חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תיקון תריסים באופן עצמאי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אקנה קוסמטיקאית מומחית לטיפולי אקנה אקנה בני נוער אקנה מבוגרים אקנה הורמונלי

נושא המאמר: טיפולי אקנה וכתמי אקנה בשילוב טכנולוגית ipl .
מאת: איריס לוי - קוסמטיקאית פרא-רפואית מומחית לטיפולי אקנה.   שמור מאמר למועדפים

טיפולי אקנה – בשיטת ה- IPL – המונע את הצורך בשימוש בתרופות, רואקוטאן ואנטיביוטיקה.
ה- IPULSE פותח בטכנולוגיה חדשנית, המתאפיינת ברמת בטיחות גבוהה. המכשיר נותן את המענה הטוב ביותר לבעיות עור אסתטיות הניתנות לשיפור משמעותי ביותר "אקנה ונזקי האקנה" – לטיפול נרשמו אחוזי הצלחה גבוהים ביותר, ללא הזרקות וללא ניתוחים.

מכשיר IPULSE נמצא בשימוש במרפאות רופאי עור ודרמטולוגים.

ה"אקנה" - פצעי הבגרות, הינה למעשה דלקת בלוטות החלב וזקיקי השיער בעור. ברוב המקרים מקורה של תופעת ה"אקנה" בחוסר איזון הורמונלי בגוף הנפוץ בעיקר בתקופות השינויים ההורמונליים האופיניים לגיל הנעורים. אולם חשופים לתופעה לא פחות, אנשים בתקופות של עצבנות וחרדה, למתחים נפשיים השפעה ניכרת על האיזון ההורמונאלי.
אין ספק כי תופעת האקנה מהווה מטרד ומקור לסבל פיסי ורגשי כאחד בעיקר בגיל הנעורים ומאוחר יותר גם אצל נשים וגברים בגיל מבוגר יותר. הלוקים באקנה לא רק שסובלים מאי נוחות אלה גם מפגיעה קשה בדימוי העצמי. במקרים מסוימים מופיעה תופעת האקנה גם כסימן מלווה למחלות פנימיות שונות או בעקבות טיפולים תרופתיים המפרים את האיזון ההורמונאלי והיא עלולה להימשך עד שנות הארבעים. מעבר להשפעה האסתטית על העור ישנה גם השפעה על הדימוי העצמי של המתבגר וכתוצאה מכך השלכות חברתיות והתנהגויות.
הטיפול הקונבנציונאלי באקנה הינו צריכה משולבת של משחות אנטיביוטיות לשימוש וטיפול חיצוני שאינו יעיל בטווח הארוך ונטילת תרופות /כדורים אנטיביוטיקה ורואקוטאן המחייב מעקב רפואי צמוד עקב תופעות הלוואי החמורות הנלוות בלקיחתו: עייפות, ישנוניות ואף חולשה, התנהגות אגרסיבית, הופעת מורסות בשדיים, הפרעות במחזור, רגישות לשמש, נשירת שיער וגרד, כאבי פרקים ושרירים, ופגיעה בתפקוד הכבד שלעיתים אף מביא להחמרה במצב האקנה.

טיפול מהפכני בקרני אור IPL בטכנולוגיה המחדירה אור לעומק העור.

רק מכשירי הדור האחרון עם תכנת ההתאמה של אימפולס האור למאפיינים האינדיבידואליים של עור הלקוח מבטיחים ומניבים תוצאות טיפוליות מהירות ואפקטיביות לכל בעיות האסתטיקה בעור: טיפול באקנה ונזקי אקנה, הבהרת כתמים
(פיגמנטציה), העלמת נימי דם (קופרוז), החלקת קמטים וקמטוטים, הסרת שיער ללא כאבים ללא אדמומיות וללא כוויות, וצמצום נקבוביות מורחבות.

טכנולוגיית ה-IPULSE יעילה לא רק בהשמדת הבקטריה אלא גם באיזון יצור הסבום בבלוטות החלב ובטיפול בסבוריאה המופיעה עם נגעי האקנה, פצעי הבגרות.

הטיפולים באקנה/פצעי בגרות בטכנולוגיית ה- IPULSE משולבים עם טיפולים ותכשירים פרה-רפואיים המבוססים על חומרים פעילים ובטוחים לשחזור ולחידוש מראה עור הפנים ממיטב המעבדות המקצועיות בארץ ובאיכות גבוהה המסייעים לאזן את הפרשת הסבום בעור ומונעים היווצרות קומודונים ופצעונים חדשים לאורך זמן, המתאימים ביותר לאקלים הישראלי והמאושרים ע"י משרד הבריאות.

ייחודם של תכשירים אלו בהיותם מבוססים על חומרים טבעיים אנטיספטיים בשילוב עם חומרים פעילים דוגמת: קמפור, מנתול, תחמוצת האבץ, רטינול, המשפר את מרקם העור ומעודד את התהליך הטבעי של חידוש העור, וכן רכיבים צמחיים הידועים כאנטי-דלקתיים ואנטי-בקטריאליים המסייעים להפחית את כמות הקומודונים באופן ניכר, ולצמצם את התדירות והעוצמה של התפרצות ה"אקנה".

אחד היתרונות העיקריים של הטיפול בטכנולוגיית ה-ipulse היא ההחלמה המהירה.למעט אדמומית נקודתית ולעיתים תחושת רגישות קלה שחולפת אין כל כאב או אי נעימות וניתן לחזור מיד לשגרה.

המכשיר עטור אישורי בטיחות בינלאומיים: משרד הבריאות האמריקאי FDA , משרד הבריות האירופאי CE מכון התקנים האנגלי BSI, ומכון התקנים הישראלי, פותח באנגליה בשנת – 2002 ונמצא בשימוש ב- 11 מדינות בעולם, כולל יפן.

מעבר למקצועיות הבלתי מתפשרת ורמת הטיפול הגבוהה אופי הטיפול שניתן הינו אישי ופרטי ע"י איריס.

בין 6 - 3 טיפולים הפצעים נעלמים. (גם במקרים הקשים ביותר) הטבה ניכרת כבר לאחר הטיפול הראשון.

ניתן להגיע לייעוץ חינם וללא התחייבות.


www.iris-levy.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י איריס לוי - קוסמטיקאית פרא-רפואית מומחית לטיפולי אקנה. שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]