חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
למה כל כך חשוב להוסיף לתפריט פירות, ירקות, קטניות וכל סוגי האגוזים?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עיצוב שפתיים עיבוי שפתיים ניתוח פלסטי שפתיים מלאות

נושא המאמר: עיבוי שפתיים
מאת: ד"ר נמרוד פרידמן מומחה לכירוגיה פלסטית    שמור מאמר למועדפים

הוליווד נושכת שפתיים

טרנד השפתיים המלאות החל בפריצתה של אנג'לינה ג'ולי אל תודעת הציבור וגרם לנשים רבות לרוץ אל המנתח הפלסטי ולבקש שפתיים שנפחם מוגזם וחסר התאמה לתווי הפנים. מספרים, למשל, שלאחר שמלאני גריפית' מילאה את שפתיה, בעלה, אנטוניו בנדרס, שהיה בסרט מסוים הבמאי שלה, צעק עליה שבמצלמה רואים בצורה מוגזמת את שפתיה וזה מפריע להיותה שחקנית רצינית.

מה גרם לטיפול אסתטי נשי ומעודן להפוך לסמל למיניות, סקס ופרובוקטיביות? ד"ר נמרוד פרידמן מומחה לכירורגיה פלסטית אסתטית מסביר כי הכל עניין של התאמה לתווי פנים ופרופורציה.

"לא לכל אחת מתאים שפתיים מלאות במיוחד. ישנן בנות שלמרות ששפתיהן דקות נדרש עצוב קל ביותר בכדי לגרום לשינוי נפלא ועדין המתאים לתווי פניהן. בנוסף, לעיתים אין צורך לטפל בשתי השפתיים אלא רק בשפה אחת, דבר אשר יוצר סימטריה ואסתטיות נעימה המותאמת לתווי הפנים. הלוא רק את ניפוח השפתיים המוגזם אפשר לזהות. ככל שהטיפול מותאם לפנייך כך השינוי ישתלב טוב יותר עם יופייך" מסביר ד"ר נמרוד פרידמן.

שפתייך מספרות יותר ממה שאת חושבת
מבנה השפתיים מושפע ממספר גורמים שונים, כגון הזדקנות הפנים, גנטיקה ועישון.
בתהליך ההזדקנות מאבדות השפתיים מנפחן, המרחק בין האף לשפה מתארך, ישנה צניחה של השפתיים, והן נעשות דקות ושטוחות. בנוסף, מופיעים קמטים מעל השפה העליונה, מתחילה השתפלות של השפה התחתונה החוצה, וזוויות הפה יורדות כלפי מטה. כל המרכיבים הללו יוצרים מראה מבוגר וגם עצוב.
תופעה נוספת הנפוצה בקרב נשים מעשנות היא הופעת קמטוטים סביב השפתיים, אשר גורמים למראה מבוגר גם לנשים צעירות מאוד.
תהליך עיצוב השפתיים הינו חלק בלתי נפרד מטיפולי ההצערה לפנים. מיד לאחר מילוי השפתיים אפשר ליהנות ממראה צעיר יותר של הפנים. טיפול בכל חלקי הפנים מבלי לשפר את מראה השפתיים מותיר מראה לא מאוזן ולא הרמוני.

אז מה חדש ומה בטוח?
חומרי עיצוב השפתיים שבהם משתמשים מתחלקים לשתי קבוצות, מסביר ד"ר נמרוד פרידמן: "חומרי מילוי זמניים, המבוססים על חומרים טבעיים בלבד, וחומרי מילוי קבועים או חצי קבועים, המורכבים מחומרים סינטטיים.
לשימוש בחומרים הקבועים יש חסרונות רבים: הסיכוי לסיבוכים הוא גבוה יותר והסיבוכים יכולים לצוץ גם שנים רבות לאחר ההזרקה. הסיבה לכך היא שהגוף מגיב כנגד החומר. הגוף אינו יכול לפרק את החומר ואינו יכול להוציא אותו ולכן מייצר סביבו רקמת צלקת ובכך נוצרת הנפיחות בשפה. הבעייתיות הגדולה בחומרים אלו היא שתגובת הגוף לחומר לא צפויה מראש והסיבוכים העלולים לקרות יכולים להמשך על פני שנים רבות.
חומרי המילוי הזמניים, החדשניים, מתבססים ברובם על חומר טבעי הנקרא ח. היאלורינית- h.a. . זוהי בעצם מולקולת סוכר, שקיימת בכל היצורים החיים, ותפקידה העיקרי בגוף הוא לקשור מים.
ישנם כמה יתרונות גדולים בשימוש בחומרים אלו. בראש ובראשונה, חשוב לזכור שהפנים הן דינאמיות. המראה שמתאים לנו בגיל מסוים לא יתאים לנו לאחר עשר שנים וזמניות הטיפול מאפשרת לרופאים להתאים בכל פעם מחדש מראה רלוונטי לאותה תקופה. מה גם שחשוב לזכור שיש, ולעולם תהיה, התחלפות מהירה של אופנות ו"טרנדים" ולכן היכולת לשינוי היא חשובה. לבסוף נציין שברפואה האסטטית, כמו בכל דבר, טעויות יכולות לקרות. בתהליך זה הטעויות הן חולפות ואפשר לתקן אותן במהירות.
"ג'ובידרם אולטרה" , למשל, הינו חומר שחולל מהפיכה בתחום עיבוי השפתיים מאחר והוא מכיל בתוכו חומר נגד כאבים. בזכות תוספת זו נעלמה כמעט לחלוטין חוסר הנוחות שהייתה בטיפולים.

ציירי לך שפה
הסטיגמה השלילית שנוצרה סביב הליכי עיצוב השפתיים נבעה מריבוי הזרקות בכמויות מוגזמות ומשימוש בחומרים בעיתיים. חומרי המילוי הטבעיים וטיפולים אינדיבידואליים ומעודנים מאפשרים כיום לעבור הליך זה ללא חשש.
לכל אישה, בחורה או נערה תווי פנים שונים וחשוב מזה- אופי ייחודי לה. לכן ישנה חשיבות רבה להתאים בצורה הטובה ביותר את הטיפול האסטטי המבוקש וחשוב לא פחות מזה לבצע טיפול זה אצל כירורג פלסטי. השפתיים הן מרכיב חשוב בדרך למראה צעיר, רענן וחושני ואל לנו להזניח אותן.

www.drfriedman.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד"ר נמרוד פרידמן מומחה לכירוגיה פלסטית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]