חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
למה גברים וגם נשים אוהבים עור חלק?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פסיפסים חיפוי בריכות פסיפס זכוכית אבן פסיפס

נושא המאמר: חיפוי בריכות - אבן מומלצת,פסיפסים
מאת: מילסטון עיבודי שיש   שמור מאמר למועדפים

בונים בריכה? משפצים בריכה ?
פסיפסים לחיפוי בריכות- במה לבחור

בונים בריכה ? משפצים בריכה ? חשבתם על חיפוי הבריכה ?
ניתן להשיג כיום פסיפסים המשמשים לחיפוי בריכה שעשויים מחומרים קשיחים כגון,קרמיקה, זכוכית -ברוב הבריכות משתמשים בפסיפסי זכוכית, . חיפוי בריכות מפסיפסים המיוצרים ע"י מילסטון מס' יתרונות בולטים :

מבחר אין סופי של צירופי גוונים. כגון : ירוק יער, כחול ים, אפור ירקרק, טורקיז ועוד,מפסיפס אפשר ליצור מדרגי צבע,שטיחוני גוונים בצבעים שונים, עיטורים כגון פסיפס מרהיב בצורת דולפין וצורות נוספות ,מדליונים ופסי קישוט לבריכה,
רוצים לחפות בריכה בגוון שונה ודרמטי ! לכו על גוונים לא שגרתיים, התוצאה תהיה מפתיעה ומקורית כדאי לקחת בחשבון את נושא חום המים , גוונים בצבעים כהים מאוד יגרמו לטמפרטורת המים לעלות בימי הקיץ החמים וגוונים בהירים ישאירו את המים בטמפרטורה פחות חמה,



מבחר הפסיפסים

יש פסיפסים מיועדים לבריכות שהן דקים יותר - ומייצרים אותם בכמויות ענק ומכאן המחיר נמוך יותר ברובם מפסיפס רגיל - ניתן להזמין ממלאי קיים או ולשלב גוונים רבים לפי בחירה מקטלוג. יצירת הפסיפסים לחיפוי הבריכות מעצים את יופייה ואת צלילות מימיה של כל בריכה, בחצר הביתית או במבנים ציבוריים. עם האבן המומלצת של הפסיפסים, הבריכה מקבלת מראה חלק והומוגני .

מומחים בתחום

חברת מילסטון החברה המובילה בישראל בייצור ושיווק אבן טבעית ואלמנטים דקורטיביים משלימים לריצוף וחיפוי, מציעה מעל 500 סוגי פסיפס במלאי בשלל צבעים העומדים בתקנים המקומיים והבינלאומיים.

חברת מילסטון מעצבת ומייצרת במפעליה, בארץ ובחו"ל פסיפסים, ריצופים וחיפויי קיר מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, תוך שילוב הרמוני בין טכנולוגיה מתקדמת למלאכת יד אומנותית.
מוצרי החברה מיוצרים ממגוון רחב של חומרים ומציגים קשת רחבה של סגנונות עיצוב לחיפוי בריכות.


www.milstone.co.il/heb/gp.asp?gpid=53


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מילסטון עיבודי שיש שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]