חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפול הומאופתי באלרגיות שונות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: זוגיות משבר בזוגיות ייעוץ זוגי אימון זוכי

נושא המאמר: אגו וצדק לא הולכים עם זוגיות
מאת: דינה ימניק-גישורית   שמור מאמר למועדפים

מרבית חיינו אנו חיים מתוך אגו, רק חלק קטן מהם חיים ללא אגו. מהניסיון חיי אני יכולה להגיד לכם שהרבה יותר כיף לחיות בלי אגו. אחת הדיברות שלי כמאמנת אישית וזוגית, היא מודעות עצמית שהיא ההיפך מאגו.
האגו מנהל את מרבית בני האדם בכל תחומי החיים, בזוגיות, בעבודה ובמשפחה. זוגות מתגרשים בגלל אגו, שותפים נפרדים בגלל אגו, בעבודה מתפטרים או מפוטרים בגלל אגו. לאגו יש רצון לשמר את הקיום העצמי שלו.
כשמגיעים אלי זוגות אני יכולה לעזור להם לשים את האגו בצד ולהתחבר למי שהם באמת. כדי לעשות זאת צריך להתחבר למי שאתם באמת, צריך להוריד את ה"המסכה", להגביר את המודעות העצמית, להכיר ולהודות בזה שעד עכשיו האגו ניהל את חייכם, לעשות שינוי וכשזה קורה, זה ישפיע בכל תחומי החיים שלכם. כשאתם זוכים להבין מהי מודעות, קיבלתם את החיים מחדש במתנה.
בעיית התקשורת במערכות יחסים מתחילה כשאנחנו הופכים את הקשר הזוגי למחנות. מחנה שלי ומחנה שלך, זה אומר שאנחנו לא צוות. כבר לא אחת בשביל השני וכך ההבנה והתפיסה שלנו משבשת לנו את שיקול הדעת. אנחנו עסוקים בלהתחשבן עם בן הזוג במקום להבין, עסוקים בדברים שמפריעים לנו לקדם את הזוגיות, עסוקים בלהוכיח את הצדק שלנו, במקום להכיל אחד את השני.
זוגות שרוצים להגביר את רמת המודעות שלהם חייבים לקחת אחריות על החיים שלהם ולהיות במיטבם. הצד האמיתי שבהם לוקח אחריות על החיים ומזיז הצידה את האגו.
כשזה קורה, החיים שלכם משתנים בכל תחום ותחום. הסיבה לשינוי היא בגלל שאתם השתנתם. אתם מתחילים לראות את בני הזוג באופן שונה, אתם זוכים לאהוב אותם מחדש לקבל אותם ללא תנאים. היכולות שלכם משתפרת פלאים בכל פעולה ומקום בהם אתם נמצאים.
לחיות ללא אגו זה לדעת מה הייעוד שלכם, להכיר את עצמכם יותר טוב, ולדעת איפה אתם היום ולאן אתה הולכים, לחיות בלי אגו זה נקרא לחיות. כאשר האדם מגיע להבנה שלמה של כל המציאות, באותו הרגע האגו שלו נעלם לגמרי.

אחת התכונות השליליות שאנו משתמשים בזוגיות היא תכונת רדיפת הכבוד שגורמת לנו לנזק אין סופי. הכבוד גורם לכעס, לשנאה, לחוסר יכולת להבין את האמת ובעיקר לא להודות בטעויות.
המלצתי - לנסות להיפטר מהתכונה הזאת של אגו וכבוד כמה שיותר מהר כדי להקדם. הסיבה היחידה שהאגו קיים, משום שהאדם אינו מודע ואינו זוכר את המציאות שבתוכה הוא עצמו קיים. ככל שהאדם מבין את המציאות טוב יותר, כך האגו שלו נעלם יותר. אגו וצדק, לא הולכים עם זוגיות טובה, אלא הולכים זה כנגד זו. חשוב לזכור במלחמה על האגו בזוגיות אין מנצח יש רק מפסידים.

www.gishurit10.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דינה ימניק-גישורית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]