חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
לקראת ער זמר ים תיכוני





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מעקות עץ עיצוב פנים מעקות זכוכית מאחזי יד לקיר

נושא המאמר: מעקות וייחודם בעיצוב הבית
מאת: עוזי שלם   שמור מאמר למועדפים

התפישה המודרנית של עיצוב הבית מתייחסת למעקה לא רק כאביזר בטיחותי, אלא גם כפריט ריהוט מעוצב, המשתלב בסגנון הכולל של הבית ומבטא את טעמם האישי של הדיירים.

מעקות קיימים בצורות התקנה שונות, במגוון עיצובים וחומרי גלם אשר גם משולבים יחד.

חומרים נפוצים לייצור מעקות הם סוגי עץ שונים (בוק, אורן, אלון, מהגוני), מתכות שונות (נירוסטה, ברזל) וזכוכית.
מעקות מעץ מתאימים יותר להתקנה בתוך מבנה בגלל חוסר העמידות בפני מים ושמש. במעקות חוץ למשל במרפסות, ניתן להשתמש בעץ אורן אשר עמיד יחסית, אך דורש תחזוקה ע"י צביעה בשמן אחת לתקופה.
עץ הוא חומר גלם שמוסיף "חמימות" ואווירה ביתית לעיצוב הבית בשל גווני צבעיו השונים והמראה הטבעי שלו.
שילובים נפוצים של חומרים במעקות הם עץ ומתכת, עץ וזכוכית, נירוסטה וזכוכית.

צורות התקנה מוכרות להתקנת מעקות:
• מעקה עמודים - עמודי מעקה צפופים (מעץ בלבד או בשילוב ברזל) עם שמש (עמוד מרכזי) אחד או יותר. העמודים יכולים להיות על מדרגות או על משטח ישר. מעקות עמודים מעץ קיימים בצורות חריטה שונות. שילוב אלמנטים ממתכת ואף אבני פסיפס בחלק מעמודי העץ מוסיפים מאוד לעיצוב המעקה ע"י שילוב צבעי עץ, מתכת ואבן.
• מעקה זכוכית - עמודי מעקה מרוחקים שבניהם לוחות זכוכית. מעקות עץ בשילוב זכוכית ייחודיים בנוכחות פחות בולטת ועיצוב עדין, מכיוון שהם מורכבים ממעט עמודים.
• חיפוי / הלבשת עץ על קיר (קופינג) - התקנת מעטפת של עץ על מעקה קיר קיים. במקרים של מעקה קיר נמוך, ניתן לשלב התקנת חיפוי עץ ומעליו מעקה עמודים.
חיפוי עץ על קיר שומר על הקיר לאורך זמן מפני בלאי ומוסיף לעיצובו.
• חיפוי / הלבשת עץ מעקה מתכת - התקנת ידית אחיזה מעץ על תשתית של מעקה מתכת. הלבשת העץ מייחדת מעקה ממתכת ע"י שילוב צבעי עץ עם המתכת.
• מאחזי יד לקיר - ידית אחיזה מעץ, ברזל או נירוסטה, המחוברת במרחק קצר מהקיר ע"י תושבות מעץ ברזל או נירוסטה. במקרים רבים מאחז יד לקיר מותקן במקביל למעקה עמודים או למעקה קיר. מלבד היות מאחז היד לקיר משלים בטיחותי למעקה, הוא גם פריט עיצובי בשילוב חומרים שונים כמו מתכת ועץ.

לרוב, המעקה הוא פריט גדול ובולט בחלק עיקרי בבית (כמו סלון) וגלוי לכל המבקרים במקום. שילוב חומרים וצבעים מתאימים, יכול להשפיע מאוד על החזות של הבית. יש הבוחרים את סגנון המעקה, חומריו וצבעיו כך שישתלבו עם יתר הריהוט בבית, וישנם כאלה המעדיפים עיצוב אשר ייחודי למעקה.

לסיכום,
השקיעו בבחירת מעקה בטיחותי ומעוצב והבטיחו את עיצוב ביתכם.

• טיפ 1: מומלץ לבדוק היטב לפני שמחליטים מי יבצע את התקנת המעקה. מעקה הוא לרוב רכישה חד פעמית, לכל החיים וחשוב שיהיה בטיחותי, פרקטי, שימושי לאורך שנים וניתן לחידוש ולצביעה בקלות.

• טיפ 2: ישנו תקן לגובה מעקה ולמרווחים בין העמודים. את הנתונים העדכניים ניתן לראות באתר מכון התקנים הישראלי.

• טיפ 3: בהתקנת מעקות זכוכית, מומלץ לבדוק הימצאות חותמת של זכוכית מחוסמת ע"פ התקן.

www.studio-aviv.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עוזי שלם שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]