חיפוש מאמרים

12314 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מתנפחים - ההיסטוירה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מאמנת כושר אישית מאמן כושר אישי אימון כושר אישי כושר גופני

נושא המאמר: מאמן כושר אישי
מאת: יונתן רבינוביץ ריסט   שמור מאמר למועדפים

יונתן רבינוביץ
מאמן כושר אישי | מאמנת כושר אישית | אימון כושר אישי
Reset

מתחילים לעשות כושר עם מאמן כושר אישי או מאמנת כושר אישית
הגיע הרגע שבו החלטתם כי נמאס לכם מהכרס, אתם לא מצליחים לרדוף אפילו אחרי הילד בן השנתיים וחצי (מה יהיה כשנצטרך לרדוף אחרי האופניים "בשיעורי נהיגה על אופניים"?), לפני חודש קניתם שני זוגות מכנסיים חדשים וגם הם כבר קטנים עליכם, קראתם כי כושר מונע בעיות בריאות, מעלה את המצב רוח ושומר על אסטטיקה של הגוף. אם אחד המשפטים הללו מתאים לכם, זה הזמן להתחיל.שלפני שמתחילים להתאמן,
יש מספר כללים שחשוב להקפיד עליהם:
1. התייעצו עם רופא. בדקו שאתם כשירים להתאמן. מה מצב הלחץ דם? אם יש בעיות בריאות שאתם מכירים ספרו לרופא. אם יש בעיות אורטופדיות התייעצו אם מומחה. אחרי גיל 50 מומלץ לבצע בדיקה ארגומטרית- (בדיקת דופק במאמץ).
2. עבדו עם יומן שבועי ורשמו לעצמכם יעדים. מומלץ להתאמן בימים ובשעות קבועים על מנת שהכושר יהיה לחלק מאורח החיים שלכם.
3. התחילו בהדרגה, על תעמיסו על עצמכם יותר מדי בתחילת הדרך. מומלץ לבצע פעילות חיזוק במשך 30 עד 60 דקות ופעילות אירובית בין 20 ל- ל45 דקות . חשוב לדעת כי לגוף יש אנרגיה עד ל- 70-90 דקות של אימון רציף. אימון של 30 דקות חיזוק ולאחריו 20 עד 30 דקות אירובי הוא אימון יעיל.
4. מומלץ לבצע לפחות שלושה אימונים אירוביים בשבוע: הליכה, ריצה, שחייה ואופניים. וכן שניים עד שלושה אימוני חיזוק בשבוע, וזאת ברמת מתאמן מתחיל.
5. התאמנו עם בגדי ספורט ונעלי ספורט מתאימות. לרצים שבינינו חשוב לדעת כי נעלי ריצה חשובות לבלימת זעזועים. הנעליים מתבלות ולכן חשוב להחליף נעלי ספורט אחת לשנה וחצי עד שנתיים.
6. הוכח מחקרית כי למרבית האוכלוסייה קל יותר להתאמן במסגרת. יתכן ותמצאו עניין בחדר כושר, שיעורי סטודיו (ספיניג, עיצוב קיק בוקס) וחוג אומניות לחימה.יש חוגי ריצה אותם ניתן לאתר באינטרנט.
7. לא רואים מייד תוצאות. לדוגמא הרזייה משמעותית ניתן לראות רק אחרי חודשיים אימונים רציפים, בתחילת אימון בחדר כושר יתכן ודווקא תעלו משקל עקב עלייה במסת שריר.
8. התמדה – זוהי אולי מילת המפתח החשובה ביותר. שום תירוץ לא מתקבל על ידי המראה. ולכן גם אם אתם עייפים, אחרי יום עבודה ארוך, לא הספקתם ל... תזכרו שברגע הראשון בתוך האימון הכול נשכח והאימון עובר לו חלק...

אז פשוט לקבל החלטה להצטרף למכון כושר עם מאמן כושר אישי או מאמנת כושר אישית וקדימה לעבודה


www.reset123.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יונתן רבינוביץ ריסט שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]