חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
העברה ללא תמורה של דירה ושכירות עסקית – היבטי מס





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דיאטות הרזיה וחיטוב הגוף – ראיון עם ד"ר קובי עזרא דיאטות הרזיה וחיטוב הגוף – ראיון עם ד"ר קובי עזרא דיאטות הרזיה וחיטוב הגוף – ראיון עם ד"ר קובי עזרא דיאטות הרזיה וחיטוב הגוף – ראיון עם ד"ר קובי עזרא

נושא המאמר: דיאטות הרזיה וחיטוב הגוף – ראיון עם ד"ר קובי עזרא
מאת: דיאטות הרזיה וחיטוב הגוף – ראיון עם ד"ר קובי עזרא   שמור מאמר למועדפים

דיאטות הרזיה וחיטוב הגוף – ראיון עם ד"ר קובי עזרא

דברי פתיחה: כשמדברים על דיאטה, הרזיה, חיטוב ועיצוב הגוף, על מה אנו חושבים? על פי רוב ניתן לחלק את האוכלוסייה לאופטימיים ולפסימיים. האופטימיים יחשבו על דיאטה קלה, הרזיה בטוחה, על חיטובי הגוף, על בטן שטוחה וחטובה, הבנים יחשבו על קוביות בבטן ומראה גוף שרירי וחטוב. הפסימיים יחשבו על דיאטה קשה, דיאטה ואכזבות, על דיאטות העבר והכישלון שחוו, למרות שהם יוכלו לראות את עצמם חטובים, אך הם לא יוכלו לחוות את תהליך הדיאטה, החיטוב וההרזיה באופן המושלם, כלומר לא יוכלו לחוש את הדיאטה, או להפיק הנאה מהדיאטה...

שאלה: איזה סוגי דיאטות קיימים?

תשובת המומחה: ישנם הרבה דיאטות, ישנם דיאטות של סוף השבוע, וישנם דיאטות מאוזנות יותר, אך בעיקר דיאטות שמאוזנות פחות!!!

להלן סוגי דיאטות שונות:

דיאטת אטקינס הידועה גם כדיאטה עתירת חלבונים ושומנים ודלה בפחמימות.

דיאטת מרק הכרוב בא המזון העיקרי שאמור לזרז את חילוף החומרים הוא הכרוב כמובן. המתכון למרק שעליו מבוססת הדיאטה הוא פשוט למדי: ראש כרוב אחד, בצל לבן או כשש יחידות של בצל ירוק, שניים – שלושה פלפלים ירוקים, כארבע עגבניות טריות, בכל צורה שהיא (מרוסקות/שלמות/וכו'), צרור או שניים של סלרי עם ראש, ושני ליטר של נוזלים עם אבקת מרק עוף רזה. אפשר לתבל על פי הטעם – אך מומלץ להוסיף ירוקים (כוסברה, פטרוזיליה), כמות גדולה של שום וכן קצת כורכום, מלח ופלפל.

דיאטת אשכולית שם ישנו הצורך כמובן לאכול אשכולית, התיאוריה אשר ניצבת בדיאטה זאת הינה כי צריכת אשכולית אשר מכילה את הפלבונואידים נרינגין. הנרינגין בעל פעילות טרמוגנית המגבירה במעט את המטבוליזם.

דיאטת פירות: ישנם דיאטות שונות בתחום הפירות, כגון: דיאטת תפוחים, דיאטת אגסים, דיאטת תותים, דיאטת פמלה, דיאטת פירות היער (בעלי אינדקס גליקמי נמוך), דיאטות אשר מושתתות על פירות מתבססות על העיקרון כי הפירות מכילים כמות נוזלים (מים) גבוהה מעל 90% בקירוב והרבה סיבים תזונתיים אשר מסייעים לתחושת שובע מוגברת. חשוב לציין, כי בדיאטות הפירות משלבים מוצרי חלב דלי שומן, כגון: יוגורט וגבינות אשר ממתנים את קצב חדירת הסוכרים למחזור הדם.

