חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עורך דין





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ליסינג לקנות רכב

נושא המאמר: פורטל AUTO1 - התוכנית הכי כדאית לרכישת רכב
מאת: פורטל AUTO1 - התוכנית הכי כדאית לרכישת רכב   שמור מאמר למועדפים

פורטל AUTO1 - התוכנית הכי כדאית לרכישת רכב
גם אם ישנה מטרה אחת, אפשר למצוא מספר דרכים שמובילות להגשמתה. החוכמה היא לעשות את זה עם כמה שפחות הפסדים וכמה שיותר רווחים, כלומר – שהעסקה תשתלם. הדרך שיכולה להוביל אל מכוניות רבות בתשלומים חודשיים נמוכים יחסית, היא דרך הליסינג. הליסינג היא שיטה שנהוגה בכל העולם, ובעצם מדובר על שיטה לתשלום על פי היכולת – כלומר נתן לערוך שינויים בתוואי העסקה, למשל – לשנות את הסכום ההתחלתי שמשולם בעסקה וכך גם לשנות את פריסת התשלומים שבהם ניתן לעמוד בהתאם לפי כמות וסכום לתשלום.
לבוא ולבחור רכב
שיטת הליסינג מאפשרת לבוא ולבחור רכב רצוי לפי יכולת. העניין הוא שמשלמים את הסכום לפי היכולת בתחילה, ומבררים אילו רכבים כדאי לרכוש בסכום זה. למעשה, עד אשר לא הושלמו כל התשלומים, הרכב אינו נמצא בבעלות המשלם, אלא בבעלות חברת הליסינג. כמובן שיש לפחות שתי שיטות ליסינג: ליסינג מימוני ותפעולי. המימוני נהוג יותר כאשר מעוניינים לרכוש את הרכב – זו שיטה זולה יותר ומאפשרת תמרון בבחירת הביטוח והשירותים.
להשלים את המחיר של הרכב בסיום התקופה
כדי לרכוש רכב מחברת ליסינג ובעסקת ליסינג, יש צורך להשלים את הסכום שנקבע מראש עבור הרכב עם סיום התקופה. במרבית המקרים, הלקוח משלם עדיין פחות ממחיר הרכב תוך כדי התשלומים – גם כשהוא מגיע אל התשלום האחרון ולכן נדרש סכום משלים. ברגע שזה שולם, עושים העברת בעלות על הרכב, ויש לקחת בחשבון את התשלומים גם על ההליך הזה ועל אחרים (ביטוח רכב, טסט ועוד).
ההבדל בין ליסינג תפעולי וליסינג מימוני
ההבדלים בין שתי השיטות הם במחיר החודשי, כאשר הסכום נוטה להתייקר בליסינג תפעולי, משום ששם מוענקים יותר שירותים, ממש כשם העסקה עצמה. בזמן האחרון עקב הרפורמה במס , נעשה יותר כדאי לשכור רכב או לרכוש באמצעות ליסינג פרטי, ולא לעובדים. קורס שוק ההון

www.auto1.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י פורטל AUTO1 - התוכנית הכי כדאית לרכישת רכב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]