חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
האתר בבנייה, תבוא מחר





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: גז צוברי גז מחירי הגז חברות גז אספקת גז

נושא המאמר: מרוקאי עצבני
מאת: דוד רביבו   שמור מאמר למועדפים

אני מרוקאי ניחשתם נכון [רביבו] ואני רק מתחיל להתעצבן ולהוכחה זהו אתר חדש ויש עוד אחד בדרך .האתר הבא ובקרוב יהיה כולו על בטיחותכם הצרכנים .ועל כיסכם .על כל קומבינה מוכרת ולא מוכרת בענף הגז .עם הוכחות חותכות וברורות שאף גורם במדינה לא יוכל להתווכח .מבטיח ובדרך כלל מקיים .נתחיל בטעימה קטנה .הערה והארה לכל מה שכתבתי ואכתוב [יש בצים] . עשרות אלפי צוברי גז הוטמנו ברחבי המדינה ללא ביקורת הולמת וראויה לגודל הסכנה הטמונה בקרקע שבאזור מגוריכים לכל אורכה ורוחבה של מדינתנו הקטנה.נראה לכם שהגז שמסופק לכם עומד בדרישות התקן של כל גופי הממשלה של מדינתנו. אז טעות בידכיים .מאות טונות של חומר נפץ הרסני נמצא בצוברי הגז. והכי קטן הוא כחצי טונה של פצצה מתקתקת שהוטמנה ללא רישיון וללא בקרה של גופים ממשלתים אשר גם כיום לא יודעים כמה צוברי גז מוטמנים ברחבי המדינה.אין בידן רשימה מפורטת של גודל צוברי הגז והיכן הם מוטמנים.בבדיקות שערכתי בכל רחבי הארץ ובמיוחד בירושלים שהיא עיר הולדתי [כאן אצין שבכל מה שבדקתי ועשיתי הינו על חשבוני וללא כל תשלום מאף גורם ועל חשבון זמני הפרטי] מצאתי מאות ליקויים בטיחותיים במערכות גז ביתיים ובצוברי הגז הרבים שכנראה חלודים ודולפים מתחת לקרקע .בהתקנות של צנרת גז ומונים שהתקן אמור להתביש בצורת התקנתם הרשלנית ובסיכון הסביבה הקרובה והרחוקה למקום התקנתם [יודעים מה? אני מתביש שאני טכנאי גז] על פי חוק תכנון ובניה צוברי גז חיבים ברישיון ובהיתר בניה כחוק ובאישור מכבאי האש משרד התמ"ת מעביר את הכדור לעיריה והיא העיריה מחזירה לו בטיל שאפילו רביבו לא בעט כזה. שלושה גופים אחראים על הבטיחות בגז .משרד העבודה.משרד התשתיות.משרד איכות הסביבה. ולמעשה טיפול בעיית בטיחות הגז עובר ממשרד אחד לשני ולשלישי ולאף גורם אין תשובה שיכולה להרגיע את צרכני הגז .הכח הוא בידה של העיריה ולמעשה היא אחראית על בטחון התושבים אבל בפועל למי איכפת? יש בידי עשרות רבות של תלונות על צוברי גז עם ליקויים בטיחותיים חמורים ביותר שהגשתי הן לחברות הגז והן לכל גורם אפשרי העוסק בבטיחות הגז .ואפשר לצחוק מהתשובות ואופן הטיפול החובבני והרשלני גם בניירת וגם בשטח פיזית.בקרוב אראה לכם ואולי תצחקו איתי ועם כל הגופים האחראים על בטיחות הגז. סמוך על סמוך [email protected] http://www.gas02.co.il/

www.gas02.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דוד רביבו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]