חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
התפתחות תינוקות - ואיך משפיע ויסות אצל תינוקות ואיך משפרים אותו?





    קישורי טקסט (לפרטים)




טוסקנה
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טוסקנה tuscany toscana cortona

נושא המאמר: לפני הנסיעה לטוסקנה...
מאת: Uri Nachimson   שמור מאמר למועדפים

לטייל בטוסקנה לבדכם, יכולה להיות חוויה אך יכולה להיות כזו שלא תשכחו לעולם...

ישראלים רבים שרוצים לטייל בטוסקנה לבדם חוששים להכנס להרפתקאה שיכולה להביא צרות, כגון שכירות רכב במחיר מופקע, אי התמצאות בדרכים ובעית שפה, נהיגה בכללים שונים מישראל, כניסה למסעדות לתיירים שגובים פי כמה ממחירים לאיטלקים, כל זה מרתיע ישראלים רבים לטייל באיטליה, וכנראה גם במקומות אחרים בעולם, אך לא כזו צריכה להיות המציאות אם הכל יהיה מתוכנן מראש ובעלות ידועה עוד לפני הנסיעה.
מיקום:
חשוב מראש לדעת לכמה זמן באים ולתכנן את הטיול כך שיהיה מספיק זמן לראות כמה שיותר ועדיין גם להנות מעט ממנוחה ואוירה אחרת, ולא רק לרוץ כמו משוגעים ממקום למקום ולראות רק אוטוסטרדות, לכן המיקום צצריך להיות כזה שמבחינה אסטרטגית הוא קרוב לכל מקום מעניין בטווח של לא יותר משה נסיעה לכל כוון. למשל: התמקמות במלון באיזור פיזה לדוגמא, יתן לכם אפשרות קטנה בשל ריחוקה הגיאוגרפי ממרכזים מענינים, סן ג'ימיניאנו יותר מרכזית ונותנת מענה לערים קרובות אחרות, סיינה גם היא מרכזית ומאפשרת טיולי כוכב, קורטונה, עיר מעניינת ונמצאת במרחק קצר ואומבריה אך היא עצמה באזור עמק הקיאנה של טוסקנה, המרחק לסיינה הוא כ- 60 ק"מ והמרחק לפרוג'יה כ-45 ק"מ, למונטה פולצ'יאנו כ- 25 ק"מ לפייאנצה 35 ק"מ לאסיסי כ- 70 ק"מ ולאורביאטו כ- 70 ק"מ, לארצו כ-25 ק"מ ועוד ערים רבות ומענינות כגון מונטה סן סבינו, קפרזה מיכאלאנג'לו (עיירת הולדת הפסל המפורסם) קסטליון פיורנטינו, פויאנודלה קיאנה ועוד. כל מיקום כזה נותן אפשרות נסיעה של פחות משעה, הסתובבות של כמה שעות, ספיגת אוירה וחזרה למלון הדירות שבחרתם.
בחירת המלון:
המלון לכשעצמו הוא מרכז החיים שלכם לשבוע בו אתם באים לחופשה, אתם קמים בבוקר מכינים לכם במטבח שבדרך כלל מאובזר מאד את ארוחת הבוקר ולוקחים כמה סנדביצ'ים לדרך. בדרך כלל בתי במלון נקראים אגריטוריזמו (תיירות אגררית)אך יכולים להקרא גם קאזה ואקאנצה (בית חופשות) או אלברגו (מלון) או לוקנדה (אכסניה) כל שם מציג בערך את הסגולות של המקום, אחר כך יש את התמונות שבדרך כלל לא מציגות אמת אחת אלא כמה אמיתות, מגרש הטניס המצולם יכול להיות במרחק של 20 ק"מ מהמקום, הבריכה היפה יכולה להיות גיגית עם מים מעופשים, הדשא יכול להיות של השכן, אך לא כולם כאלה ולכן יש לקרא את התגובות של המטיילים שכבר היו וכדאי לקרא אותם לא באתר הבית אלא באתר נייטרלי כמו טריפאדביזור, שגם מחלק ציונים לפי רמת שביעות רצון של הלקוחות.
מחיר החופשה במלון:
