חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חותמים על ערבות אישית? כדאי שתחשבו פעמיים!





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: גינון ביתי הידרו הידרופוניקה גידול אורגני

נושא המאמר: שתילה לפי עונות השנה בהיידרופוניקה ואיירופוניקה
מאת: NatureTech   שמור מאמר למועדפים

במאמרנו נתייחס לשתילה בערכה הידרופונית / איירופונית , אך את ההתייחסות יש לבצע גם לפני שתילה באדמה. בבואכם לשתול את גינת חלומותיכם עליכם להתחשב במס' גורמים טרם השתילה.
ראשית , עלינו לוודא כי אנו שותלים צמחים המתאימים לעונה. לא כל צמח מסוגל לצמוח כראוי בכל עונה, לכל צמח צרכים שונים מבחינת כמות האור, החום והמים הנדרשים, למרות שעם הערכות ההידרופוניות ניתן להתאים את התנאים גם שלא בעונה אם נגדל בתוך חדר.

בנוסף עלינו להבין כי נוכל להתחיל את התהליך משלב הזרע (ולשם כך לחצו כאן כדי לעבור למדריך הזריעה) , או לחלופין נוכל לרכוש שתילים צעירים מהמשתלה הקרובה , בכל אחד מהמקרים נדרשת שתילה בזמן מעט שונה , שתילה לפי עונות השנה הינה גורם ראשון וחיוני לשתילה מוצלחת.

מבחינת מה ניתן לשתול בערכה הידרופונית /אירופונית – במידה ואין ברשותנו ערכה ייעודית לצמחי שורש, מומלץ שלא לשתול אותם משום שהם יסתמו את מערכת הסירקולציה הפנימית של הערכה, בנוסף לא ניתן לשתול עצים אשר גם להם ניתן לרכוש ערכה ייעודית מעולה..
מעבר לכך ניתן לשתול כל דבר, תבלינים וירקות עליים הינם אופטימלים עבור ערכות מתקדמות משום שניתן להנות מתנובתם יום יום למשך זמן רב מאוד (הקפידו להסיר את הפרחים למען ריבוי עלים).

בנוסף גם ירקות כמו עגבניות , חצילים , פלפלים , שעועית ועוד מתאימים לגידול בערכה ואף יניבו יותר מגידולי אדמה.



לפניכם טבלה המרכזת את הירק \תבלין\פרי שניתן לשתול בערכה הידרופונית לפי עונות השנה , מזרע או משתיל. לשימושכם.

להמשך הכתבה וטבלת השתילה כנסו לאתר Nature.Tech כשטבע פוגש טכנולוגיה.

Nature.Tech הוקמה בשל צורך בסיסי שקיים לו לאדם- לגדל את מזונו ולשלוט בחייו. במסעותינו בעולם נדהמנו לראות כמה מפותח התחום ,את הטכנולוגיות המדהימות ,הכבוד אל הטבע וכמה עצמאים התושבים בחייהם.

הפיגור של מדינת ישראל לעומת שאר העולם לספק לאזרחים החיים כאן את היכולת הזו, גרמה לנו לפתוח את העסק מתוך רצון אמיתי להביא עתיד חדש לאדם הפשוט ולעסקים הקטנים בישראל.

מחירי המזון שמרקיעים שחקים, המחסור באדמת גידול, מים, זמן וכסף.. הם שהובילו אותנו אל ההבנה שה'הידרופוניקה', היא הדבר שיפתור לישראלי כ"כ הרבה בעיות במרוץ החיים ואף תכניס צבע, בריאות, חסכון כסף, זמן ושלווה לחייו.

מצאנו את הערכות ההידרופוניות המתקדמות והיעילות ביותר בעולם ואנו מביאים אותן לארץ.

מטרתנו היא לאפשר לכל בית במדינת ישראל לגדל את מזונו הבריא והטרי , תוך שימוש ב20% בלבד מכמות ההשקייה הרגילה, לא משנה היכן – בבניין קומות,בית פרטי, מרתף, חצר, גגות, חממות.. בכל מקום.

זה כ"כ פשוט וכ"כ יעיל.

המערכות מבוססות על חכמתו של הטבע, והטכנולוגיה מאפשרת להביא את זה הביתה.

אנחנו בNature.Tech נחושים לאפשר את העצמאות הזו לכל בית בישראל, לכן אנו מסבסדים את שתי ערכות הדגל – המגדל, וההידרופונוס, על מנת שתעבדו פחות,תאכלו בריא, תחסכו במים ותפיצו את בשורת האקולוגיה בסביבתכם.

חשוב לנו שהישראלים יחזרו לשורשים , עיזרו לנו לעזור לכם.

באהבה רבה וברכת פריחה ושגשוג לכולם

Nature.Tech

naturetech.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י NatureTech שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]