דיאטת עוגיות: דיאטת העוגיות אינה מורכבת כמובן מעוגיות חמאה עשירות בסוכרים, אלה שבדיאטה הנ"ל שפיתחתי בעצמי, עלינו להכין את העוגיות בעצמינו. העוגיות מכילות קמח שיפון מלא שהוא בעל אינדקס גליקמי נמוך, ממתיק, כגון: סוכרלוז, או ממתיק אחר, תוספת של זרעי פישתן העשירות בחומצות השומן אומגה-3 וסיבים תזונתיים. לתערובת מוסיפים גם סובין שיבולת שועל וכו'...

דיאטה ים תיכונית הדיאטה מורכבת ממגוון של ירקות ופירות, שמן זית, נחשבת לדיאטה מאוזנת יחסית, דיאטה זאת מסייעת למניעת מחלות לב וכלי דם.

דיאטת בודי-בילדינג: דיאטת הבודי-בילדינג או דיאטת פיתוח הגוף, מורכבת מכ- 60% פחמימות מורכבות, 30% חלבונים מלאים ו- 10% שומנים איכותיים.

דיאטת מיצים טבעיים: דיאטת מיצים טבעיים מורכבת ממיצים טבעיים בעלי אינדקס גליקמי נמוך. בדיאטה זאת מקבלים כמויות גבוהות של ויטמינים ומינרלים.

דיאטת הנקודות: דיאטת הנקודות הינה הדיאטה של שומרי משקל. בדיאטה זאת פשוט סופרים נקודות במקום לספור קלוריות. למעשה זהו כל הרעיון של הדיאטה הנ"ל. הדיאטה על פי רוב נחשבת לדיאטה מאוזנת, למרות כי ישנם אנשים אשר בוחרים מהסיפרון של דיאטת שומרי משקל את המתוקים (שוקולדים, דברי מאפה וכו'), ובצורה הנ"ל הדיאטה בהחלט לא מאוזנת (כלומר דיאטה לא בריאה).

דיאטת שומרי משקל אחת ולתמיד! או דיאטה קלאב: דיאטת שומרי משקל אחת ולתמיד הינה דיאטה די מאוזנת, דיאטה כדרך חיים. היא כוללת תוכנית תזונה ופעילות גופנית.

דיאטת סאות ביץ: דיאטת סאות ביץ – שיטתו של הדוקטור ארתור אגטסטון ממיאמי להרזיה מהירה בשיטת החלבונים.

דיאטה דלת קלוריות: בדיאטה דלת הקלוריות ישנו הצורך בחישוב קלוריות למטרת הרזיה. בדיאטה חישוב הקלוריות בכדי לרזות. החיסרון בדיאטה דלת קלוריות הינו שבכדי לשמר על הדיאטה יש צורך ולהימנע מלצרוך כמות קלורית גבוהה מדי שאם לא ניצור מצב של השמנה. כמו כן, דיאטה דלת קלוריות עשויה ליצור גם ירידה בפעילות המטבולית (חילוף החומרים).

דיאטת חלבונים: דיאטת חלבונים הינה דיאטה דלה בשומנים ובפחמימות אך כמובן עתירה בחלבונים וירקות ירוקים עליים. חשוב לציין, כי הדיאטה הנ"ל עשויה לגרום לקטוזיס וחמצת מטבולית במקרים קיצוניים (כמו אצל חולי סוכרת) כמו כן, דיאטה עתירת חלבונים תגרום למעמסה יתרה על פעילות הכליות.

דיאטה של אולגה רז: שיטת הדיאטה של אולגה מתבסס על דיאטת הלחם כלומר סנוויצ'ים. הדיאטה מתאימה לאלה שאוהבים לחם – דיאטת הלחם.

