חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תיקון שומת מיסוי מקרקעין





    קישורי טקסט (לפרטים)




קידום אתרים במנועי חיפוש
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סיבות מדוע פרילנסרים נכשלים בתחילת הדרך בניית אתרים פרילנס

נושא המאמר: 10 סיבות מדוע פרילנסרים נכשלים בתחילת הדרך
מאת: millenium   שמור מאמר למועדפים

10 סיבות מדוע פרילנסרים נכשלים בתחילת הדרך

האם חייבים להיכשל תחילה כדי ללמוד להיות עצמאי מצליח? התשובה אינה חד משמעית.
תשמעו, כישלון יכול להיות מורה דרך, אך ללמוד מכישלון של מישהו אחר זה דבר גדול.
לכן, אם אתם עצמאים בתחילת הדרך והייתם רוצים להפוך למספר 1 מבלי שנכשלתם, אז כדי להמשיך לקרוא, על מנת ללמוד את עשרת הטעויות הראשונות המובילות ואיך להימנע מהם.
להיכשל בפעם הראשונה אין פירושו שלא תצליחו בהמשך.

1. תחרות גדולה מדי

אנשים יצירתיים הם בטוחים, שחצים ואם התלהבות למלאכתם. אבל לא משנה כמה חכם חושב שאתה, אתה תצטרך לעבוד קשה מאוד כדי לשכנע אנשים לעבוד איתך. רק תסתכל סביבך.
תחומך מלא באנשים מוכשרים מאוד. תרצו או לא, הם המתחרים שלכם. והאמת העצובה היא שלא כל פרילנסר נחוש ומוכשר יכול להפוך לכוכב רוק. יש אנשים אחרים שיש להתחרות בהם.
צריך לעבוד קשה יותר ממה שהם עושים כדי לקבל תשומת לב בעבודות קרקע ולקצור פניות. אחרת התחרות תאכל אותך עוד בחיים.

2. אלמוניותך

אם כבר מדברים על לעבוד קשה כדי להשיג את תשומת לב... חשוב על אנשים המצליחים ביותר שאתה מכיר. לא משנה מה תחום שהם נמצאים בו: נדל"ן, ברמן או מעצב גרפי. מידת ההצלחה שלהם היא לרוב יחסית למידה שבה הם מפורסמים בתוך הנישה שלהם. אנשים יודעים את שמם ומתייחסים לעבודתם. זה הפרס של הפופולאריות. ללא פופולאריות ותשומת לב אתם לא תקבלו פניות. והעסק שלכם יגווע. תבינו, הבעיה שלכם היא לא כה מסתכמת במחסור הכספי. אלא בחוסר תשומת לב. זה שאתם שקועים באלמוניות. זה המקום לשיווק עצמי טוב ושיווק טוב מתחיל עם בניית מותג אמין לקידום.

3. חוסר המולה

כשזה מגיע לעצמאי, ביצוע הוא הכול. כולם אוהבים את הרעיונות. אבל יותר חשוב שרעיונות אלה יהפכו למציאות. עצלנות, חוסר ארגון ויוזמה לא הולכים יד ביד היטב עם עצמאי.
בכל יום של עבודה אתם צריכים לעבור את הקשיים בכייף. לעמוד בלוחות זמנים ועוד קצת. לשמור על ההבטחות. להראות ללקוחות שלך ולעולם שאתה יכול להתנדנד - כי יש לך מנוע.

4. דרג נמוך לדגם

אחת השאלות הנפוצות ביותר שאני שומע מפרילנסרים הוא כמה לגבות בהצעת מחיר? אני לא באמת יכול לענות על שאלה הזאת בשבילכם. אני יכול רק לתת לך כמה עצות.
הנה שלושה דברים:
• ניסיון: אתם גובים פחות, אם יש לכם ניסיון מינימאלי. אתם גובים יותר אם יש לכם הרבה ניסיון (כולל חסויות ממותגים גדולים).
• תקציב: אתם גובים פחות אם עובדים עם עמותות ועסקים קטנים. אתם גובים יותר אם אתם עובדים עם מותגים גדולים והכיסים העמוקים שלהם.
• רווחים צפויים של הלקוחות: אתם גובים פחות אם הלקוח אינו מצפה להרוויח הרבה כסף מהעבודה שלכם. אתם גובים יותר אם הם יכולים לצפות להכנסה משמעותית ממה שאתם עושים.
תמחור הוא אמנות, לומדים זאת טוב יותר עם הזמן. וטוב יותר אחרי כל שמשא ומתן.

