חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הלבשה תחתונה - פריט החובה בכל מלתחה נשית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים אינטרנט פיתוח אתרים

נושא המאמר: שליטה באתר האינטרנט שלך בלי להיות מתכנת, בלי ידע טכנולוגי ובזול
מאת: ליאורה אור    שמור מאמר למועדפים

מערכת ניהול תוכן או מערכת ניהול אתר CMS
CMS - Content Management System מערכות לניהול תוכן, מערכת ניהול אתר אינטרנט ? אתר אינטרנט דינאמי. הבשורה היא שאין צורך בידע טכנולוגי. חלפו עברו ימי התלות במתכנת או במעצב!!!
מהיום האינטרנט הוא של כולם!!!

מטרת האתר- דבר ראשון, לאחר שנפלה החלטה להקים אתר אינטרנט, יש לאפיין את הצרכים שלשמם יוקם האתר. מאפיון נכון של הצורכים יגזרו וינוהלו השיקולים שיקבעו את פיתוח האתר. לדוגמא: אתר אישי, פורטל, אתר תדמיתי, אתר מכירתי, אתר תוכן וכולי.
השלב הבא יהיה פיתוח האתר, כלומר חשיבה על מבנה אתר, עיצוב אתר, ניווט באתר, התחושה שהאתר ייתן לגולש וכדומה. לאחר מכן ימומשו כל שלבי בניית האתר, ולבסוף יפורסם ויועלה האתר לרשת האינטרנט. אולם בזה לא מסתיימת המלאכה.
לאורך כל חיי האתר יש צורך תמידי לעדכן, לשנות, להוסיף ולגרוע. השינויים נדרשים גם ברמה התוכנית, גם ברמה המיבנית וגם ברמת העריכה. מאליו מובן שאתרים מסוג של חנות או פורטל צריכים עדכונים מתמידים שהרי זה מעצם מהותם, אבל גם אתר פשוט לכאורה צריך שינויים מתמידים. החל ממספר טלפון שהשתנה וכלה ברעיון שצץ הרגע ויש רצון להעלות אותו לאתר.
אתר אינטרנט טוב זה דבר חי. כל גולש שנכנס לאתר תוהה האם מדובר באתר שהוצב ברשת אי אז או שזהו אתר חיי ופעיל. אתר פעיל וחי הוא אתר אמין ואתר מעניין. אם כבר אמרנו שמלך האינטרנט הוא התוכן, הרי שהרובוטים של מנועי החיפוש מחפשים אתרים חיים, כלומר אתרים דינאמיים, אתרים שמתפתחים תדירות.
לצורך כך פותחה הטכנולוגיות שנקראת מערכת תוכן או מערכת ניהול אתר או לעיתים יקרא אתר דינאמי.
בעזרת מערכת ניהול התוכן ניתן לשנות טקסט , להעלות תמונות , לשלוח ניוזלטרים לחברים שנרשמו באתר ועוד. מערכת לניהול אתרים מספקת כלים פשוטים להפעלה. מערכת ניהול אתרים מבטלת כליל את הצורך והתלות בחברת פיתוח שבנתה את האתר. לא צריך מתכנת. לא צריך מעצב. לא צריך להבין בתכנות או באינטרנט או במחשבים. הבשורה היא שאין צורך בידע טכנולוגי.
עד היום מקובל לחשוב שהקמת אתר אינטרנט ותחזוקתו הם דברים מסובכים ויקרים. העובדה היא שהתרחשה מהפכה שקטה בעולם בניית אתרים באינטרנט: היום ניתן בזול ובפשטות להקים אתר.
אם אתה צריך אתר ברמה גבוהה או שאין לך את הזמן או הסבלנות או שניהם, נכון וכדאי לפנות לבעל מקצוע כדי להקים אתר מקצועי. אבל יש לשים לב שהאתר שתתקבל הוא אתר דינאמי או במילים אחרות אתר עם אפשרות לניהול תוכן.

מה כוללת מערכת טובה לניהול אתר:

WYSIWYG ? What You See Is What You Get כלומר מה שהכנסת בממשק ניהול המערכת (טקסטים תמונות וכדומה ) זה מה שתראה בצד "הציבורי" של האתר אחד לאחד- מה שעשית זה מה שיראה הגולש. התפעול הוא ברמה של עריכה פשוטה של מסמך WORD (פרמטרים כמו לכתוב טקסט, להוסיף תמונה, לכתוב טקסט ליד תמונה, לבצע העתקה והדבקה, להוסיף קישור, לעדכן קישור, לשנות צבעים, לערוך דף בעברית וגם באנגלית )

מודולים- יש לוודא שהמערכת כוללת את מירב המודולים (הרכיבים ) העדכניים ביותר שנהוגים באתרי אינטרנט. לדוגמא: קטגוריות, תפריטים ותתי תפריטים, תפריטים נופלים, תפריטים גולשים, משאלים, פורומים, הרשמה לחברים, גלריות, אלבומי תמונות, חלונות "רצים" , הוספת תאריך ושעה ועוד.

מערכת אבטחה- באילו כלים מצויידת המערכת כנגד פריצות

המחיר- כמה עולה המערכת ומה כוללת המערכת. המחיר בדרך כלל בנוי מזכויות השימוש במערכת, אחסון האתר, נפח האחסון, האם יש תמיכה, סוג בסיס הנתונים. טווח מחירים נא בין אתר שבנוי בתבנית קיימת עם שטח אחסון מנימאלי ועד לאתר מקצועי
מחיר לדוגמא: אתר מקצועי ברמה גבוהה צריך לעלות בסביבות 1000-1200$ . המדובר באתר מעוצב ברמה גבוהה, כולל מערכת ניהול דינאמית, כולל 25 עמודים, על בסיס נתונים המתקדם ביותר SQL SERVER , כולל אחסון לשנה, כולל כל הרכיבים המקובלים בשוק, בגודל של 25MB
אתר בסיסי יעלה כ 150$ לשנה שכולל מערכת ניהול דינאמית, SQL SERVER , כל המודולים, כולל אחסון לשנה
באמת שאין סיבה לשלם יותר



אודות הכותב:
מנהלת האתר http://www.sitebuildingsimple.com מתמחה בבניית אתרים באינטרנט. מאמינה שהאינטרנט ישנה את העולם ויהפוך אותו למקום יותר טוב. נפעמת מהמורכבות והיופי של האינטרנט- מהשפע והנדיבות. גורסת שהמהפכה הבאה (שכבר יצאה לדרך ) היא אתר לכל גולש.

www.sitebuildingsimple.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ליאורה אור שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]