חיפוש מאמרים

11712 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
יצירת חומר ויראלי ברשת





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: כרטיסי ביקור כרטיס ביקור הדפסת כרטיסי ביקור עיצוב כרטיס ביקור

נושא המאמר: האם כרטיס הביקור שלך באמת משקף את רוח העסק שלך?
מאת: אייל וייסבך   שמור מאמר למועדפים

בוא נעשה תרגיל קטן – פתח את הארנק שלך והוצא את כרטיס הביקור שלך. הסתכל עליו בצורה אובייקטיבית ככל שניתן וחשוב - מהן התכונות העסקיות אותן כרטיס הביקור הזה משדר? (אחריות, איכות, יצירתיות וכו'). עכשיו נסה להבין האם הכרטיס מציג את אותן תכונות שהיית רוצה להציג?
אם לא, סימן שלא השקעת מספיק זמן ומחשבה בעיצוב כרטיסי הביקור שלך.

רב בעלי העסקים לא משקיעים מחשבה מספקת כאשר הם מחליטים על עיצוב כרטיסי הביקור, למרות שלכרטיסים ישנה להציג את רוח הארגון בצורה הטובה ביותר. עלייך לזכור שכרטיסי הביקור שלך הינם מכשיר שיווקי ממדרגה ראשונה וכדאי לנצל יכולות אלה בדרכים שונות. הכרטיס יכול וצריך לספר ללקוחותייך הקיימים והפוטנציאליים על היתרונות של העסק שלך במילים ספורות ולשקף את הרוח הככלית של העסק שלך. כיצד ניתן לעשות זאת? הנה מספר שלבים קצרים אותם תיישם בפעם הבאה שאתה מעצב ומדפיס כרטיסי ביקור:

• בחן את העסק או הארגון אותו הינך מנהל וערוך רשימה של היתרונות שיהפכו אותך לייחודי בתחום בו אתה עוסק (כדאי למצוא לפחות שלושה יתרונות שונים).
• אל תתפשר על כרטיס ביקור חד-צדדי. דרוש כרטיס ביקור בעל עיצוב דו צדדי. בצד הקדמי, בפינה הימנית עליונה יופיע הלוגו של החברה או הארגון ובאמצע הכרטיס שמך המלא, תואר, ודרכים שונות להשיג אותך (טלפון בעבודה, סלולרי, פקס, אי מייל וכתובת אתר אינטרנט במידה ויש(.
• בצד האחורי רשום את יתרונות החברה בצורה תמצתית, קולעת ובולטת. אפשרות נוספת היא להוסיף הטבה ייחודית לשימושם של לקוחותייך העתידיים, כמו קופון הנחה, שירותים מיוחדים או כל הטבה אחרת שתהיה משמעותית ללקוח. הטבה זו תגרום לאנשים רבים מאד לשמור את כרטיס הביקור שלך ולהשתמש בו כאשר הם יצטרכו לקבל שירות בתחום התמחותך.
• עצב את כרטיס הביקור שלך בצורה ייחודית. בעולם בו לכולם כרטיסי ביקור שונים ומשונים, אתה צריך להתחרות על תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי. השתמש בכיסוי למינציה (כיסוי ניילון קשיח) כדי לשוות לכרטיסך מראה מכובד יותר. אם אתה מנהל חברה עם מספר עובדים, ניתן לעצב לעובדי החברה כרטיסים רגילים ללא כיסוי למינציה ולדרג הניהולי לעצב כרטיסי ביקור עם כיסוי למינציה בכדי ליצור בידול שלהעובדים וההנהלה בחברה.

לסיכום, כרטיס הביקור שלך הוא הפנים של החברה שלך ולו חשיבות מכרעת ליצירת רושם ראשוני טוב בעייני הלקוחות הפוטנציאלים שלך. בעזרך תכנון נכון והשקעה מתאימה, תוכל להפוף את כרטיס הביקור שלך לכלי נשק שיווקי בעל עוצמה רבה.

אייל וייסבך עוסקת בדפוס דיגיטלי ומוצריםם שיווקיים ל עסקים קטנים וגדולים מזה כ-10 שנים, ונחשב ממומחה ארצי לטכנולוגיות דפוס דיגיטלי ואפקטיביות של מוצרי דפוס שיווקים. אייל הוא מנכ"ל משותף בחברת די.סי.פי בע"מ (www.dcp.co.il ).

www.dcp.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אייל וייסבך שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."