חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מבצע עוקץ





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חברה חברה בחול

נושא המאמר: חברת אופשור Offshore Company
מאת: ירון   שמור מאמר למועדפים

חברת אופשור Offshore Company מהן חברות אופשור? המונח חברות אופשור נקשר בעבר לחברות סודיות המשמשות לכל מיני פעילויות עסקיות לא ברורות. אותן חברות הוקמו באיים אקזוטיים בים הקריבי ובאזור התעלה בין אנגליה לצרפת. כיום המיצוב של חברות אופשור שונה לחלוטין ! השם הידוע והמקובל בחו"ל לחברות אופשור הוא : International Business Company או בקיצורIBC. הגדרת חברה אופשור (או חברה שהונפקה במקלט מס) יש אינספור הגדרות אבל מקובל להשתמש בהגדרה אחת בסיסית : חברה שפטורה מתשלום ממס בגין הכנסות שהתקבלו מחוץ לתחום השיפוט בו הוקמה החברה.זאת אומרת, חברה שהוקמה לדוגמא באיי הבתולה פטורה מתשלום מס חברות מקומי כל עוד הכנסות החברה הן מחוץ לאיי הבתולה. שים לב - בעלים של חברות ושל עסקים חייבים בתשלום מס על פי אזרחותם במדינה שלהם. לדוגמא -ישראלים שמחזיקים בחברה פטורה ממס במקום מושבה עדיין יהיו חייבים במס בישראל בהנחה שהם עומדים במבחנים השונים שהמדינה קבעה לחבות מס, זאת אומרת שהקמת חברה בחו"ל אינה פוטרת פרטיים מתשלומי מס שונים. לפני הקמת עסק בחו"ל או הקמת חברה בחו"ל חובה לקבל יעוץ מיסוי בינלאומי מומחים בתחום.בארץ יש כמה משרדים המתמחים בנושא המיסוי. לנושא זה ישנה חשיבות מכרעת מאחר ובמקרים רבים, הקמת חברה בחו"ל ללא יעוץ נכון יכולה להסב לפרויקט הפסדים רבים ולגרום לחוסר כדאיות של הפרויקט עקב תשלום כפל מס או מיסוי גבוה במיוחד. חיבור החברה לחשבון בנק בחו"ל חברות שהוקמו בחו"ל יכולות לפתוח חשבון בנק בחו"ל בכל מיני מדינות ויעדים שונים בעולם. אנו מזהים כמה סיבות לפתיחת חשבון בנק בחו"ל לחברות זרות: * העברות כספיות- כל עסק כל שהו מקבל כסף מלקוחות ומשלם לספקים. הדרך המרכזית להתנהלות עסקית היא דרך חשבון הבנק של החברה, נציין שכיום ניתן למצוא אפשרויות תשלום רבות דרך האינטרנט כגון פייפאל או נט בוקרס שיכולות להוות אלטרנטיבה לחשבן בנק תקני(למרות שבמקרים רבים,חשבונות אילו לא מאפשרים ביצוע פעולות בסיסיות רבות). * הוצאת כרטיסי אשראי- ניתן להנפיק לחברה כרטיסי אשראי מסוגים שונים. * אשראי- בנקים יכולים לתת לחברה אשראי לצורך פעילותה העסקית. * אינטרנט - ברוב המקרים חברות זרות פעילות ברחבי העולם ולצורך שליטה וניהול כספי ניתן לפתוח חשבון ולקבל גישה מלאה לחשבון הבנק. בדרך כלל בעלי החברה אינם נמצאים או גרים במדינה בה ממוקם החשבון. * תכנון מס בינלאומי - שימוש בכלים שונים לצורך תכנון מס בינלאומי.


תגיות: חברת אופשור, חברה, חברה בחול

www.global-banking-offshore.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ירון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]