חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מהי שיטת פילאטיס ומדוע מומלץ להתאמן בה?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חשיבות עצמית ערך עצמי הגשמה עצמית

נושא המאמר: מסביב כולם מכבדים אותך אבל עמוק בפנים אתה לא ממש מרגיש חשוב?
מאת: חני בורנשטיין   שמור מאמר למועדפים

מכירים את האנשים האלה שבמקום העבודה שלהם מקבלים מלא פידבקים, נושאי תפקידים בכירים וכולם מכבדים אותם אבל בבית, בן או בת הזוג ממש לא מתייחסים אליהם ככה?
מכירים את האנשים שמספרים לעצמם סיפור על כמה שהם חשובים, אבל עמוק בפנים לא ממש מאמינים לעצמם?
חוויה אמיתית של ערך עצמי וחשיבות קיימת רק אצל אנשים שמחוברים באופן יחסי למהות שלהם ולאני האותנטי שלהם וחיים את החיים דרך מערכת הערכים שלהם. אני יחוש ערך עצמי אמיתי רק אם כאשר הבפנים והבחוץ שלי יחיו יחד בהלימה ללא פער משמעותי. אני חייב להיות מספיק בוגר רגשית על מנת לחוש חשוב בעיניי עצמי.
אם ברגשות שלי אני עדיין ילד, אני יכול להראות חשיבות אך בתוך תוכי לא אחוש חשוב. תבדקו את זה על ידי זלזול מרומז או ביקורת למנכ"ל שלכם. תבדקו את זה אצל בכירים אשר מאבדים את המעמד שלהם.
בני אדם הינם יצורים חברתיים. אנחנו חייבים להשתייך לברה על מנת לשרוד. אם קבלנו מספיק חום ואהבה בקטנותנו, אנחנו בטוחים באהבה ובקבלה של הסביבה שלנו. אנחנו יודעים לזרום רגשית וליצור מצבים שבהם נקבל אהבה. יש לנו את החוויה הפנימית של תחושת שייכות וביטחון קיומי.
אם לא קבלנו מספיק חום ואהבה בקטנותנו, ולא היינו בטוחים באהבת הסביבה כלפינו. ניסנו להבטיח את המקום שלנו בחברה דרך תחושת חשיבות יתרה. לא הייתה לנו המסוגלת ליצור תנאים רגשיים להבטיח את המקום שלנו בחברה אז נאלצנו ליצור לעצמנו איזשהו סוג של ערך על מנת לוודא את המקום שלנו בחברה. את הצורך של הסביבה בנו.
אדם שמקבל אהבה לא צריך להיות חשוב כי יש לו את הביטחון הפנימי בהשתייכות החברתית שלו. מי שלא יודע לקבל אהבה, לא יודע לזרום עם הרגשות שלו, לא יודע לשים את עצמו מתחת הוא צריך להיות חשוב על מנת להבטיח את מקומו בחברה ולא להידחות.
החשיבות העצמית מעניקה לאדם ביטחון.
אדם שמקבל ביטחון מזה שמסתכלים עליו. מזה שמדברים עליו. מזה שמתפעלים ממנו הוא אדם שמחפש חשיבות יתר. כאשר יש לי דימוי עצמי נמוך. ובתוך תוכי אני לא חש שווה ערך. אני זקוק כל הזמן לסטטוס החברתי. כאשר אני מקבל פידבק מהסביבה זה עוזר לי לשמור על החשיבות העצמית שלי. אני כביכול מנסה להאמין לסביבה. אך בעצם, בתוך תוכי אף פעם לא מצליח. כיוון שהחשיבות העצמית שלי נבחנת בבית. במקום שבו הכי מכירים מי אני באמת.
אם אני מנכ"ל חשוב שכפופים אלי מלא אנשים. כולם רואים אותי כמנכ"ל אבל בת הזוג שלי לא. היא יודעת בדיוק מי אני. כאשר בן או בת הזוג שלי, או שאר האנשים הקרובים לי לא מכבדים אותי באמת. אני לעולם לא ארגיש חשוב. אני אראה חשיבות. אני אשדר חשיבות. אך לא ארגיש חשיבות באמת.
בעצם אדם מרגיש חשוב כאשר הוא התבגר רגשית. אם לא עשיתי עבודת עומק, הילד הפגוע שבתוכי ינהל לי את החיים. כולם יתנו לי כבוד. אך אני יודע בדיוק מי אני. לכן, פעמים רבות אני אתמכר לפידבק של הסביבה. כי ארצה שימשיכו לתת לי עוד תחושת ערך על מנת לאזן את חוסר הערך הפנימי שלי.
מה עושים בשביל באמת לפתח תחושת ערך פנימית שלא קשורה לסביבה? מתחילים להתבגר רגשית.
איך עושים זאת? באמצעות חשיפת הסודות הרגשיים שלי. באמצעות חשיפת חולשות. באמצעות חשיפת רגשות. באמצעות חשיפת הכאב שלי. חשיפת החסר שלי. פשוט להסכים לבפנים שלי לצאת החוצה ולהראות.
לחיי ההגשמה עצמית וההתבגרות הרגשית שלכם,
חני

www.liveyourlife.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חני בורנשטיין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]