חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך להתחיל איתה באתר הכרויות?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תמהיל שיווק באינטרנט שיווק באנטרנט שווק באנטרנט

נושא המאמר: תמהיל השיווק באינטרנט - בשנים האחרונות, שמענו אינספור סיפורים על אותו עולם מסתורי ושמו האינטרנט ועל יכולתו לתרום לקידום העסק. ככל שהמידע גדל, כך גם גדל הערפל. מצד אחד "מוכרים" לנו על ימין ועל שמאל כי באינטרנט הכול מדיד, מדויק ומובנה, אך בפועל מרוב ערפל ק
מאת: עומר קפלן   שמור מאמר למועדפים

תמהיל השיווק באינטרנט
בשנים האחרונות, שמענו אינספור סיפורים על אותו עולם מסתורי ושמו האינטרנט ועל יכולתו לתרום לקידום העסק. ככל שהמידע גדל, כך גם גדל הערפל. מצד אחד "מוכרים" לנו על ימין ועל שמאל כי באינטרנט הכול מדיד, מדויק ומובנה, אך בפועל מרוב ערפל קשה לראות את התמונה המלאה.
עסק העושה את צעדיו הראשונים אינטרנט יכול להיבלע מהר מאוד לאותו "חור שחור" של מידע בחוסר מידע. במאמר זה, אנסה לתת תבנית בסיסית הסוקרת את הצעדים הראשונים אותם צריך לעשות עסק בהצטרפותו לעולם ה- "on-line". ואסקור כמה ממרכיבי התמהיל השיווקי באינטרנט.

הצעד הראשוני והבסיסי: בניית אתר לחברה
רוב האתרים ברשת הינם אתרי תדמית, כלומר מציגים את העסק באופן כללי או "כרטיס הביקור" של העסק. מסיבה זו יש להקדיש חשיבות לתכנון עיצובו הגראפי של האתר. אך יש לשים לב, שנושאים לא פחות חשובים כגון נוחות הממשק לגולש והמיקום שיתפוס האתר במנועי החיפוש לא ידחקו הצידה. לדוגמא, אתר הבנוי בטכנולוגיית "פלאש" יכול להיות מאוד יפה ויזואלית, אך ימוקם מאוד נמוך במנועי החיפוש. בנוסף, חשוב לערוך מחקרים על מילות
חיפוש וביטויים הרלוונטיים לאתר ולתת עליהן את הדגש בעת עריכת תוכן האתר.
ישנו ויכוח עתיק יומין בין מעצבי אתרים למומחי שיווק, בעת בניית אתר שמטרתו היא רווחית יש לשים את כובד המשקל על היות האתר נכון שיווקית ומעודד את הגולש לעשות את הפעולה הרצויה.

רישום באינדקסים ובקטגוריות
זהו אחד מכלי השיווק היותר ותיקים (ויותר זולים) שנמצא כבר מספר שנים בשטח. כיוון שעיקר המבקרים מגיעים בעיקר ממנועי חיפוש ואינדקסים שונים, חשוב שאינדקסים אלו יכירו את האתר וימקמו אותו במיקום גבוה. ברוב האינדקסים השירות ניתן חינם, למעט אינדקסים מרכזיים כגון "Yahoo" אשר דורשים תשלום עבור הרישום.
אינדקסים אשר דורשים כסף עבור התשלום לרוב מבטיחים תהליך רישום מהיר יותר ובעל תוצאות יותר משמעותיות. ניתן להירשם לאינדקסים בצורות שונות כגון שימוש בתוכנות רישום שונות, חיפוש באינטרנט אחר אינדקס ספציפי ורישום בו או שימוש בחברה חיצונית המתמקצעת בתחום אשר בידיה מאגר נרחב של אינדקסים וכלי רישום מתקדמים.
אחת התוכנות המציעות רישום האתר לאינדקסים השונים וזכתה להצלחה גדולה בעולם היא "web position gold", הרושמת את אתרך בכפתור אחד לכל האינדקסים החשובים ברשת.

שיווק במנועי חיפוש
לאחר שרשמנו את האתר, השיווק במנועי החיפוש מתחלק ל-2 מישורים:

1.(SEO (Search Engine Optimization , מיצוב האתר במקומות גבוהים בתוצאות ה"טבעיות" של מנוע החיפוש לאחר שהגולש הקליד את מילות החיפוש הרלוונטיות לאתר. התהליך כולל בין היתר התאמה טכנית של האתר לדרישות של מנועי החיפוש המובילים, התאמה של מבנה האתר והתוכן, הזנת מילות המפתח במקומות הרלוונטיים, שליחת הודעה למנועי חיפוש לגבי האתר המעודכן, הטמעת לינקים לאתר באתרים אסטרטגיים בעולם ועוד. זהו תהליך ארוך ומורכב, אשר לרוב יעשה ע"י חברות המתמחות בכך. תהליך האופטימיזציה מהווה אבן יסוד בכמות התנועה העתידית לאתר ובמיתוג שם האתר ברשת. לרב, כאשר התהליך נעשה בצורה מקצועית יתקבלו תוצאות חיוביות.

