חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הזמנות לחתונה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מראה פנורמית לחניון מראה פנורמית אביזרי בטיחות ארבל שטראוס

נושא המאמר: מראה פנורמית לחניון – פתרון יעיל למניעת תאונות בחניון
מאת: ארבל שטראוס   שמור מאמר למועדפים

מראות לחניון, הכוונה היא כמובן למראות פנורמיות ושימושה בחניונים חשוב מאוד, אך לא רק. מראה פנורמית היא מראה עגולה בעלת עדשה קמורה (בולטת). המראה הפנורמית, בזכות העדשה הקמורה מרחיבה את שדה הראייה באופן כזה שככל שהמראה תהיה גדולה יותר, כך שדה הראייה יורחב יותר.

באילו מקומות נתקין מראה פנורמית

ככותרת היינו אומרים שאת המראה הפנורמית יש להתקין בכל מקום בו שדה הראייה מצומצם או שכלל לא קיים. אבל אם נהיה ספציפים יותר אז אלו המקומות:

1.חניונים - חניונים מטבעם בנויים על מנת לאכלס את כמות המכוניות המקסימלית, בשטח חניון המינימאלי. כלומר, חניון הוא מקום צפוף, עמוס במכוניות לרוב, ובעל שטחים מתים רבים. לכן, מראה פנורמית לחניון יכולות לסייע בהרחבה של שדה הראייה בתוך החניון. בצמתים בתוך החניון, או בכניסה/יציאה מהחניון אשר לא ניתן לראות את הרכבים או הולכי הרגל שחוצים.
2.צמתים - לא בכל צומת יש רמזור, או כיכר, לעיתים הפתרון היעיל והזול יחסית אל מול פתרונות אלו הם התקנה של מראה פנורמית. בצמתים בהם שדה הראיה מצומצם, או לא קיים כלל, השימוש במראה פנורמית לכביש יכול לסייע ממש. לדוגמא, ישנם צמתים ששדה הראייה מוסתר על ידי חומה בנויה, או צמחייה או שהן נמצאת בפנייה כך שממש בקושי ניתן לראות את הרכבים שמגיעים מהכיוון הנגדי.
3.חנויות ובתי עסק – גם השימוש במראה פנורמית בחנות או בית עסק הוא נפוץ. שימוש זה נותן אלטרנטיבה זולה ופשוטה יותר למצלמות במעגל סגור. לעיתים, במקומות אלו נתקל גם במראה כדורית. המראה הכדורית עובדת על אותו עקרון כמו הפנורמית, רק שהמראה הכדורית כשמה כן היא, בצורת חצי כדור והיא חושפת לנו 360 מעלות, בהבדל מהפנורמית שחושפת "רק" 90 מעלות.


מראה פנורמית לחניון הם רק חלק קטן ממגון אביזרי בטיחות לחניונים אותם אנו משווקים.
לדוגמא, ישנו מעצור חניה לרכב, אשר לו מספר שימושים. ראשית, הוא מסייע לנהג להחנות את רכבו בבטחה בלי לדאוג מפגיעה של טמבון הרכב בקיר / במדרכה / בעמוד / בצמחייה או בכל דבר אחר אשר נמצא בקצה תא החניה. שנית, מכיוון והרכבים חונים בניצול מקסימלי של תא החניה, כך הרכבים לא בולטים מחוץ לחניה אל תוך שבילי גישה ומעברים ובכך מעצור החניה מסייע בארגון וסדר בחניון ומונע אפשרות של תאונה במידה ורכב חנה בצורה בולטת וחוסם לדוגמא שביל להולכי רגל.

לסיכום
בחברת ארבל שטראוס תוכלו למצוא מגוון רחב של אביזרי בטיחות. לפרטים נוספים על מראה פנורמית לחניון, מעצור חניה לרכב ושאר המוצרים, צרו עמנו קשר ואנשי המכירות האדיבים והמקצועיים שלנו ישמחו לתת לכם מידע.

www.asclean.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ארבל שטראוס שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]