חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אינדקס עסקים מקצועי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיווק באינטרנט פרסום באינטרנט קידום אתר בניית אתר

נושא המאמר: שיווק אינטרנטי - שיווק באינטרנט - פרסום באינטרנט - קידום אתר - בניית אתר
מאת: אלון סודרי וקרן ספיר   שמור מאמר למועדפים

שיווק אינטרנטי - שיווק באינטרנט - פרסום באינטרנט - קידום אתר - בניית אתר


שווק אותה חברות ועסקים רבים מודעים לכוחו הרב של האינטרנט ודואגים להקים אתר מרשים המציג את העסק והשירותים שלהם. יחד עם זאת חשוב לדעת שאתר אינטרנט דורש תחזוקה, ניהול תכנים ושיווק בלתי מתפשר. עסקים אשר לא דואגים די הצורך לפרסם את אתרם, אינם מקדמים את העסק שלהם ולא חושפים אותו בפני לקוחות פוטנציאליים. במאמר הבא תוכלו ללמוד כיצד לשווק את העסק שלכם כמו שצריך "מדליק, אינטליגנטי, מעוצב יפה, מרשים", אלו הפידבקים שאתם מקבלים מהחברים על האתר שלכם, כלומר על עצמכם. אבל מה עם הקהל והלקוחות הפוטנציאליים שמתעניינים במוצר ובשירותים שמספק העסק שלכם? במילים אחרות, מה שווה האתר אם האנשים הנכונים לא מודעים לקיומו. ובכן, טוב שהתחלתם לקרוא - במאמר הבא תלמדו על אודות שיווק באינטרנט ותוכלו להבין את התרומה המשמעותית שלו שיש לו בעבורכם ובעבור העולם. שיווק באינטרנט - שתי מילים, שתי משמעויות. בואו וננסה להבין אותן. המושג שיווק מכיל בתוכו: יוזמה, קביעת תעריף, קידום והפצה של רעיונות, מוצרים ושירותים. תהליך השיווק אמור ליצור יחסי גומלין בין יחידים וקבוצות. הצורך במוצר או בשירות נובע מתחושת מחסור. לדוגמה, אתם קוראים את המאמר הנ"ל כדי לענות על איזשהו צורך אישי, צורך בידע, ואנו ככותבי המאמר מספקים בעבורכם את השירות הזה. הכלל שעומד מאחורי המונח "שיווק" מסביר את הנקודה הבאה: קונים יעדיפו לרכוש מוצר שמציע משווק מסוים (הלוא הוא המותג), שלפי נקודת מבטם יספק את צורכם בצורה הטובה ביותר. על המשווק מוטלת האחריות לאתר קבוצה גדולה די הצורך שזקוקה לשירות מסוים ולהשקיע בה מאמץ שיווקי מתואם. כל זאת על ידי תכנון אסטרטגיה שיווקית, תהליך שאמור להשיג יעדים דרך הבנתם של תנאי השוק המשתנים, יעדי העסק ויכולותיו. אסטרטגיה שיווקית נכונה תבדיל אתכם כמשווקים משאר המתחרים, ותייצב אתכם במקום מוביל בתפיסתו של הצרכן. לאחר בניית האסטרטגיה השיווקית רצוי לבנות מערכת הפצה דרך התקשורת השיווקית: יחסי ציבור, פרסום, מכירה אישית וקידום מכירות. כמובן שלכל מקור שיווקי יש אופי השפעה שונה על הצרכן. התקשורת השיווקית משתמשת באמצעי המדיה כגון: טלוויזיה, רדיו, טלמרקטינג, דיוור ואינטרנט. אינטרנט הוא למעשה רשת מחשבים גלובלית, המחברת בין רשתות מחשבים שונות ומקשרת בין מיליוני מחשבים בעולם. האינפורמציה העצומה האגורה ברשת והמסחר הרב שמתרחש הודות לה, הפכו את מדיית האינטרנט בסוף שנות ה־90 לגורם משמעותי ועוצמתי