חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מאפיינים של חווית לידה טובה באילת





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פתיחת עסק חדש עסקים קטנים ייזמות בדיקת כדאיות

נושא המאמר: המדריך המקוצר לפתיחת עסק חדש
מאת: שלומי כץ   שמור מאמר למועדפים

המדריך המקוצר לפתיחת עסק חדש

מזל טוב! החלטתם לצאת לדרך חדשה. ואנו מברכים אתכם על כך, אך לפני שאתם משקיעים כסף ורב ועושים מספר צעדים הרי גורל, חשוב מאוד שתקראו ותדעו לקראת מה אתם הולכים.

זהו מדריך מקוצר, נכתבו ספרים רבים ומאמרים רבים נמצאים ברשת אודות נושא היזמות או פתיחת עסקים קטנים, אנו מביאים לכם בקצרה את העיקר, אתם בהחלט מוזמנים להעמיק ולקרוא עוד בנושא.

בחירת הרעיון העסקי.
יש לכם רעיון לעסק חדש? נהדר! עכשיו תחשבו: למה שלקוחות יבואו אליכם? מהו היתרון היחסי שלכם? במה אתם מיוחדים? במה אתם שונים מהמתחרים שלכם? יתרון יחסי יכול לבוא לידי ביטוי באיכות יוצאת דופן או במחיר זול במיוחד, יתרון יחסי יכול לבוא לידי ביטוי גם בעיצוב, שימושיות או אפילו הזדמנות, קשרים ושיתופי פעולה.


בחירת המודל העסקי.
המודל העסקי הוא הלב של העסק. גם אם יש לכם רעיון נהדר- לא בטוח שניתן לייצר ממנו כסף! תקנו אותנו אם אנו טועים- זוהי המטרה הראשונה שלשמה אתם מקימים את העסק. ולכן חשוב מאוד שתחשבו היטב על המודל העסקי. נהוג לערוך בדיקת כדאיות נאותה בכדי לבחון את המודל העסקי ולקבל חוות דעת אובייקטיבית האם העסק שלכם יכול להניב לכם את אותם סכומים להם אתם מצפים. אתם יכולים לבצע את בדיקת הכדאיות בעצמכם, או להעזר במומחים לכך. תהליך בדיקת הכדאיות עשוי לחסוך לכם הרבה מאוד כסף!


כתיבת תוכנית עסקית
מקובל לכתוב תוכנית עסקית לצורך בקשת הלוואה, אך המטרה העיקרית של כתיבת התוכנית העסקית היא מוכנות! תחשבו על העסק שלכם כעל מכונה משוכללת. כמה מהנדסים יושבים ומתכננים, יוצרים מודלים, מנסים עד שבאמת בונים את המכונה? גם העסק שלכם דורש תכנון, זה לא נעים לפתוח עסק, להשקיע עשרות או מאות אלפי שקלים ולגלות הפתעות לא נעימות בדרך, אתם צריכים להיות מוכנים לכל הפתעה.
במהלך כתיבת התוכנית העסקית אתם תחשבו גם על התוכנית השיווקית.
ישנם הרבה פורמטים שונים לכתיבת תוכנית עסקית באינטרנט.

גיוס מימון
חשבתם על רעיון, בחרתם מודל עסקי ואפילו כתבתם תוכנית עסקית, רגע לפני היציאה לדרך הכינו לעצמכם כרית ביטחון. תחשבו כמה כסף תדרשו להשקיע להקמת העסק? הרבה יותר קל לגייס כסף כשיש כסף, שאין כסף – הרבה יותר קשה! אל תשכחו לקחת בחשבון כי בחודשי הפעילות הראשונים הפעילות העסקית נמוכה ואילו ההוצאות רבות! בד"כ בשלב בדיקת הכדאיות לוקחים נושא זה בחשבון.
נקודה חשובה: הגעתם לסכום הסופי, תוסיפו עוד 20% להוצאות בלתי מתוכננות.
יש לכם את הכסף? אתם יכולים לעבור שלב.
אין לכם את הכסף? צריך לגייס אותו. ניתן לבקש הלוואות מבנקים, אך כיום ישנם גופים שונים המעניקים הלוואות להקמת עסקים קטנים, חלקם גופים ממשלתיים וחלקם גופים עצמאיים. לכל גוף יש יתרונות וחסרונות. לכם, בעלי העסקים הקטנים או היזמים, חשובה הגמישות, המהירות והבטחונות הנמוכים, הריבית היא שיקול פחות משמעותי עבורכם.
חשוב מאוד לפתוח חשבון בנק נפרד לעסק – החשבון הפרטי שלכם עמוס בהוצאות פרטיות לניהול משק הבית, החשבון העסקי שלכם יהיה עמוס בהוצאות וככל הנראה גם עמוס בהכנסות, לצורך ניהול נכון של העסק ושל משק הבית, ולצורך ניהול התזרים רצוי לנהל את העסק מחשבון בנק נפרד.