לבחור במלון דרך סוכנות שמכילה מאות ואלפי בתים זו בחירה גרועה מאד, כי הסוכנות לא בדקה את המקום, הסוכנות גורעת בין 20 עד 30 אחוז מבעלי המלון ולכן היא מפרסמת באגרסיביות, הסוכנות חוץ מלהציג את המלון ולגזור קופון, לא עושה דבר, בעלי המלון לא יוכלו לתת לכם הנחה אם אתם באים דרך סוכנות כי הסוכנות כבר "אכלה" להם את הרווח, ועל זה יש להוסיף מע"מ והוצאות, כך שבעלי המלון יוצאים עם כ- 40 אחוז מהסכום שאתם משלמים ו- 60 אחוז נעלמים בדרך, לכן לא תוכלו להתמקח עם בעלי המלון. דבר נוסף הוא כי הסוכנות תפרסם את הבתים שנראים לה הכי רוחיים בעמוד הראשון והשאר, אף אם הם טובים ישארו בלתי נראים לעיין המחפש.
ישנה בעיה נוספת שיש לשים לב היטב, מחיר נמוך לא בהכרח מחיר טוב: מחירים המוצגים במחירון המלון, גם אם לא בקשתם וקבלתם הנחה כלשהיא יכולים להיות במציאות יקרים מאד, לדוגמא: אם במחירון הדירה לשבוע עולה 400 יורו וכשאתם באים לשלם מודיעים לכם לפתע כי השתמשתם בחימום שעולה 4 יורו למ"ק ובזבזתם 30 קוב, עבור הניקיון הסופי עולה לכם 50 יורו ועבור מיטה נוספת לבן, שלא הזכרתם שהוא בא אתכם תשלמו עוד 35 יורו, עבור אינטרנט גובים כ- 5 יורו ליום ומגבת נוספת או החלפת סדינים נוספת 15 יורו, לא אמרו לכם למשל שזה לא כולל מע"מ 10% וכאן תופתעו שהמחיר של 400 יורו נהיה לפתע 750 יורו, אז לא כדאי למהר אלא לבדוק היטב מה התנאים המוצעים.
שפה ונוכחות:
גם פה ישנה בעיה לא קטנה, אתם דוברי אנגלית אך הם ברובם לא, אתם מגיעים באמצע הלילה בגלל טיסת ערב והם ב-8 הלכו הביתה והם גרים במרחק של 30 ק"מ מהמלון ולא יענו לטלפונים הנואשים שלכם, גם אם יענו, האנגלית שלהם תהיה בלתי מובנת לחלוטין, ובשפת הסימנים לא ניתן להבין כלום בטלפון, במקרה הכי טוב יחכה לכם מפתח בדלת וזאת במידה ותמצאו את המלון לפי הקואורדינטות שהיו באתר ולכם יש ג'י פי אס מתוכנת.
התמצאות ושכירת רכב:
הדרך הנוחה ביותר וגם הזולה היא באמצעות שכירות רכב מישראל, לשכור את הרכב באיטליה יהיה יקר יותר ובשדה התעופה היקר ביותר בשל מיסים שונים וניצול העובדה שאין לכם כרגע ברירה אחרת. שכירות הרכב בארץ יכולה להיות דרך אתר האינטרנט לדוגמא וואלה טורס, והשוואה לסוכן הנסיעות שיציע לכם הצעות שונות, כל הצעה לשם השוואה תהיה על אותו דגם וגודל פחות או יותר ולאותה תקופה. תזמינו מראש ג'י פי אס עם הרכב, אך אני מציע שתקנו לכם בארף אחד עם תוכנה לאירופה, מחיר הרכישה יהיה קרוב למחיר השכירות, בשדה התעופה תקבלו את הרכב ותבקשו במעמד קבלת הרכב הדרכה לג'י פי אס ושיעזרו לכם להכניס את הכתובת המיועדת של המלון שלכם, כאן למעשה נגמרו צרותיכם כדי להגיע למלון, אתם צריכים להתרכז ולהקשיב למכשיר שיוביל אותכם עד למקום, טעיתם, לא נורא המכשיר יתאפס לבדו ויתקן את הטעות כך שלא תלכו לאיבוד גם אם זה באמצע הלילה ואין לכם עם מי לדבר.
תאום עם בעלי במלון לשעת ההגעה:
כדאי ורצוי שבעלי המלון ידעו מתי אתם אמורים להגיע בטווח של שעה שעתיים, זה טוב לכם וטוב להם, כך תתאמו הגעה בשעה נוחה ויהיה מי שיקבל אותכם וידריך אותכם לפחות בהתחלה איפה פותחים את המים החמים? כלי המטבח? אינטרנט? היכן יש פיצריה קרובה למלא את קיבתכם המקרקרת מרעב, כל זה חשוב ביותר לשני הצדדים, רצוי אף כי משדה התעופה תדווחו לבעלי המלון כי הגעתם וכעת רק נשאר זמן הנסיעה מהשדה אליהם.
תקשורת:
לחסוך בהוצאות יקרות של שיחות טלפון מאיטליה לאיטליה ובאיטליה, אתם יכולים בעלות קטנה לרכוש סים לטלפון הסלולרי שלכם, תדאגו שלא יהיה חסום. הכרטיס עם 5 יורו שיחות עולה 10 יורו, יש לכם מספר איטלקי ואתם יכולים לסמס אותו לכל קרוביכם בארץ כדי שיתקשרו אליכם ולא על חשבונכם, השיחות באיטליה יקרות ושיחה סלולרית לארץ יכולה להיות עד 2-3 יורו לדקה. אם יש לכם מחשב נייד, כדאי שתקחו אותו אתכם, בהרבה מבתי המלון יש אינטרנט ואתם יכולים לדבר עם הבית או המשרד בסקייפ, או דרך שירות שיחות בינלאומי לדוגמא ג'יהג'יה, שעלות כל השיחות בנות השה עם הארץ יהיו לא יותר מ-10 יורו וזאת בהגזמה (דקת שיחה עם טלפון רגיל מאיטליה לישראל דרך ג'יהג'יה 3 סנט).
טיפים ועזרה בהתמצאות:
כדאי לבקש מבעלי המלון כי יתנו לכם מפות אזוריות שמחולקות להם חינם ע"י משרד התיירות, שידריכו אותכם היכן אוכלים טוב ובזול, היכן הסופרמרקט הקרוב, היכן יש מכבסה, מגרש גולף, רכיבות סוסים, דיסקוטק לנוער, מגרש משחקים לקטנים שבאים אתכם, מוזיאונים למעונינים, קונצרט, מופעים, תערוכות, בזארים, יריד השבלולים ותצוגת מסכות מימי הביניים, טוסקנה מלאה באירועים, בקורטונה יש באוגוסט את פסטיבל השמש הטוסקני כל שנה בנוכחות בולשוי בלט, והשנה הבלט האמריקני עם גדולי נגני הפיהרמונית, הופיעו בפסטיבל סופיה לורן, רוברט רדפורד, יצחק פרלמן, ועוד שורה ארוכה של אמנים. אתם יכולים גם להכנס לאתרים איטלקים בשפה האנגלית ולברר על מופעים בטוסקנה ובאומבריה בסביבת המקום בו בחרתם לבלות את חופשתכם.
קניות:
איך אפשר בלי זה? גם כאן נכנס הגורם האנושי, דרך התדברות עם בעלי במקום, לברר היכן יש מרכזי קניות לא רק לתיירים אלא במחירים למקומיים, ישנו מרכז גדול של יותר ממאה חנויות אופנה באוטלט מודרני שהמחירים יכולים להיות עד 50 ואף 70 אחוז יותר זולים מחנויות, ממבחר יצרני האופנה האיטלקית והעולמית, ישנם כמה מרכזים כאלה בטוסקנה, חשוב ורצוי להכירם ולא לבזבז ימים שלמים בחיפושים אקראיים של חנויות זולות בערים היקרות.
ולסיכום:
הכותב הוא ישראלי לשעבר, בעל מלון דירות בקורטונה, ישראלים רבים התארחו אצלנו וגם הביעו את שביעות רצונם בהמלצות בטריפאדביזור , יכול להיות שהכתבה תשמע לכם אינטרסנטית, נכון? אך בהגיון בריא תגיעו למסקנה שאין כמו עם "האנשים שלכם" אתם יש לכם שפה משותפת ואפשר "להתלונן" בעברית. אם לא נראה לכם, אני מקווה לפחות שתמנעו מטעויות , שתהנו משהותכם בטוסקנה הקסומה ושתרמתי משהו.



www.hometuscany.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י Uri Nachimson שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]