חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קייטרינג על האש





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מכונת אמת פוליגרף ארה"ב בדיקות

נושא המאמר: פוליגרף - מכונת אמת?
מאת: אלי דורון, עו"ד- ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]    שמור מאמר למועדפים

אלי דורון, עו"ד- ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]

בדיקות הפוליגרף נעשות בישראל וברחבי העולם המערבי, מקובלות ומבוצעות על ידי הגורמים הממלכתיים בישראל במוסד, בשב"כ, במשטרה וכן על ידי הגופים הביטחוניים המוכרים ביותר ברחבי ארה"ב.

בדיקות הפוליגרף מהוות את אחד הכלים המעולים ביותר באבחון אמת/שקר.

המגזר העסקי, כלכלי, מסחרי, תעשייתי ופרטי מסתייעים בביצוע בדיקות פוליגרף לאבחון אמת/שקר בשורה של נושאים חובקי עולם ומלואו.

ניתן לציין את הבדיקות בתחומי הביטוח על כל ענפיו, מעילות זיופים, חוזים מפוקפקים, תביעות כספיות הדדיות, תחומי האישות, תביעות משפטיות ואזרחיות, מהימנות עובדים, הטרדה מינית, מעצרים משפטיים, הדלפות מידע עסקי וכלכלי, עבירות פליליות, ריגול תעשייתי וכלכלי, יחסי עבודה וכדומה.

ובכן מהו הסוד של מכונת הפוליגרף שהינה סך הכל מכשיר דיאגנוסטי המפיק רישום על פעילות הלב - פעימות דופק, לחץ דם, עוצמת זרימת הדם, פעילות הנשימה - נשימת חזה וסרעפת ורישום כתוצאה מהתנגדות חשמלית של בלוטות ההזעה בעור.

כיצד מכשיר זה מאבחן אמת / שקר?

ואכן, לימוד המקצוע שהינו מדע פסיכו - פיזיולוגי של דוברי השקר, מחייב לימוד 400 שעות במגוון תורות בתחום הפסיכולוגי ופיזיולוגיה. תשאול-תחקור, סוציולוגיה, ידע במגוון סמים, מחלות סומאטיות, שיטות וטכניקות לאבחון אמת/שקר.

בקצרה ניתן לומר, כי האדם הינו יציר הבורא וגילו עשרות מיליוני שנים. תינוק בן יומו נושא בחובו מערכת עתיקת יומין של אברים אשר במרוצת מיליוני השנים טרם חל בהם כל שינוי.

האברים הידועים והמוכרים לנו - לב, ריאות, מחזור הדם, נשימה, מוח, כבד, כליות, מעיים ושורה ארוכה של אברי האדם המוכרים הינם היצירה ברוכת האל אשר כל יציר אנוש הבריא בגופו ונפשו מתהלך בעולם חופשי חופשי, עד אשר הינו נזקק לאבחון מידע אודות יושרו מהימנותו ועשייתו בתחומי הכלכלה, החברה, הכספים, זוגיות ומאות נושאים מגוונים עליהם הוא נבחן במכשיר הפוליגרף. האם הוא מתאים ביושרו לתפקד במוסד, שב"כ, משטרה בשופרסל בבורסת היהלומים או במחסן חלקי חילוף.

הסוד באבחון אמת/שקר מצוי בידיו של בודק הפוליגרף אשר נעזר במכונת האמת אשר בסך הכל פולטת תדפיסים המשקפים את פעילות הלב, הנשימה וההזעה. האם מכונת האמת מפיקה אבחון אמת או שקר? לא ולא!

עד היום טרם הצליחו מדענים לפענח ולגלות את הקוד המוחי אשר משגר אותות אמת או שקר. השקר החל עם האדם הראשון ממשיך בקיין ומתקיים בעוצמה רבה בעידן המודרני.

אם כן מהי התרומה של מכונת האמת והאם בדיקת הפוליגרף היא אמינה ומהימנה?

ניתן לקבוע כי באבחון אמת/שקר פועלים מספר שחקנים: מכשיר הפוליגרף הפסיבי, בודק הפוליגרף והנבדק עצמו על תכונותיו האישיות, בריאותו, השכלתו, רמתו השכלית וכדומה.

ובכן פענוח ואבחון אמת/שקר נקבע לרוב על ידי הפעילות המוחית של כל אדם ואדם במוחו של האדם כ-100 מיליארד ניורונים (תאי עצב) אשר קולטים ב-5 החושים את. המתרחש במרחב ואשר פועלים בחיותם של האברים הפנימיים, תנועותיו הגופניות, מחשבותיו.

אדם המוזמן לבדיקת פוליגרף עקב מעשה או מחדל, צפוי לעונש, לקידום בתפקיד או למעצר ומאסר.

האדם בדרכו לבדיקת הפוליגרף יודע ומודע שהוא לוחם לקיומו החברתי, הסוציאלי והכלכלי. אבחון שקר אצל הנבדק יכול לחסל את קיומו הכלכלי האישי, החברתי, המעמדי. יכול לקבוע את גורלו ומעמדו בחברה, יכול להשפילו בחברה, במשפחה, בעבודה, עשוי להביאו לבין כתלי בית הסוהר.

