חיפוש מאמרים

11723 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קניות באינטרנט יתרונות וחסרונות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יועץ עסקי ייעוץ עסקי ייעוץ אסטרטגי אימון עסקי

נושא המאמר: האם כדאי לפרסם בפייסבוקהאם הביטוח בטוח
מאת: דורון עמית   שמור מאמר למועדפים

אסור לנו להסתנוור מהטכנולוגיה
אסור לנו כבעלי עסקים וחברות להבין שהמזור לעסקנו יבוא מהטכנולוגיה.

לדעתי, כול מומחי הרשת, האינטרנט, הרשתות החברתיות, מרצים ומדריכים כי עלינו כעסקים וחברות לשים את כול הביצים בסל אחד. והסל נקרא "אינטרנט"

לא בפירוש לא!

כ יועץ עסקי אני נתקל בעסקים, חברות, וכאלה שמתכננים לפתוח עסקים, אשר מייעדים את הפרסום של המוצר או השירות שהם רוצים למכור ברשתות החברתיות לדוגמא "פייסבוק" עד כדי כך הם מאמינים כי זו הבמה המרכזית ודרכה מוצריהם יוכלו להיות משווקים כפי שרצו הם לא משאירים פרוטה עבור מאמצי שיווק או פרסום או כול שופר אחר ומסר משכנע מעבר לרשתות החברתיות, עוזרים לאנשים אלה אותם יועצים הפזורים ברחבי האינטרנט אשר משכנעים אותם ש בקורסים קצרים, ברכישת קלטות, במשפטי מחץ, בקופירייטינג נכון המזור יגיע והמוצרים או השירותים שלהם בליווי מה שלמדו מהקורס או העצות ששילמו עליהם כסף יעבוד כמטה של קסמים. יותר מזה אנשים מחפשים כי אחרים יעשו להם LIKE למה? אני לא יודע! האם זה מניע לקנייה? ממש לא! זה נחמד אך לא מעבר לזה.

אז אני קובע קטגורית כמי שנותן ייעוץ עסקי דיבורים לחוד ותוצאות לחוד.

הפרסום בפייסבוק עובד עבור חברות ענק, מותגים גדולים, אשר מנהלים קמפיינים שיווקיים דרך הפייסבוק אבל את השופר האמתי למבצעים אלא מפרסמים ברדיו, בטלוויזיה, בעיתונות ובבאנרים גדולים בפורטלים החזקים.

פייסבוק היא לא במת פרסום, פייסבוק זה בשביל לאחל מזל טוב ליום הולדת, לברך את החברים, להציג את התמונות של הילד או הנכד החדש, להראות תמונות מהטיול בארץ ובחו"ל ולהשוויץ לחברה, להראות לאימא שאני חי ומטייל, להעביר קצת ביקורת. וזה הכול! הוכחה לכך היא התגברות השימוש באינסטגרם ששם רואים רק תמונות. אבל כמו שאני מכיר את מחנכי הדור הדיגיטלי לעסקים מחר כולם יבנו על פרסום באינסטגרם.

כ יועץ עסקי הבמה האינטרנטית המרכזית לפרסום היא הייתה ונשארה ה- WWW וה- פרסום במנועי החיפוש ובראשם GOOGLE/ להופיע במנועי החיפוש במקומות סבירים זה המקום שבו עסק חדש, קיים, מתפתח, צריך להימצא בו כי היום החלטת הקניה שייכת ללקוח בלבד ולא למפרסמים שדופקים לו את הראש בטלוויזיה, בעיתונים, באינטרנט, בשירותים, בדואר זבל, ב-SMS ועכשיו האופנה החדשה "שיחות טלפון המפרסמות הלוואות, תרומה לרב, תרומה לצדיק, קניית רכב וכ"ד.

יעשו טוב עסקים חדשים, או מיזמים חדשים וגם עסקים קיימים שדוחפים להם לראש "פייסבוק" "מה אתה לא בפייסבוק" ומרוב שדוחפים להם את המילה "פייסבוק" הם קוראים לילד, לנכד, לחברת קידום אתרים רק שיפתחו להם פייסבוק! מה הם עושים מזה או מה זה תורם לעסק שלהם, לקב"ה פתרונות.

עסקים צריכים להבין שבכדי למכור צריך להשקיע בשיווק ובפרסום, האינטרנט הוא ספר כתובות "דפי זהב לשעבר" ותו לא. פעם שאינסטלטור רצה לפרסם את עצמו בדפי זהב הוא היה קורא לעסק שלו "אאאאאאאאינסטלציה אהרוני" בשביל להיות במקום הראשון. היום זה לא עובד כך.עדיין נשארו שופרות אחרים לפרסום ושיווק מעבר לפרסום הנכון באינטרנט.

אז בבקשה תהיו אחרעים למוצר או השירות שאתם מוכרים ועל תולכו שולל אחרי שרלטנים הנאחזים בעשבי הבור שלא ליפול.

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."