בזירת ההתפתחות הכלכלית והתרבותית. כעת, לאחר שהגדרנו את שני המונחים, נלמד על דרך ההפצה של התקשורת השיווקית באינטרנט, הלוא הוא השיווק באינטרנט: ראשית, כדאי להכיר את יתרונותיו וחסרונותיו של השיווק האינטרנטי: יתרונות: הפעלת החושים על ידי וידיאו, אנימציה וסאונד אינטראקטיביות המאפשרת דיאלוג פורה עם הצרכן אפשרות להעמיק את המסר שאותו אנו רוצים להעביר באמצעות תוכן עשיר האינטרנט מדיד וניתן לדעת הכל בזמן אמת (זמן גלישה, מספר גולשים וכדומה) עלות נמוכה של שיווק מסר גמיש אשר ניתן לשנותו התאמה של נושאים חסרונות: חשיפה סלקטיבית – הגולש בוחר לאיזה מסר ייחשף יכולת התעלמות מצד הצרכן מגבלת מהירות אקטיביות – נדרשת פעולה "מירבית" מצד הלקוח הפוטנציאלי לאחר שסקרנו את יתרונותיו וחסרונותיו של האינטרנט, ודרך השיווק בו, נלמד כיצד לגרום לקהל הלקוחות הפוטנציאלי להגיע אל אתרנו, ובמילים אחרות: נתחיל בתהליך השיווק: קידום במנועי חיפוש - SEO: כיום חיפוש המידע מתבצע בעזרת מנועי חיפוש כגון Google, וואלה!, MSN ואחרים. התהליך הוא טכנולוגי בעיקרו ומתבסס על מיפוי של מילות המפתח הקשורות לתכני האתר. ההבדל והיתרון של ערוץ מנועי החיפוש על פני ערוצי מדיה פרסומיים אחרים, מתבטא בכך שהגולש בוחר את המידע שאליו הוא נחשף. החשיפה לא נכפית על הגולש בניגוד לרצונו כמו שקורה עם פרסום ברדיו או עם פרסומי חוצות. יחסי הציבור באינטרנט משלבים את המידע או האתר במנועי החיפוש, בצורה כזו שהמשתמש יגיע אליהם בקלות והם ייתפסו כאמינים ואובייקטיביים בעיניו. המילים והמונחים הנכונים שיבחר בעל העסק ייצרו ביקוש גבוה לתכנים שבאתר בעזרתם האדיבה של מנועי החיפוש. כאן בעל העסק יכול להבטיח את מיקומו הריאלי בכל חיפוש הקשור לאתרו. המילים הקשורות לתחומו של בעל העסק, שייבחרו בצורה נכונה, יקבעו את מיקום העסק במנוע החיפוש ואת האפשרות שהקהל, האנשים והלקוחות הפוטנציאליים ייכנסו לאתרו. שיווק במנועי החיפוש - SEM : בכדי להגיע לקהל יעד ספציפי, על בעל העסק מוטלת האחריות לשווק את עצמו באתרים מסוימים, הפונים לקהל הרחב בכלל ולקהל הפוטנציאלי בפרט. לכן, חשוב שהעסק יימצא באתרים הרלוונטים לתחומו, אתרים מקצועיים, פורומים וקהילות. עם זאת, גם אם העסק מופיע במנוע החיפוש העבודה לא הסתיימה - צריך לעדכן את התוכן באתר, להכניס מאמרים הקשורים לתחום העסק, לקנות קישורים וקישורי פרסום מאתרים רלוונטיים, ליצור יחסי ציבור באינטרנט ותוכניות שיתוף פעולה בכדי להעצים את הנוכחות של העסק באינטרנט בכל מקום שבו נמצא קהל היעד שלו. בעולם האינטרנט "התוכן הוא השולט", לכן ככל שהתוכן שיציע העסק יהיה איכותי וממוקד, כך ירבו לפנות אליו הגולשים ו/או הלקוחות הפוטנציאליים. התכנים הכתובים הם "השחקן הראשי" של האתר. בשיתוף הקריאטיב הם יוצרים סדר הצגה ברור לעין ואתר שכיף לגלוש אליו ולקרוא בו. התכנים הם אלו היוצרים את עיקר התדמית של העסק בהתאם