רישום במוסדות: מס הכנסה, מע"מ ביטוח לאומי וכו'
החלטתם להיות עוסק פטור או עוסק מורשה? עליכם להרשם במע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי בלבד. החלטתם להתאגד כחברה בע"מ? עליכם להרשם גם ברשם החברות.
מע"מ- מס ערך מוסף, עוסק פטור אינו חייב בתשלום מע"מ אך עליו להרשם בכל זאת במשרדי המע"מ, עוסק מורשה חייב בתשלום מע"מ על הכנסותיו (כיום 17%) אך מקזז מכך את המע"מ אשר הוא משלם על הוצאותיו. למשרדי המע"מ עליכם להביא תעודת זהות ושיק ריק.

בהזדמנות זו נדגיש שוב את חשיבות פתיחת חשבון נפרד לעסק!!!

לפני שאתם יוצאים מהבית – נא לוודא היכן נמצאים משרדי המע"מ אליהם אתם משוייכים! ניתן לעשות זאת באמצעות האינטרנט.

מס הכנסה- בין אם אתם נרשמתם כעוסק מורשה או פטור או חברה בע"מ עליכם להתייצב במשרדי מס הכנסה ולדווח להם כי פתחתם עסק. אל תבהלו! זה ממש לא מפחיד! אתם תתבקשו לשלם מקדמות למס הכנסה, אך כעסק חדש אתם יכולים לבקש בו במקום את ביטול המקדמות- בד"כ נענים לכך.
כמה מס תשלמו? שאלה מצויינת! התשובה היא מורכבת מאוד וכמובן שהדבר תלוי ברווחים שלכם מן העסק ובהכנסותיכם הנוספות אם קיימות כאלו.

ביטוח לאומי- גם למוסד זה אתם נדרשים להרשם, באופן עקרוני, שכיר משלם כ- 8% ביטוח לאומי ומעסיקו משלם כ- 8% נוספים. עוסק מורשה משלם כ- 16% מהרווחים, אך גם בביטוח לאומי יש מדרגות וקשה לדעת בדיוק מהו הסכום אותו תצטרכו לשלם. בכל אופן התשלום לביטוח לאומי הוא פונקציה של הרווח ולא של ההכנסות.

שימו לב, ניתן להרשם למוסדות המוזכרים לעיל באופן מקוון.

ייתכן כי אתם צריכים להרשם או לקבל רישיונות מגורמים נוספים כגון רשויות מקומיות, משרד הבריאות, משרד האוצר, משרד המשפטים, משרד התמ"ת וכו'- הדבר תלוי באיזה סוג עסק אתם פותחים.

אתם מרגישים מוכנים? קדימה לעסק!
עכשיו העבודה רק מתחילה, אל תשכחו- אתם לא רוצים להיות עובדים בעסק שלכם! אתם צריכים לנהל אותו! כיצד מנהלים עסק קטן- זה כבר נושא למאמר אחר.

יש לכם שאלות? אתםם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לענות על כל שאלה בתחום הקמת עסק חדש או בדיקת כדאיות.

בהצלחה!
שלומי כץ
וצוות הכלכלן.
www.clcl.co.il




www.clcl.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שלומי כץ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]