חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חשיבות בדיקת עסקה מסחרית מבעד לעיניו של מומחה מס - עסקה מסחרית - מומחה מס





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים אינטרנט פיתוח אתרים

נושא המאמר: תכנות - שם המשחק להובלת האתר להצלחות
מאת: אורי רון    שמור מאמר למועדפים

תכנות ובניית אתרים
הנחת הבסיס
החלק הארי בהקמת אתר אינטרנט הוא ללא ספק תכנות - מדויק, מוקפד, מעודכן, קצר וללא תוספות מיותרות. תכנות ממוקד יכול להוביל את אתר הבית שלך ליעדים אותם הצבת לעצמך ולא להפוך להיות לעוד אתר נוסף בתוך ים של WEB.

מציאות ודמיון בתכנות
כדי להגיע למצב של תכנות אופטימלי עלינו להבין כי הניסיון לעמוד בכל הפרמטרים הדרושים רצופה בהצעות, רעיונות ופיתויים מכל כיוון. כמו כן הדרך להגיע לאתר המבוקש מנקודה A לנקודה Z יכולה להיות זהה אם נשתמש בתכנות זה או אחר שאלת איכות ההגעה עומדת כאן על הפרק, איכות ההגעה לאתר שלך היא במילים אחרות הבדל ההגעה מאירופה לניו יורק בסירת מפרש או במטוס סילון חדיש ? התוצאה הסופית תהייה זהה אך איכות ההגעה שונה. ומכאן גם נגזרת שאלת הפופולריות של האתר שלך בכל מנוע. תכנות איכותי דורש דמיון, קריאייטיביות ויכולות פיתוח כאחד. כדי לחבר את המציאות והדמיון לכדי מקשה אחד זמינה, קלילה וברורה לכל משתמש על המתכנת ליצור רצף קודים קצרים ככל האפשר - וזו משימה לא פשוטה כלל וכלל.

שלושה מרכיבים מייצבים וליבה אחת :

המרכיב המייצב הראשון הוא שפה ? בחירת שפת התכנות מהווה מרכיב קריטי ביצירת הפלטפורמה המתאימה ביותר לאופי האתר וייעודו : apache rss php xml dhtml asp.net mySQL ? שפות רבות, בחירה אחת.
המרכיב המייצב השני הוא התאמה - קרה לכם שנכנסתם לאתר והדפדפן שלכם לא זיהה את כל מרכיבי האתר ומיקומם ? ההתאמה לכל הברווסרים המובילים ? אופרה, מוזילה, והנצפה ביותר אקספלורר היא מהותית ומחייבת.
המרכיב המייצב השלישי הוא זמינות ודיוק ? בתכנות לבניית אתר יש אלפי על גבי אלפי מרכיבים קטנים וגדולים. אין כל אפשרות לטעות ולו בתג אחד, טעות אחת קטנה יכולה לפגום בזמינות האתר ומשם לירידה ביכולות התפעול שלו ? מכירתית או תדמיתית.
המרכיב הרביעי מחבר את כל המרכיבים המייצבים אליו והוא הליבה של המערכת - לוגיקה - עד כמה שזה נשמע פשוט כך זה נכון ומסובך כאחד. בניית אתר מנצח כמוהו כרעיון מנצח ? ככל שיהיה לוגי, פשוט והגיוני יותר כך יכולות ההגעה שלו ליעדים גבוהים יותר. אך כולנו יודעים שלהגיע לרעיון פשוט זה תמיד קל !


עד כאן 328 מילים על התפיסה הקונספטואלית בנושא תכנות.
כעת נגנו אתם בהרמוניה על כל המרכיבים : שפה - התאמה ? זמינות ודיוק - לוגיקה - כדי להפעיל באופן האופטימלי והמדויק ביותר את האתר שלכם. לרשותכם

אודות הכותב:
אורי רון יזם ומנכ"ל חברת © UR Creative בוגר החוג לתקשורת, ניהול ומדעי המדינה באוניברסיטת בר אילן. קריין ועיתונאי ברשות השידור מזה 8 שנים, בעל 11 שנות ניסיון בענף הפרסום. שימש כמנהל תקציבים במשרדי פרסום, קופירייטר וכיום - יועץ אסטרטגי.

http://www.urcreative.com/
http://www.netoweb.net/

www.netoweb.net/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אורי רון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]