למטרות הלקוח. פרסום ב"תשלום לפי לחיצה"- PPC: שיטת פרסום זו משמשת השלמה ל-SEO. השיטה יוצרת אפקט פרסומי מיידי ורחב, וניתן לבקרה ברמה גבוהה מאוד. "באינטרנט הכל מדיד", אומרים מומחי השיווק של האינטרנט. הסטטיסטיקה שאותה ניתן לקבל על אודות המתרחש באתר האינטרנט רחבה מאוד, וכדאי ללמוד כיצד לנתח כל פיסת אינפורמציה. ככל שבעל העסק ימקד עצמו לקהל היעד הספציפי שלו, כך יגלשו הלקוחות הפוטנציאליים לאתרו. אבל בסופו של דבר "It's all about the money". השיטה הזו מוגבלת לתקציב הפרסום של בעל העסק. הקמפיין יתפרס לאורך זמן התשלום וברגע שייגמר התקציב ייעלם כלא היה. קמפיינים פרסומיים בתשלום במגוון אתרים: דבר הכרחי הוא לבלוט בין כל המסרים הרבים המופצים באינטרנט. בעל עסק מצליח חייב לזכור שהוא מתחרה בתחרות קשב בין כל ה"רעשים המסריים" הרבים. הדרך לשבות את קהל היעד היא להציג את האתר בצורה מסקרנת המושכת תשומת לב, והביצוע וההוצאה לפועל לכך יהיו בדרך פרסומית - עיצוב באנר באתר אינטרנט. הבאנר הפרסומי מאתגר, יוצר עניין ו"טיזר" סקרני אצל הלקוח הפוטנציאלי. באמצעות אפקטים של מולטימדיה בפרט, ועיצוב מיוחד בכלל, יוכל העסק להוביל את הלקוחות הפוטנציאליים להיכנס לאתר. לסיכום, כאשר בעל עסק מעוניין לבחור מדיה שתשווק את מוצריו או שירותיו, עליו להבין את יתרונות וחסרונות המדיום הנבחר. עליו להבין את תרומתה של המדיה עם חשיפת המסר, אשר תשכנע ותניע לפעולה את הלקוחות הפוטנציאליים לרכוש ממוצרי או שירותי העסק. על המדיה הנבחרת לקלוע במדויק בקהל המטרה של העסק, להגיע למקסימום ידע על אודות קהל היעד ולהשפיע עליו בהתאם לחשיפה, ולדאוג שכל הדרישות הללו יעמדו בתקציב שבעל העסק הציב לעצמו בנוגע לאותו מדיום נבחר. האינטרנט מפתח פתרונות שיווקיים בשיטות ובטכנולוגיות שיווק חדשניות. שירותי השיווק באינטרנט מוצעים על ידי חברות שיווק שונות, שמטרתן ליצור תנועה ממוקדת לאתר ולהעלות את יחס הטרנספורמציה שבו, לקוחות שיהפכו מפאסיבים לאקטיבים. קידום אתרים במנועי חיפוש (SEO) הוא אחד הכלים המרכזיים לשיווק באינטרנט, והוא מתייחס לאופן שבו ממקם בעל העסק את התוכן בעמוד, כלומר, מתייחס למיקום המילים אשר אותן בעל העסק מעוניין לקדם. הצלחת השיווק באינטרנט באה לידי ביטוי כאשר לקוחות רבים מגיעים לאתר דרך מילות חיפוש מסוימות, מילים שהאתר מעוניין לקדם. לפרסום אתרים דרך האינטרנט יש יתרון משמעותי על פני פרסום בכל מדיה אחרת. האינטרנט הוא כלי מכירתי החושף את לקוחותיו הפוטנציאליים למוצריו ולשירותיו. הלקוחות יכולים להתרשם מהאתר באמצעות לינק או באנר המושך תשומת לב, וכך יכולים להפוך מלקוחות פוטנציאליים בלבד ללקוחות אמיתיים, וזאת ללא כל מאמץ - מבלי לעבור את מפתן דלת הבית.

www.aurion.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלון סודרי וקרן ספיר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]