2. מודל המודעות בתשלום- המפרסם\בעל האתר קובע את הסכום אותו יהיה מוכן לשלם עבור כל פעם שגולש יקליק על מודעה שלו שתביא בסופו של דבר לאתר. סכום זה הינו פקטור משמעותי בקביעת הסדר היחסי של המודעות בין המפרסמים השונים. המודעות בהן מדובר ממוקמות לרוב בצד העמוד תחת הכותרת " "sponsored link, כפי שקיים ב- Google. זוהי שיטת פרסום מאוד יעילה, ואחד מיתרונותיה הגדולים הוא שניתן לפרסם גם בתקציב מצומצם יחסית.

שיווק בדיוור ישיר
בניית מאגר לקוחות לדיוור אלקטרוני מהווה כיום את אחד מאבני הפינה בכל עסק בכלל ובאתרי אינטרנט בפרט. חשוב לזכור! נושא הדיוור מורכב מבחינה משפטית. כלומר חשוב לקבל הסכמה מפורשת של הנמען, לפני תחילת הדיוור. זאת עושים ע"י בניית טופס באתר ויצירת מנגנון של רישום לקבלת מידע באתר(opt-in).

אז כיצד ניתן ליצור רשימת תפוצה ראשונית ולהגדילה?
יש לזכור כי ללא תמריצים נכונים, סביר להניח כי מספר הנרשמים יהיה מועט ולכן צריך להחליט לגבי דרכים בעזרתן נוכל לגרום למבקרים באתר להירשם (רמז, עם ישראל ידוע באהבתו למתנות והנחות). לאחר שיצרנו מועדון לקוחות יש לנהל את הדיוור אליהם בצורה יעילה ומובנית, וחשוב שתהיה לנו את היכולת לבדוק: כמה פתחו את הדיוור, לכמה נמענים הדיוור הגיע בסופו דבר, כמה תגובות קיבלנו וכיו"ב. בשלב זה, יש בידינו אתר המקבל תנועה ומנהל מאגר לקוחות . כדי להמשיך ולהתפתח יש צורך לנתח את התנועה לאתר, למקדה ולייעלה.


ניתוח התנועה- ROI
ה-Traffic Analysis - ניתוח התנועה, הפך להיות בשנים האחרונות אחד התחומים היותר משמעותיים ומתוחכמים בעולם האינטרנט. פרסום באינטרנט לא יהיה יעיל ללא ניתוח של התוצאות והטמעת השינויים הנדרשים בהתאם. ישנן תוכנות רבות, חלקן בתשלום וחלקן בחינם, המספקות ניתוח תנועה ברמות מורכבות שונות. ככל שתהיה לנו יותר אינפורמציה על תנועת הגולשים באתר, מה הם ראו, איפה בילו יותר זמן, מאיפה יצאו מהר, איך הגיעו, מהיכן, למה וכו', כך נוכל לנהל ולשפר את האתר בהתאם, ולהפנות את כספי השיווק רק לאותם ערוצים המספקים יחס עלות תועלת חיובי. (לתת דוגמא למדד עיקרי וכיצד למנף אותו ? )

חמשת השלבים אותם סקרנו מהווים את הצעדים הבסיסיים שעל עסק לבצע בכניסתו לעולם ה- on-line. שלבים אלו אינם כל השלבים בתמהיל השיווק האינטרנטי וישנם שלבים נוספים כגון יחסי ציבור באינטרנט, פרסום ממוקד ומפולח, שיווק ויראלי ושיווק גרילה. ישנו מיתוס אחד אותו חשוב מאוד לנפץ- שיווק באינטרנט אינו יכול להיות ערוץ השיווק היחידי של אתר/העסק. גם אתר מאוד מוצלח ומשווק נכון מבחינה אינטרנטית לא יוכל לסחוב על גבו את כל העסק וחייב להיות מלווה בשיווק off- line שמפנה אל האתר, בערוצים כגון יחסי ציבור, דיוור ישיר, ואמצעים דומים נוספים.

www.dreamview.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עומר קפלן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]