5. לא יכול לשאת ולתת

אה, סכסוך. מהותו של משא ומתן. לא היינו קופצים לתחומי היצירה שלנו אם היינו אוהבים אנשים וההתמודדויות איתם יום ביומו, במיוחד בתנאים של מחלוקות.
אבל זיעה בכפות ידיים או לא, אתם צריכים לנהל משא ומתן. צריכים לחפש מערכת יחסי win-win עם שימוש באמצעות הטקטיקות הבאות:
• בניית הערך הראשון לפני שצוין המחיר.
• סתימת הפה שלכם.
• תמיד ללכת גבוה.
• לשלוח בלוני ניסוי.
דברים כאלו לוקחים אומץ. אבל אתם יכולים לעשות את זה. אם לא, אז אתם תשאירו את הכסף על השולחן או תנוצלו. וזה הדרך הקשה להתפרנס.

6. חוסר בשלות
מי לא הייתה רוצה לישון עד מאוחר כמה שהם רוצים, לקחת שלוש ארוחות בצהרי היום ולעבוד שישה חודשים בשנה?
אם זה מה עושה עצמאי, אז הוא לא בוגר, לא מבחינה רגשית (למרות שאני לא מבטל אפשרות ש...) אבל בהחלט לא בוגר מבחינה מקצועית. להיות עצמאי דורש כמות מסיבית של בגרות, משמעת, ביטחון עצמי, ארגון, ואומץ לב.

7. כשלון בלחשב את העלויות

עזבתי את העבודה שלי ללא תכנית ב', ללא הרבה חיסכון, וללא הרבה מושג למה אני מכניס את עצמי. לא הייתי ממליץ על גישה כזאת. ישנן דרכים טובות יותר כדי להתחיל את הקריירה העצמאית שלכם.
האם יש לכם חיסכון לשישה חודשים על החשבון? אם לא, תמשיכו את יום העבודה שלכם כרגיל, כדאי להרים כמה עבודות כפרילנס ולחסוך כסף. כי לפני שאתם יוצאים, תצטרכו גם כסף לעלויות פרסום, יותר מדי.
ולא לשכוח את המחיר הרגשי ולאן זה יכול לקחת אותך ואת המשפחה שלך. אשתי ואני כיסינו חלק מהכביש הקשוח ביותר שב14 שנות הנישואים שלנו במהלך השנה הראשונה שלי בתור עצמאי.
לחשב את העליות, לפני שחותכים את חבל התבור.

