חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טרמיטים בישראל ודרכי הדברה.





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טיול ברמות מנשה טיול ביקנעם מסלולי טיול מטיילים ביקנעם

נושא המאמר: טיול קסום ביקנעם
מאת: מני נחמן   שמור מאמר למועדפים

שדותיה הזהובים של עמק יזרעאל ויערות רמות מנשה מקיפים את יקנעם וברקע ניצב לו הכרמל. מני נחמן מציע לכם מסלול טיולים בצומת דרכים מרתק שבלבו שוכנת יקנעם.

בליבו של צומת דרכים, שוכנת יקנעם שכל הסתעפות שלו ממש כ גן עדן למטיילים. מצד אחד משתרעים שדותיו זהובי החיטה של עמק יזרעאל, וכבישיו הישרים ממש כמו נמתחים אל האופק, מצד שני, יערות רמות מנשה המשתלחים פרא מן האדמה עוד מקדמת דנא, ללא כל מגע קקל. מן העבר השלישי ניצב הכרמל. שופע צמחייה ירוקה, ערוצי נחל ומצוקים, שבילים נסתרים ומערות וגם מנזר על שם אליהו הנביא.

פארק קרת ביקנעם

מבני ההיי-טק המתפתחים והמתקדמים ביקנעם הקנו לה את הכינוי עמק הסיליקון של ישראל, חלק מהמבנים מתוכננים כבניה ירוקה הכוונה מבנים אשר מספקים חשמל עצמאית, מקטינים את צריכת החשמל ובכך מקטינים את זיהום האויר הסביבתי.

ביקנעם לא תמצאו רק תעשייה. העיר יקנעם זכתה במקום ראשון בתחרות ערים ירוקות בזכות פארק קרת. בפארק קרת תוכלו למצוא בריכות, מפלוני מים, גשרים, ברווזים והרבה סככות עץ ושולחנות פיקניק שמאפשרים אכילה בצל. בקצה הפארק תגלו פינת חי בצורת פעמון ענק עשוי רשת ובו בריכה לברווזים ופלמינגו ורודי כנף, תוכים צבעוניים מעל וכלוב זוחלים מתחת. הפארק מואר בלילות בתאורה צבעונית יפה. לאורך הפארק, טיילת המשמשת את המקומיים להליכות כושר.

ארץ פלגי מים, בוסתנים ומעיינות

יקנעם שוכנת בין הכרמל לבין עמק יזרעאל ורמות מנשה. חבל ארץ מוקף ביערות קקל, כפרים ציוריים על גבעות משתפלות, נחלים ומעיינות ופינות חמד רבות. בחלק מהאיזורים נשמרה הצמחייה הטבעית שגדלה ללא מגע אדם של עצי אלון וחרוב ושיחי סירה קוצנית. בעונת החורף ובאביב הנוף מתמלא בפריחת נרקיסים, רקפות כלניות ונוריות.

רמות מנשה הינו מקום יפהפה, אחו ירוק ומכוסה מרבדי פרחים. לאורכו נחל השופט המתחיל ליד קיבוץ רמות מנשה.

עין השופט נשפך לנחל הקישון, בסמוך לקיבוץ הזורע. מי הנחל זורמים כל השנה. תופעה נדירה ומפתיעה בארצנו, וזאת בשל למעיינותיו הרבים.

בתקופת האביב, גדות הנחל מתמלאות במרבד פרחים צבעוניים וסבך של עצי ערבה ושיחי פטל. בערוץ הנחל קיימים שרידי טחנת קמח עתיקה שרק ארובתה נותרה שלמה. המסלול עובר לאורך שפת הנחל ומפלי מים. השמש נוצצת ברסיסי המים ובטיפות מציצה לה הקשת.

meny.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מני נחמן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]