חיפוש מאמרים

11612 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
משחקי מעריצים - מה הקטע שלהם?





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום האינטרנט
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים אינטרנט עיצוב אתרים

נושא המאמר: עיצוב אתר - הדרכה למקצוענים
מאת: אריק שני    שמור מאמר למועדפים

שאלת עיצוב מקצועי של אתר לא בהכרח נוגעת תמיד למראה הראשוני הנגלה- כמו בחיי היומיום בהקבלה למשל לאדם שפגשנו ושהא עשה עלינו רושם טוב למרות ואף על פי מראה רגיל או ממוצע או להיפך רושם רע למרות מראה טוב שיש לו - כך קורה גם עם אתר ועיצובו.מאמר זה ייסקור דברים מעט מעבר להבנה השיגרתית.

כמו באהבה בין גבר לבחורה המלווה בתחושות רוויות הנאה ושל התלהבות כך קורה גם בתהליך עיצוב אתר.העיצוב הראשוני מוצא חן בהחלט היות ומתקיימת לראשונה נקודת המיפגש בין הדימיון המצופה וראיית הדברים העוברים מן החשק לחזוות היצירה המסתיימת בעיצוב המוגמר. כולם נהנים להכיר דבר חדש ויפה הנראה נוצץ ובפעם הראשונה המתגשם.
אולם מעבר לכך עם חלוף הזמן אנו עשויים להישאר עם עבודת עיצוב שכאשר תתפוגג תחושת הקסם הראשוני - היא כלל לא תשרת אותנו.

הבה נסקור מעט גישות לעצוב אתרים כדי לסבר את אוזני ההבנה ולהעמיק בעניין:

1. גישת ההתאמה לסביבה העיצובית של האתרים הקיימים והמתפקדים באותו הנושא/התחום של אתרנו.

כעיקרון יש לקחת בתוך "מטריית" גישה זו גם את תתי הגישות הבאות:

- גישת התאמת העיצוב לנושא
- גישת התאמת העיצוב לקהל היעד
-גישת התאמת העצוב לנוחות שימושיות או להנדסת אנוש וארגונומיה.

2. גישת מציאת חן העיצוב בעיני בעל האתר ושותפיו המקימים
3. גישת התפקוד המיטבי של המוצר אם וכאשר יהיה לו עיצוב מותאם לכך
4. גישת מציאת החן של האתר בעיני המשתמש והשפעתו עליו
5. גישת השוואת כל העניין לרשמים ראשוניים מתחומים אחרים והשפעתם(בפגישות עם מראה של בני אדם,בהשפעות לכאן או לכאן של מוצרים מתחומים אחרים)
6. גישת ההתרגלות ומינימום ההפרעות.
7. גישת השימושיות.
8. גישת הצבעים והצורות הטובים ביותר והמתאימים ביותר? (האם קיים דבר כזה?)
9. גישות פסיכולוגיות להתרשמות ממוצר.
10.השפעת העיצוב (להתרשמות כלשהיא בין אם לחיוב או לשלילה) מכוונת לסוג טיפוס של אדם אחד או לסוגים שונים? (כמה סוגי טיפוסים של אוהבי עיצוב קיימים?)
11. האם

לצורך העניין נניח שאין כל עדיפות ללימוד אקדמי מסודר של הנושא ויתכן בהחלט מתן עדיפות להיגיון ולשכל הישר - שהרי כך גם בחיי היומיום כולנו בוחרים בעצמנו לרוב את "עיצובנו" ומראנו : בין אם זה בלבוש ,בין אם זה את רוב חפצינו השימושיים ובין אם זה המראה שלנו (צורת השיער,השיזוף הרצוי לנו,איפור וכן הלאה.)

ראשית הנחת היסוד היא שאנחנו ככל הנראה תופסים את מראה העיצוב הרצוי באופן שקרוב יותר לטעמנו שלנו כבעלי האתר והרחוק (באופן טיבעי) ב"מרחק 8" מהטעם הממוצע של המשתמשים (שהוא נקודת היעד - נקרא לה 0). הידע של המעצב עשוי להיות ממוקם היכנשהו
סביב ה 3,4,5 מבחינת הימצאותו באמצע כ"מתווך ידע" וביצוע.

השאלה המקצועית שצריך לשאול הינה : מהי נקודת יציאת הידע של המעצב - מהיכן הינה יוצאת?

- מלימודים (תיאוריות שייתכן אך לא בהכרח המסבירות את הטעם של האנשים)
- מעבודת שטח ? (האנשים מבסוטים מן העבודות אך זה בגלל שהם מתלהבים מעצמם ולא בהכרח העיצוב משרת את הלקוחות)
- אינטואיציה (ידע ושליטה בהרכבת תוצאות מראה שעובדות גם אם הן הורכבו לא בהכרח בתהליך מודע של חשיבה לוגית וניתוח).
- מניסיון? (ומהו ערכו בשטח של עיצוב ומראה? האם אין צורך כאן בכישרון?)

- שילוב מנצח של כל הדברים הללו.


תהליך בחירת העיצוב וסגנונו עשוי כמובן לשלב שאלות שיישאל הלקוח אודות רצונותיו
ועשוי לכלול כמובן שאלות שיישאל הקהל (הכללי או לחילופין קהל היעד של המוצר).אך האם אלו הן הדרכים הטובות ביותר לספק עיצוב נכון שיתפקד בכל זמן ? (קיימת הנחה שמוצר טוב עשוי "להמשיך" מאוחר יותר אל שווקים אחרים וחדשים - והרי בהם קיים יהיה קהל יעד חדש שאותו לא חקרנו ולא תישאלנו. אם כך על מה צריך לענות עיצוב טוב ונכון?

12. גישת עקרונות יסוד להשפעת מראה על כלל האנשים בעולם.


אודות הכותב:
אוטודידקט (לימודים עצמאיים) 13 שנה
נולד'גווייזר (יועץ ידע רב תחומי)

תחומי התמצאות וידע:

ניתוחי ידע מקצועיים רב תחומיים
אסטרטגיה וטקטיקה
התמצאות עומק בפסיכולוגיה ומדעי המוח
התמצאות עומק בשכנוע והשפעה (כתיבת ספרים מקצועיים - בתהליך)
כתיבה על כל סוגיה המקצועיים וניתוח כתיבה
(חבר ארגון הכותבים הישראלי)
רטוריקה ואמנות הדיבור
תחקירים אודות אינטלגנציית דיבור
משא ומתן
אומנות המכירה
ניתוח הומור
ניתוח המצאות
חדשנות
ראיית תמונה רחבה משולבת של תחומי ידע לא מעטים

אי מייל shin7@017.net.il




www.arikshani.fav.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אריק שני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."