8. יותר מדי הפרעות

חלק מכוח המשיכה של עצמאי הוא לקבל החלטות בעצמו ולהפוך את לוח הזמנים. עם זאת, הדברים האלה יכולים בקלות להפוך להסחות דעת. אנחנו יכולים בקלות למצוא את עצמנו מבלים חצי יום במשימות שאינן חיוניות. או לקבל החלטה מתפתה כמו לדחות למחר את מה שאנחנו צריכים לעשות היום כדי שנוכל לסיים את הפרויקט בכיף.
ישנם דברים נוספים שיכולים לשמש כהסחת דעת כשאתם עובדים עם עצמכם כמו:
• אנשים - אתם עובדים בבית. בבית אישה והילדים שלנו. זה לא היה קל כל כך עבור הבן או הבת שלנו לקפוץ אלינו או לאשתי לשאול שאלה אם הינו עובדים במשרד מחוץ לבית. וזה מאוד מסיח את הדעת. לכן אנחנו צריכים להציב גבולות כדי שנוכל להתמקד.
• בלוגים - כשעבדתי בשביל מישהו אחר יכולתי לכתוב לבלוגים שלי בזמנים מסוימים בלבד. בשעה שלפני העבודה ובשעות ארוחת הצהריים ואולי כמה שעות לפני שהלכתי לישון. היו לי גבולות.
זה לא כך כשאתה עובד בשביל עצמך. אם אני לא אזהר אמצא את עצמי מבלה הרבה יותר מדי זמן בבלוג פוסט, כי אף אחד לא נושף בצוואר שלי ואני מרגישה שיש לי את כל הזמן שבעולם.
• חוב - אני לא חושב שאי פעם פגשתי פרילנסר אחד שלא היה לו סוג כלשהו של חוב בשלב מסוים, במחזור העבודה השנתית שלו. העונות משתנות ואתם יכולים להיות עסוקים באביב רק כדי למצוא את עצמכם משתעממים עד כדי טירוף בחורף. החשבונות נערמים והחוב תלוי מעל הראש.
• עבודה במשרה חלקית - אני כבר ממולח דיו כדי למסמר עבודה במשרה חלקית, כאשר העבודה אצלי הייתה מעטה. זהו אינסטינקט. אני חושב שכולנו עשיתי את זה. אבל אם אתם מקבלים את התפקיד, אז היזהרו: זה יכול לקחת מהעסק עצמאי את הליבה שלכם. עובה בשביל מישהו אחר אומר שאתם לא יכולים לבצע שיחות או לענות על המייל כי זהו הזמן של הבוס שלכם.

9. לתת לרגשות שלך להתחפר

העצמאיות היא לא לבעלי לב חלש. זוהי נסיעה רגשית. בכיתי כמו תינוק בהיום הראשון שלי. הייתי בטוח בשישה שבועות מאותו היום שנחמיץ את תשלום המשכנתא הראשונה שלנו. ושבעוד שישה נהיה ברחוב.
לא הייתי הגיוני. וזה מקרה קיצוני. העתיד נראה כהה מאוד בשבילי עד שהגעתי אל האחיזה. אבל אל תצפו שהחשכה הולכת לתמיד. היא יכולה לחזור.
זהו סיכון מקצועי. אתה יכול לעבוד כל כך קשה (בגלל שלקחתם כל עבודה בדרך שהגיעה אלכם) עד שאתה מוצא את עצמך פוחד ממסך המחשב. הפיתוי הוא תרופות, לשתות שתי בירות בשעתיים אחר הצהריים כדי לשלוט בעצמך, עוד ארבעה שיעזרו לך לישון ושמונה כדי לעזור לך ליהנות מסוף השבוע. אני אוהב בירה, אבל אני אוהב את השליטה העצמית הרבה יותר. ואנחנו לא יכולים לשלוט ברגשות שלכם כאשר אתם שיכורים.

10. לוותר מוקדם מדי

סיפור מהיר. בערך באמצע המסע שלנו, אני הולך לקבל הזדמנות לבלות קצת זמן עם דוד. הוא היה עצמאי מבחינה כלכלית לאחר בנייה ומכירה של עסקי הייצור שלו.
רציתי לשוחח עימו על עבודה עצמאית. ועל מה שהביאו להצלחה. חיפשתי משהו אקזוטי. אבל העצה שלו הייתה בסיסית: לעבוד קשה. בסדר. כששאלתי אותו אך לדעת מתי לחתוך כשעבודה קשה אינה משיגה תוצאות שהיתי רוצה הוא ענה: כאשר אתה לא יכול להרשות לעצמך.
אה.
טוב, בשבילו זה היה פשוט מאוד אבל מה עם המכשולים הראשוניים שעומדים בפני פרילנסרים? ועם מה אתם נאבקים עדיין?


www.millenium.co.il בניית אתרים

המקור: http://freelanceswitch.com/start/why-freelancers-fail

www.millenium.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י millenium שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]