חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כללים חשובים שבעלי אתרים צריכים לדעת לפני פניה לקידום אתרים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שחזור כונן קשיח שחזור דיסק שחזור קבצים שחזור מחשב נייד

נושא המאמר: מיתוסים אודות שחזור קבצים ומידע מהארד דיסק
מאת: מומחי מעדבת השחזור קאברד לשחזור מידע   שמור מאמר למועדפים

לכל מצב של אובדן מידע וקבצים רגישים מתלווה תחושה עזה של פאניקה - העולם הדיגיטלי מתעד את עבודתנו, חיינו האישיים וקשרינו החברתיים.
התחושות הלוו מובילות פעמים רבות לחיפוש פתרונות אינסטנט מהירים ושגויים - ברשת החברתית, פורומים, השכן ממול שאחיינו "מבין במחשבים", ושלל מומחים מטעם עצמם. הבעיה היא שרבים מהפתרונות האלה, שחלקם חוטאים למילה 'פתרונות' ונמצאים על גבול טקס 'ריקוד הגשם', עלולים לא רק שלא לפתור את הבעיה אלא להחמיר אותה ולגרום לנזק חמור שרק יסבך עוד יותר את השחזור המקצועי אליו תפנו בסופו של דבר. בעיה נוספת היא שהם מופצים באופן ויראלי. אולי כי במקרה הם התגלו באופן נדיר כיעילים עבור משתמש ספציפי וכך נולד המיתוס הויראלי חסר התועלת. ברוב המקרים המיתוס הויראלי יסכל את ההזדמנות של מעבדת שחזור מקצועית לשחזר את המידע בזמן ובעלות סבירים.

במאמר הבא נבחן כמה מהמיתוסים האלה, ונפריד בין פעולה שיכולה להיות מועילה והגיונית, למיתוס ויראלי אשר רק מחמיר את הבעיה:

1. "התיקון הכללי"
יש חברות וטכנאי מחשב שמפרסמים את עצמם כמי שעוסקים בתיקון דיסק קשיח.
בפועל הם מחליפים את לוח האם או מפרמטים את הדיסק ואז מצהירים כי הוא "מתוקן".
ישנה תעשיה שלמה של "שיפוץ" ו "מיחזור" מוצרי אלקטרוניקה וכוננים קשיחים. חלקם גם יכולים לעבוד באופן תקין לזמן מה, אך הם למעשה מורכבים מחלקים מיותר מדיסק אחד – חלקם חדשים וחלקם משומשים לכן הם אינם אמינים כמו הארד דיסק שבוצע בו שחזור מידע מקצועי על ידי מעבדה מנוסה, ובוודאי שלא כמו הארד דיסק חדש.



2. "תן לו בראש"
זהו כנראה המיתוס העתיק מכולם. כשההארד דיסק חדל מלתפקד, נוהגים לחבוט בו עם מברג או עצם אחר. זה גורם לכך שראש הכונן הקשיח נופל וגורם לשריטות בדיסק וימנע את שחזור מידע שכה יקר לכם.
באופן זמני בלבד וכשההקשה מתבצעת בעדינות יתרה, שיטה זו יכולה לסייע להצלת ההארד דיסק. טפיחות עדינות כאמור, עשויות להזיז קלות את הראש שנתקע. אם לאחר טפיחה או שתיים (עדינות כאמור!) לא עוזר לא נפתרה הבעיה יש להפסיק מיד. אם בכל זאת הטפיחות עזרו יש לגבות את המידע במהירות האפשרית, סיכוי גבוה שראש של כונן קשיח שנתקע פעם אחת, יחזור להיתקע בעתיד והרי כולנו יודעים שזה תמיד מתרחש בזמן הכי לא נוח - בדיוק כשאתם צריכים לשלוח מייל חשוב, להגיש מסמך או עבודה וכדומה.



