצמכם ליד מעשן במקום ציבורי, קחו את החוק לידיים, ועזרו לזה לא לקרות שוב, תיפנו לאיש ציבור קרוב אליכם (פקח,שוטר) ותדווחו במהירות המירבית. הגיע הזמן שבעלי מקומות הבילוי המאפשרים לעשן במקומותיהם, ולמעשנים בעצמם ללמוד לשמור על אוויר נקי לטובת כולנו.

הילה בטאן.





מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י הילה בטאן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]