דיאטה לפי סוג הדם: דיאטה לפי סוג הדם תוכנית התזונה הינה לפי סוגי הדם של מבצע הדיאטה. תומכי הדיאטה גורסים כי לכל סוג דם יש תפריט תזונה שמתאים לו. כלומר 4 סוגי דם = 4 סוגי דיאטה. החיסרון בדיאטה הינו כי חוקרים טוענים כי בני האדם השתנו בתהליך האבולוציה ועל כן, הדיאטה לפי סוג הדם אינו מתאים לימינו כיום.

דיאטת הפופקורן: בדיאטת פופקורן אוכלים כמובן פופקורן והרבה באופן יחסי. הרעיון העומד אחרי הדיאטה הינו כי גרעין התירס תופח לעד פי- 20-30 מגודלו המקורי ולכן התוצאה המתקבלת היא מזון בעל נפח מאוד גדול ובעל ערך קלורי קטן יחסית לנפח (כמובן שאסור להוסיף שמן וחמאה).

דיאטת האורז: דיאטת אורז הינה דיאטה שפותחה בשנת 1934 ע"י רופא גרמני העונה לשם: וולטר קמפנר לטיפול בהפרעות ומחלות שונות, כמו: השמנה, מחלות לב וכלי דם, יתר לחץ דם ומחלות כליה (היות והאורז דל בנתרן וחלבון). על פי רוב, דיאטת האורז מגבילה את צריכת מוצרים, כגון: מלח (המורכב מנתרן וכלור), סוכרים פשוטים (דברי מתיקה), שומן ומזונות מעובדים (מזון מהיר). למעוניינים לרדת במשקל באופן דרסתי, דיאטת האורז מבטיחה דיאטה מהירה לירידה של כעד 15 ק"ג בחודש הראשון ולאחר מכן ירידה במשקל בקצב של כ- 2 ק"ג בשבוע. אך יחד עם זאת חשוב לציין, כי אנשים אשר סובלים מעודף משקל על פי רוב, סובלים ממצב המכונה תנגודת לאינסולין, מצב תת קליני של התפתחות מחלת הסוכרת.
דיאטת Diet2all (דיאט-טו-אול) או דיאטת קובי-דיאט: כשמה כן היא: הדיאטה לכולם! זאת אומרת שכל אחד ואחד מכם הוא אינדיבידואל ולכל אחד ואחד מכם מתאימה שיטה אישית נפרדת וייחודית לגוף שלכם ולגנטיקה האישית והאינדיווידואלית שלכם. בדיאטת Diet2all ניתן להנדס כל אחד ואחד מכם באופן אישי ע"י תוכנית תזונה אישית בהתאם למצב הפיזיולוגי \ מנטאלי אישי ובהתאם לצורך פעילות גופנית המותאמת לפרט ובקורולציה לתוכנית התזונה.

דיאטה של מפורסמים: דיאטות של מפורסמים הינה על פי רב דיאטה מהירה מאוד, כלומר דיאטה בלתי מאוזנת אשר גורמת לירידה מהירה במשקל. ישנה דמיון רב, בין דיאטה של מפורסמים לבין דיאטות כאסח. כמו תמיד דיאטת כאסח הינה דיאטה בלתי מאוזנת.

שאלה: פרש לי את המונח ירידה במשקל?

תשובת המומחה: ירידה במשקל פרושה ירידה במסת הגוף הכללית, כלומר ירידה בכל המובנים. ירידה במסת השרירים, ירידה במסת השומן, ירידה במשקל הנוזלים ואף ירידה במסת העצמות – דבר המוביל למחלות עצם.

שאלה: מה אתה אומר על ילדים ודיאטות?

תשובת המומחה: דיאטה לילדים אינה צריכה להיות דיאטה, אלה שינוי קטן האורח החיים שלהם. על כן אני מתנגד למונח דיאטה במצב הזה. למרות זאת חשוב להבין כי כמעט כרבע מהילדים בגילאי 6-7 הינם סובלים מעודף משקל ואכן זקוקים לשינוי באורח החיים שלהם – אך לא דיאטה!



www.2all.co.il/web/sites/diet-kobi/page846.asp


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דיאטות הרזיה וחיטוב הגוף – ראיון עם ד"ר קובי עזרא שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]