חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
החלטה 1181 של מינהל מקרקעי ישראל





    קישורי טקסט (לפרטים)




מחפשים אוהל במחיר טוב, חפשו בוואלה שופס!
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אוהל אוהלים קמפינג ציוד מחנאות

נושא המאמר: טיפים ודברים שחובה לדעת לפני שקונים אוהל - קניית אוהל
מאת: יגאל זיו   שמור מאמר למועדפים

לכולנו יש את החשק לפעמים ליהנות יותר מהטבע, לקחת תרמיל ואולי אפילו מקל ופשוט להתחיל לטייל. כאשר אנו מחליטים לשלב בטיולים שלנו גם שינה תחת כיפת השמים, זהו השלב שבו הטרקינג הופך לקמפינג.
לקמפינג ישנו מגוון רחב של ציוד מחנאות מיוחד כאשר המרכזי שבהם הוא "הבית" שלנו- האוהל. בחירה באוהל הנכון המתאים לטיול שלכם ולצרכים שלכם, הינה החלטה חשובה מאוד ומרכזית בחוויית הטיול. ישנם הרבה גדלים וסוגים שונים של אוהלים ולפני שאתם בוחרים את האוהל המתאים לכם ישנם כמה דברים שאתם צריכים לקחת בחשבון.
קנו אוהל ממותג ידוע שנותן אחריות ובמידת הצורך גם שירות טוב ואמין בהמשך.

1. הצבע כן משנה
בין אם הקמפינג שלכם הוא קמפינג רומנטי כזוג, הזדמנות להנאה משפחתית או אפילו כמה חברים המבלים ביחד, כדאי שתדעו כבר עכשיו שאין טעם להתווכח או להתעכב על הצבע של האוהל. אוהל תמיד צריך שיהיה בו שילוב של צבע כסף מכיוון שצבע זה דוחה את קרני השמש. מכירים את ההרגשה שאתם נכנסים לאוטו אחרי שהוא עמד בשמש כמה שעות טובות? אי אפשר לגעת בכלום- פותחים את הדלת עם השרוול, מחכים עד שהאוטו יתאוורר וכו`..ובכן זה עלול לקרות לכם באוהל אם יהיה חסר לו קצת צבע... על מנת למנוע עד כמה שניתן מהאוהל "להתבשל" בשמש, תוודאו שיש בו שילוב של צבע כסף הדוחה את קרני השמש.
2. בדקו את מצב הרוח
בהמשך להנחיה הראשונה שלנו, הדבר הבא שחובה לעשות לפני שקונים אוהל לקמפינג בתנאי האקלים בישראל הוא בדיקה של פתחי האוורור שלו. בטבע אין מזגן ואין מאוורר ולכן אוהל איכותי חייב לאפשר לכם "לקחת אוויר". העיקרון כאן הוא מאוד פשוט -כל המרבה הרי זה משובח (וכנראה גם יקר יותר..) עדיף שבאוהל שלכם יהיו כמה שיותר פתחי אוורור וכמה שיותר גדולים! מעבר לכך, טיפ סופר חשוב בבחירת אוהל- תמיד תמיד לוודא שיש לו חלון עליון. פתח עליון מאפשר לאוויר החם לעלות למעלה והחוצה ולכן יש לו תפקיד דומיננטי באוורור של האוהל.
3. דאגו לביטחון שלכם
בדיוק כפי שבבית אתם דואגים לסגור את הדלת ולנעול אותה לפני שאתם הולכים לישון, עליכם לנהוג כך גם כשאתם יוצאים לקמפינג. זה אולי נשמע מובן מאליו אבל יש דבר אחד שהרבה אנשים מפספסים כשהם קונים אוהל. הרבה אנשים דואגים לגודל של האוהל, לצורה שלו ואפילו לפתחים אבל מה שרבים לא שמים לב זה האם קיימת אפשרות לסגור את כל הפתחים גם מבפנים. בבואכם לבחור אוהל תמיד תוודאו שניתן לסגור את הפתחים והחלונות שלו מבפנים, כמובן על מנת למנוע מצב שבו מישהו מבחוץ יפתח את האוהל בזמן שאתם ישנים.
4. הגודל כן קובע ושלא יעבדו עליכם...
אוהלים רבים מסווגים לפי מספר האנשים שהם יכולים להכיל. לצערנו סיווג זה לא תואם את המציאות. כמה פעמים נתקלתם באוהל לחמישה אנשים כשבפועל אולי חמישה ילדים יוכלו להיכנס... בעיקרון, אוהל המתאים לזוג עם שני ילדים לאו דווקא יתאים ל-4 אנשים בוגרים. ציון מספר האנשים פחות רלוונטי כאן. חשוב מאוד שתשאלו ותבדקו מהן המידות הפיזיות של האוהל ואת הגובה שלו! וכך תקבלו החלטה האם הגודל שלו מתאים לצרכים שלכם. בכל בחירה של כל סוג של אוהל, אם זה אוהל בן רגע או אם זה אוהל בהקמה מהירה, קחו אוהל שהוא קצת יותר גדול ממה שאתם חושבים שאתם צריכים. זכרו: עודף מקום עדיף תמיד על חוסר מקום...
5. בגדול, לכו על המרובע
שימו לב לבסיס של האוהל. אולי במבט ראשון נראה לכם שלא כל כך משנה אם הבסיס של האוהל הוא מרובע או משושה אבל למעשה לצורה יש דווקא חשיבות רבה.
באוהל עם בסיס מרובע אתם מרוויחים ניצול טוב יותר של השטח. באוהל עם בסיס משושה יש יותר מידי פינות לא מנוצלות לצורך העיקרי שהוא שינה נוחה, אלא רק להנחת חפצים (וזה ע"ח שטח הלינה...) כאשר הבסיס של האוהל הוא מרובע השטח מנוצל בצורה טובה יותר להנחת מזרנים ושקי שינה ומגדיל את שטח הלינה שלכם ! יחד עם זאת, אוהל משושה (בד"כ בן רגע) יציב יותר ועמיד בפני רוחות עזות. קחו זאת בחשבון אם אתם יוצאים לקמפינג בעונת החורף

www.hagorshops.co.il/aecommerce


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יגאל זיו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]