לפיכך בעת ביצוע בדיקת הפוליגרף הנבדק השקרן יפעל לאי חשיפתו וגילוי השקר שלו ולעומת זאת דובר האמת יפעל לאי מעידתו בבדיקת הפוליגרף. ובכן מי יושיע את נבדק הפוליגרף?

במערכת העצבים של האדם קיימת תת מערכת אשר קיימת עשרות מיליוני שנים שנועדה להגן על קיומו הפיזי מפני חיות טרף, פראי אדם, צמאי דם ודומים. מערכת זו נקבעה אצל האדם על ידי הבורא ובאה לאפשר לו להלחם או להימלט לצורך הגנה על קיומו הפיזי. פעילות זו של מערכת סימפטית קיימת כיום כאשר האדם לוחם על קיומו החברתי כאמור ומערכת סימפטית זו פועלת באותה דרך כפי שעשתה מול חיות טרף.

נבדק הפוליגרף הלוחם על קיומו מניע אוטונומית בלתי רצונית את המערכת הסימפטית אשר מסעירה את כל האברים הפנימיים: לב, ריאות, הזעה, כבד, כליות, הורמונים, בלוטות, אדרנלין ודומה. אשר תרומתם היא ליצירת התנאים הקיומיים למלחמה או להימלטות.



נבדק הפוליגרף המרותק "לכסא הכבוד" במכון הפוליגרף מצוי בחרדה ופחד לגורלו הקיומי והמערכת הסימפטית במוח מסעירה את רוחו ונפשו כאשר הוא שבוי בידי בודק הפוליגרף המעצים את מצבו בשאלות רלבנטיות - "חמות" "האם אתה גנבת", זייפת, אנסת, מעלת, שיקרת, תקפת, הטרדת מינית ודומה.

המערכת הסימפטית תכנס לפעולה רק לאחר פעילות פסיכולוגית של הבודק אשר תגרום לנבדק יצירת תגובות פיזיולוגיות על גבי התדפיסים של הלב הנשימה וההזעה.

ובכן התגובות הפיזיולוגיות של האדם תתקיימנה גם אצל דובר האמת וגם אצל דובר השקר. כיצד איפה יוכל בודק הפוליגרף לקבוע האם האדם דובר אמת או שקר?

הסוד המרכזי בביצוע בדיקות הפוליגרף מצוי בהצבת שאלות בקרה השוואתיות בין סדרת השאלות הכוללנית המכילה כ-14 שאלות. שאלות הבקרה ההשוואתיות המוצבות בצידן של השאלות הרלוונטיות-החמות הן הסוד באבחון אמת/שקר.

באופן תמציתי ניתן לאמר כי דובר השקר יתרכז בניסיון לעקוף את השאלות הרלוונטיות החמות בעוד שדובר האמת יתרכז בעקיפת שאלות הבקרה ההשוואתיות ומדוע?

שאלות הבקרה ההשוואתיות נבנות על ידי בודק הפוליגרף המקצועי כשאלות על הנושא הנדון, ושאלות אשר הנבדק יענה עליהן שקרית!!!

"האם אתה חושב את עצמך לאדם מהימן ישר ודובר אמת בכל עת?"

כל נבדק אשר אמור לעשות "רושם טוב" על הבודק, יענה בחיוב, וכל אדם ללא יוצא מן הכלל משקר בשאלה זו ושאלות דומות לה.

לסיכום, דובר האמת יגלה תגובות פיזיולוגיות סוערות אודות השקר בשאלת הבקרה ההשוואתית, ובעוד שדובר השקר יגלה תגובות פיזיולוגיות סוערות בשאלה הרלוונטית החמה "האם גנבת את ה-5000 דולר?"

כאמור בודק הפוליגרף מבצע 3 סדרות בהצגת מכלול השאלות ולאחר מכן מצנן את תוצאות התגובות הפיזיולוגיות וקובע אבחון אמת/שקר.

ניתן לסכם ולאמר כי מכשיר הפוליגרף הוא מכשיר דיאגנוסטי בלבד ואין הוא מאבחן אמת/שקר. הפוליגרף מקובל בכל רחבי העולם ובזרועות הממלכתיים והפרטיים כמכשיר אשר ניתן להסתייע בו לאבחון אמת/שקר.

אבחון אמת/שקר מוטל על כתפיו של בודק הפוליגרף המקצועני, בעל הניסיון הרב, בעל יכולות וידע בתחום הפסיכולוגיה, פיזיולוגיה, תשאול-תחקור, המסייעים בידו לאבחן אמת/שקר גורלו של האדם המצוי בבדיקת פוליגרף, נמצא בידיו של בודק הפוליגרף העוסק בזיהוי מדעי פסיכו פיזיולוגי לאבחון השקר מזמיני בדיקות הפוליגרף יכירו בסודות הפוליגרף ויאבחנו את בודק הפוליגרף המוכשר המקצוען הנאמן והלויאלי אשר יבצע את בדיקת הפוליגרף, לאבחון גורלו של נבדק הפוליגרף.




רמת גן: רח' החילזון 12, (בית הקריסטל)
טל': 03-6127446, פקס: 03-6127449
חיפה: שדרות המגינים 58
טל': 04-8526693 פקס: 04-8555976
שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר למייל:
[email protected]







מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד- ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]