חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עופרה ויינגרטן – המלכה והנומרולוגיה ומה שביניהם ...





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: גז טכנאי ירושלים בירושלים גז הסקות יונקרס בלוני גז

נושא המאמר: גז בישול
מאת: דוד רביבו   שמור מאמר למועדפים

דוד רביבו נותן גז 10הדיברות לעבור מגז לחשמל שרותי גז גול לחברות הגז www.gastech.info מאמרים תגובות ממקצוענים יתקבלו בברכה

1) גז הוא חומר רעיל - דליפה ממנו עלולה לחנוק ולהרוג. וקל מאוד להגיע לדליפה - רוח שכיבתה חלק מהלהבה, ילד שסובב כפתורים, לחץ גז נמוך. דליפה בברזי הכיריים שהאטימה שלהם היא בסך הכול גריז. וכמובן התבלות של הצנרת גומי ושלא נדבר על צינור גומי שישתחרר. במסגרת עבודתי נתקלתי בכמה וכמה כאלה. [במגזר החרדי נוהגים להשתמש בדבר שנקרא בלך, במקום פלטה על חשמל והסכנה בזה כפולה ומכופלת]
2) בבעירה לא תקינה של מוצר צורך גז מופק גז רעיל הנקרא .C.O [ בבעירה תקינה מופק גז C.O. 2 ]גז רעיל זה גורם לעייפות כאבי ראש ויכול לגרום למוות מספיק 3600 חלקים למיליון מוות אחרי 3 דקות [ C.O. מתחבר לכדורית שבדם בזמן שאנו נושמים הוא ללא ריח טעם או צבע. המקום היחידי לטיפול הוא בעיר חיפה בתא לחץ].
3) בנוסף לפוטנציאל החניקה של גז - הוא גם עלול להתפוצץ. יותר בתים ניזוקו מהתפוצצות גז מאשר מכל גורם אחר, ומידי פעם נהרגים דיירים . חדשות וואלה, יום רביעי, 9 בינואר. רוסיה: 8 הרוגים בפיצוץ בעקבות דליפת גז בריטניה: 11 פצועים בפיצוץ של מיכל גז בבניין מאת: מערכת וואלה! חדשות יום ראשון, 3 בינואר 2010, 19:51
4) גם עלות הגז לכל קלוריה מופקת הוא גבוה יותר מאשר חשמל. הגז במרכזיות גז יקר בהרבה מבלונים בבית הפרטי ויש תשלום קבוע לחברת הגז גם ללא שימוש כלל, ריבית, תוספת תשלום בבנק אחר ובכלל חשבון הגז שלכם ברור לכם עם כל הטריקים.
5) בבית פרטי יש לעקוב אחר מלאי הגז בבלונים להזמין מבעוד מועד בלון חדש. שכחת? אין ארוחת צהריים. הפסקות חשמל יש מעט מאוד - אמינות ההספקה של חברת חשמל גבוהה מ-99.9%. חברת החשמל מחויבת לתקן תקלות במיידי [הזמנתם טכנאי גז פעם והוא הגיע במהירות. כאן מדובר בסכנה ממשית].
6) בקרת העוצמה של להבות הגז היא גסה במיוחד - 2 דרגות בדרך כלל המסומנות בבירור, עם רצף לא מוגדר ביניהן. בכיריים חשמליות יש לעיתים קרובות 5 ו-10 דרגות חום מוגדרות היטב, כך שניתן לשחזר מתכון בישול בדיוק רב. והעוצמה הנמוכה ביותר יכולה להתאים לבישול איטי במיוחד, הרבה יותר חלש מגז. וכמובן, לא רצוי להשאיר גז דולק בלהבה חלשה לבישול איטי לשעות ארוכות מטעמי בטיחות, פיזור החום: בכיריים חשמליים פיזור החום הוא מלא ואחיד, ומאפשר בישול יעיל המשיג תוצאות טובות יותר כיריים חשמליים יכולות לשמש פלטה לשבת.
7) כיום יש כיריים חשמלים ללא צורך בחיבור 3 פאזות והם עולות כ 1000 שקל [ בחיבור דירה לגז חברות הגז גובות כ1800 שקל כשרק חלק יחסי וקטן הולך לפיקדון כ 300 שקל.
8) עוד לא דיברנו על המראה הנאה של כיריים קראמיות מבריקות ועל נוחות הניקוי המתבצע תוך פחות מדקה עם מטלית העוברת על משטח חלק ואחיד. מי שניקה כיריים גז, יידע להעריך את ההבדל. [כמה פעמים יש תקלות למיניהם בכיריים גז, להבות צהובות, השחרת סירים, דיזה שנסתמה. חיישן בטיחות לא תקין [טרמוקפל].
9) לדעתי יש פשוט להוציא את כיריים הגז מחוץ לחוק לשימוש בבית או בכלל באזור מגורים כנסו לאתר משרד התשתיות ותיקראו שכול 1 קילוגרם גז שווה ערך ל2 וחצי קילוגרם T.N.T משמע מיכל גז של 12 קילוגרם זה 30 קילו T.N.T מיכל של 48 קילו גז זה 120 קילו T.N.T מתחילים לחשוש ..... מה דעתכם על צוברי הגז, יודעים חשבון? אסונות בגז קיימים כול יום אבל לא מפורסמים ראו הוזהרתם.
10)] ולשאלתם... תשובתי, אני לא עובד או קשור לחברת חשמל, וכן קשור לחברות הגז לא יכול שלא לשתף את מי שאפשר במסקנות, ובמה שאני יודע וראיתי במסגרת עבודתי בכל נושא הגז והבטיחות שאני יכול לומר לכם שואפת לאפס 000000
ובכל מקרה - אם הצלחתי בתגובתי זאת להציל נפש אחת בעתיד - דייני.
דוד רביבו – טכנאי גז מוסמך www.gastech.info
גז יקר ובמיוחד מסוכן אם יש שאלות אשמח לשמוע מכם במייל: [email protected]

www.gastech.info


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דוד רביבו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]