חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך לבחור מתנה לראש השנה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נשים מעמד האישה

נושא המאמר: כך תקבלי את תפקיד חייך!
מאת: יעל לוטן    שמור מאמר למועדפים

כך תקבלי את תפקיד חייך!

מכירה את השלב הזה בו נמאס לך ממקום העבודה ואת רוצה שינוי? אני מכירה הרבה כאלו.
שרוצות לגוון, לשנות את הרוטינה השגרתית בעבודה ולפנות לאפיקים חדשים.
ואז מגיע הרגע שבו צריך להיכנס שוב לקטגוריית המובטלת ולתור את העיר בראיונות עבודה.
שלב ראיון העבודה תמיד נראה כמבחן גורלי שצריך להתכונן אליו הרבה ולחשוב על כל מילה שיוצאת מהפה איזה רושם היא תעשה ואיך זה עלול להתפרש.

הרעיון בראיון עבודה הוא מציאת מישהו מסוים לתפקיד מסוים לכן לפני שאת הולכת לראיון עבודה חשוב יותר שתדעי את מהות התפקיד אליו את מעוניינת להתקבל.
אם מנכ"ל מחפש מנהלת חשבונות הוא רוצה לשמוע שאת מוסמכת מבחינה מקצועית , שיש לך ניסיון מוכח בתחום ושאת עובדת שאוהבת לעבוד. הוא לא מחפש עובדת שבשלב הראיון עסוקה בלספר כמה היא טובה ביחסי אנוש (נכון שזהו פרט חשוב אך הוא לא רלונטי )עלייך להקרין ביטחון עצמי וידע. אין כמו ידע מוקדם כדי לרכוש ביטחון כאשר את יודעת בדיוק למה הגעת ומה את יכולה לתרום לתפקיד מייד את בונה אותו מול הבוס אפילו בלי להרגיש. מחקר קטן לפני הראיון ובחינת הדברים מנקודת המבט שלך כאדם שעתיד לבצע את התפקיד בעתיד תראה למנכ"ל החברה שאת רצינית ובהחלט מוכנה לקחת אחריות.
כדי להיות יותר ברורה פירטתי את הנושא למספר שלבים:

שלב קורות החיים :
כדאי שתשכחי מכל סוג של מגילת אסתר אותו התכוונת לכתוב. זה מעייף, מייגע ובדרך כלל נשמע מוגזם. ייתכן מאוד שזו האמת אך עדיין תמצות של הדברים וענייניות יימשכו את תשומת הלב יותר.
בקורות החיים צריכים להיות מצוינים מקומות עבודה קודמים, התפקידים אותם ביצעת והשרות הצבאי.
באיזה חטיבת ביניים למדת יהיה כבר ממש מיותר לציין...

שלב ראיון העבודה:
קיבלת את הטלפון הנכסף ואת מוזמנת לראיון עבודה. עלייך להקפיד להגיע בזמן (בלי הקדמות אפילו), להיות סבלנית ולקחת בחשבון שזה עלול להימשך קצת יותר ממה שחשבת.
עלייך להגיע לראיון לבושה יפה! אל תשכחי אף אחד לא מכיר אותך עדיין והצורה החיצונית היא בינתיים כרטיס הביקור שלך וחשוב שתראי במיטבך זה עוזר המון.

את חייבת להיות מוכנה מראש עם נתונים לגבי תפקידך הקודם. את צריכה לדעת להגדיר בדיוק מה עשית וכמה כדי שלא ייווצר מצב בו את מגמגמת בשאלה על השנתיים האחרונות בחייך....נשמע כאילו ברור אך בראיונות שערכתי לאנשים בעבר נתקלתי בהמון שלא ידעו להגדיר את תפקידם הקודם וזה נורא חבל.
להגדיר הכוונה לדעת לומר בדיוק לאיזה תוצאות הגעת בסופו של יום ואלו פרויקטים את יכולה לזקוף לזכותך סיפורים אמנם עושים רושם אך מעשים מוכחים עושים יותר.

הפגיני רצון טוב. בשלב הראיונות ובשלב המבחן המעשי עלולים לעלות דרישות ובקשות אשר לא קשורות כל כך לתפקיד. זכרי זהו מבחן הבא לבדוק אם יש בך נטייה להתנגדות. קחי את השלבים האלו כחלק מדרך מכיוון שהיום המבחנים הם יותר מבחני אישיות מאשר מבחני יידע .

שלב התחלת העבודה:
מזל טוב התקבלת! , כאן מתחילה הדרך האמיתית והאחריות הבלעדית נופלת עלייך בלבד. בתור התחלה שבי עם עצמך ורשמי אלו תפקידים את אמורה לבצע פרטי אותם אחד לאחד ואז מצאי את קווי התקשורת הדרושים לך כדי לבצע אותם. לדוגמא אם נכנסת לתפקיד מנהלת חשבונות תפקידך יכלול הפקת חשבוניות ולכן קווי התקשורת הם כל אותם אנשים להם את צריכה להוציא חשבונית, על כולם לדעת שנכנסת לתפקיד, מה את צריכה מהם ומה הם צריכים ממך מייל קצר בנושא ייפתח את הקווים והעבודה תזרום בקלות.

היי מקצוענית! אין דרך אחרת להצליח מלבד עשיית העבודה על הצד הטוב ביותר תוך הקפדה על סופר משמעת עצמית. עלייך לזכור שהתקופה הראשונה היא תקופת הניסיון הקריטית ועלייך להוכיח שאת אכן העובדת האידיאלית ובלי השקעה יקירתי זה לא יקרה מעצמו.
בתחילת כל יום הכיני לך תכנית ברורה של מה שאת הולכת לעשות והסתערי. עבודה היא לא רק משכורת בסוף החודש עבודה היא המקום בו את מצאת רוב שעות היום לא חשוב שתיהני בו?




אודות הכותב:
יעל לוטן היא מנכ"ל לוטן תדמיות בע"מ
חברה המתמחה ביחסי ציבור ותקשורת.

www.lotan.org.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעל לוטן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]