3. "האמבטיה הנקייה"
פתיחת כונן קשיח דורשת 'חדר נקי' בסטנדרט גבוה שיביא לכך שהרכיבים העדינים והמורכבים שלו ישארו נקיים משרידי אבק ולכלוך כלשהם. יש 'מומחים' שטוענים כי ביכולתם להקים "חדר נקי" בביתם, שימו לב - בחדר האמבטיה! הם פותחים את המים החמים, ממלאים את חדר האמבט באדים עד שהאוויר ''נקי לגמרי''. לשיטה זו יכולות להיות לה השלכות על המידע המאוחסן בכונן הקשיח. אבק ולחות הם האויבים המסוכנים ביותר של דיסק קשיח. יש לפתוח כונן קשיח אך ורק בחדר נקי רשמי ומקצועי, אשר קיים במעבדות שחזור מידע בעלות ציוד מורכב ומתקדם, שנועד לטיפול ברכיבי אלקטרוניקה תחת לחץ, טמפרוטורה ולחות מבוקרים. אל תנסו את זה בבית!

4. "כונן קשיח עם כנפיים"
יש אנשים שיהיו מוכנים להישבע שהפלת ההארד דיסק משלוחנם אל עבר השטיח תיקן להם את הדיסק התקול.
אכן יתכן שישנם כמה בעלי מזל שהצליחו במקריות לתקן כך את התקלה. פגיעה פיזית בכונן, במיוחד כזה שאנחנו כבר יודעים שסובל מבעיה היא 'רולטה רוסית'. ניסיון לאבחן באופן חובבני את הבעיה, מסכן לחלוטין ומוריד משמעותית את הסיכוי לשחזר את הכונן.
באם הכונן עצמו לא חשוב לכם, מכיל חומרים וקבצים שוליים עבורכם, ניסויים מדעיים הם אתגר שתוכלו לקחת על עצמכם, אך דעו כי חלק מהניסויים מסתיימים בטרגדיה.


5. "ההחלפה".
החלפת לוח האם באחד מכונן קשיח תקין על-מנת להחיות את הכונן הקשיח התקול. במיתוס זה יש מן ההגיון והפעולה הזו יכולה לתרום להצלת מידע מהכונן הקשיח או המחשב הנייד - אם יש נזק חיצוני בלבד. אז שווה לנסות, ואם תפעלו בעדינות יש סיכוי שהמידע ינצל. אך אם שיטה זו כשלה - פנו אך ורק למעבדת שחזור מקצועית.


6. "מכת קור".
במיתוס זה יש מידה של היגיון, אך תוצאותיו יכולות להיות הרסניות. מדובר כנראה בניסוי שהצליח מידי פעם, אך נסיוננו מעיד כי מדובר בעיקר ב"אלת המזל". הכוונה היא שמישהו הבין שהראש של הכונן הקשיח הפסיק לעבוד עקב התחממות יתר, והחליט לשים בפריג'דר (מקפיא) למספר דקות הארד דיסק תקול. למרות שישנם מקרים שבהם הכונן התעורר לחיים, שיטה זו אינה מומלצת. זכרו - איננו יודעים אף פעם מה מהותת הנזק, וכמה נסיונות הקפאה כאלה יכולים להפחית כל סיכוי לבצע שחזור כונן קשיח מלא ותקין. ממש מיתוס 'מקפיא דם' (; .

לסיכום, שחזור מידע הנמצא על דיסק קשיח בפרט, ושחזור מידע ממכשור אלקטרוני בכלל הוא עסק לאנשי מקצוע - מעבדות שחזור מקצועיות, המחזיקות בציוד השחזור המתקדם ביותר לטיפול במידע שבאמת חשוב לכם. מעבדת שחזור מקצועית בתחום מחזיקה גם בידע הנדרש, גם בניסיון עשיר וגם בציוד הנדרש.
מומלץ לשמור מרחק מטכנאים ומומחים מטעם עצמם, שאין להם את הידע והציוד הנדרש, שרוצים 'להתגלח על גבכם' ויכולים לסכל כליל את הסיכויים לשחזור מידע.
במקרים בהם אתם לא בטוחים מהי מהות הבעיה או מנסים לפתור אותה בעצמכם, חפשו חברה מקצועית ואמינה כמו מעבדות השחזור של קאברד.

covered.co.il/content?pageid=45


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מומחי מעדבת השחזור קאברד לשחזור מידע שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]