חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בחירת תוכנה לניהול עסק





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ייעוץ כלכלי ייעוץ אסטרטגי ייעוץ עסקי תכנית עסקית

נושא המאמר: חוות דעת שהוכנה ע"י פארטו עבור פרויקט "תחזית קיימות 2030"
מאת: קבוצת פארטו בע"מ   שמור מאמר למועדפים

ייעוץ עסקי הצופה פני עתיד נדרש להתייחס למגמות הצפויות בכלכלה הגלובלית והשפעתן הישירה והעקיפה על ישראל, החוזקות והחולשות האפשריים של המשק הישראלי והמדיניות הנדרשת לאימוץ על ידי המגזר העסקי בהיבט של מגבלות סביבתיות. פיתוח תחום הקלינטק מהווה אחד הנושאים המרכזיים שאליו צריך המשק הישראלי להיערך לקראת המציאות הכלכלית המשתנה ברמה הגלובלית.
בעזרת ייעוץ כלכלי ו ייעוץ אסטרטגי נכון יכולה ישראל ליהנות מפירות הצמיחה המואצת בכלכלה
העולמית, תוך אימוץ גישות סביבתיות בניהול, ייצור ורגולציה.
יש לגבש תכנית אסטרטגית עם יעדים ארוכי טווח שיחייבו ושיהיו מקובלים על כלל ה"שחקנים" במשק.
הגורמים הפעילים במשק חייבים לגבש תכנית עסקית שתקדם תפישות ודרישות אלו. שילוב ושיתוף
פעולה בין הסקטור העסקי למגזר השלישי ולרגולטור הכרחי על מנת לקדם את ישראל בנתיב
הרצוי כלכלית וסביבתית.
להלן הנקודות המרכזיות הדורשות טיפול והתייחסות במסגרת עיצוב המדיניות הכוללת:
פעילות ישראל בשוק העולמי – כיום יעוץ כלכלי מקצועי נדרש להתמודד עם השאלה האם הפעילות היצרנית בישראל גורמת לסיכונים אפשריים ברמה המקומית ו/או למדינות אחרות ברמה הגלובלית. ייצוא של טכנולוגיות נחותות או המהוות פגיעה סביבתית למדינות מתפתחות, מגביר את הייצור הישראלי בטווח הקצר - אולם הוא אינו נכון מבחינת המגמות הגלובליות ולא ימשך בטווח הארוך.
אימוץ ייעוץ עסקי בגישה חדשה הנוגעת לצמיחה הכלכלית - שינויי המדיניות בישראל בתחום
החקיקה והתקינה והצטרפותה לארגון ה OECD, המגבלות וההתאמות הסביבתיות שלקחה על עצמה, מהווים תחילתו של התהליך. ארגוני המגזר השלישי קובעי המדיניות הפנימו את המגמות הנדרשות וכעת יש לרתום את המגזר העסקי, התעשייתי והפיננסי לנושא.
מקומו של המשק הישראלי –תעשיית ההיי-טק הישראלית בשילוב כוח אדם מקצועי, טכנולוגי ואקדמי יוכלו לסייע בביצוע "הקפיצה הטכנולוגית" הנדרשת במטרה לשמר את ישראל בחזית העשייה. זיהוי מוקדם של מגמות אלו והכוונת משאבים, יכולים להניב פירות כבר בטווח הבינוני ולשמור על יתרונה התחרותי של ישראל בשווקי העולם. מכאן, השקעה בתחום ה - Clean Teach היא מתבקשת.
המדיניות הציבורית - על קובעי המדיניות להביא להערכות מבנית שתאפשר קבלת ההחלטות הנדרשות, הכוונת והשקעת המשאבים הנדרשים על מנת להטמיע באופן יעיל ובר קיימא את תפישות הניהול, התכנית העסקית ומדדי הביצוע. הרגולטור נדרש להתוות יעדים ברורים, תוך קידום פעילות בשורה של תחומים נדרשים.
© כל הזכויות שמורות לקבוצת פארטו בע"מ

www.pareto.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י קבוצת פארטו בע"מ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]