חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך לבחור מטפלת רגשית?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נשים העצמת נשים

נושא המאמר: שינוי באמצע החיים - אפשרי בהחלט
מאת: מירה חניק, ד'ר    שמור מאמר למועדפים

בתקופת הזמן האחרונה אפשר לראות בבירור שאצל נשים רבות היא מאופיינת במצברוח ירוד, קונפליקטים, ספיקות עצמיים, תחושה של שחיקה או "תקיעות" ביחס לעבודה ולעיסוק או לחיים הפרטיים.

ייתכן שתחושות אלו שייכות למצבים אישיים שכולנו עוברים בחיים (אמצע החיים, גיל המעבר, צורך בשינוי קריירה, אבטלה מתמשכת, שחיקה בזוגיות, וכד'), וייתכן שזה קשור גם באיזושהי מגמה כללית, אולי אפילו עולמית של "שינוי פאזה", החלפת "אנרגיות", או דברים כגון אלה.

איך שלא נקרא לזה, אני צופה מסביבי נשים רבות, המרגישות שהן אינן מגשימות את עצמן, שהדברים אינם מתפתחים כפי שרצו, שהן תקועות בעבודה הלא מתאימה, או עם בנהזוג הלא מתאים, או שהן חוות קונפליקטים רבים עם סביבתן - בעבודה, במשפחה, בעסק. התחושה הכללית היא של אי נוחות רבה.
במיקרים רבים, כרוכה התחושה גם בהתלבטויות ופחדים: איך עושים? מה עושים? איך עוזבים דפוסים ישנים ומתנסים בשדות בלתי מוכרים?

כולנו יודעים שלא קל להיות במצב של אבטלה, או אי שביעות רצון מעיסוק קיים, או לחיות בהתלבטות בקשר לנושא כלשהו בחיים הפרטיים, ולמי שחווה בעיות אלו, יש סיבה טובה להתלונן ולקטר. אבל, יחד עם זה, יש כמה מאפיינים שקיימים אצל אנשים שמצליחים לפרוץ לעצמם דרך, להתעצם ולהגשים חלומות, ש

מה שמשותף לאנשים המצליחים לקום בבוקר ולחייך, גם כשהכל נראה שחור, הוא שלכל אחד יש חלום לעשות משהו אחר - אפילו אם היום מה שהם עושים זה נפלא. החשוב הוא לראות שיש אופציות רבות שניתן לבחור מהן. זה מה שמבדיל בין אלה שהרצון שלהם לשנות קריירה נשאר בגדר חלום לא מושג, לבין אלה שמגשימים את עצמם בחייהם יום יום.

מה שמייחד אנשים אלה, המצליחים לפרוץ לקריירה שנייה באמצע החיים, הוא מספר צעדים חשובים, שכדאי ללמוד מהם: ראשית, הם מציבים יעדים. הם בודקים מה המטרות האמיתיות בחייהם, מה הם אוהבים לעשות, ואיפה ניתן ליישם זאת, ובוחרים את המסגרת שתיתן להם את מה שהם זקוקים לו. אנשים אלה פתוחים לרעיונות חדשים, וקשובים לכל הזדמנות המתדפקת בחלון. הם אינם אומרים: "לא עכשיו, אני עסוקה בלסבול ממה שאני עושה", אלא מקשיבים היטב לכל הזדמנות הנקרית בדרכם, ובודקים כיצד יוכלו לנצל אותה.

אנשים אלה קמים ופועלים: במקום להתלונן ולקטר על מקום העבודה העלוב שלהם, על הבוס הלא-מתחשב, או על המשכורת הנמוכה, הם פשוט קמים ועושים מעשה. הם לא אומרים: "הלוואי והיה לי גב כלכלי כדי לעשות זאת", אלא: "אין לי ברירה, עלי לעשות זאת". הם משווקים עצמם לסביבתם כל הזמן, בלי להתבייש. הם מדברים עם כל מכריהם, ומספרים להם מהו התפקיד שהם מחפשים. הם מבינים שמי שרוצה לעשות שינוי אמיתי באיכות חייו, חייב להבליג על הדחף להסתיר את מצבו, ולשתף את סביבתו במטרותיו. הם בעלי מיקוד שליטה פנימי, האומר: "אני אדון לחיי. רק אני מסוגלת לשנות אותם".

הם רואים את עצמם בלבד כאחראיים לעתידם ולאושרם. ובמקום להאשים את המצב הכלכלי, את ועד העובדים, או את ההנהלה, הם פשוט בוחרים להתמקד על יעדיהם ויוצאים לכבוש אותם. אם את נמצאת "בין עבודות", מיואשת מעיסוקך הנוכחי, או מתלבטת באשר לעיסוק האמיתי המתאים עבורך, אמצי לך את המוטו של אנשים אלה: "אין ברירה: רק אני יכולה להושיע אותי". בהצלחה!

אודות הכותב:
ד"ר מירה חניק היא יועצת אירגונית המתמחה בפיתוח הפוטנציאל האישי ובפיתוח מנהיגות אירגונית. סיפרה "טיפוס נשי" יצא בהוצאת "מטר". מנהלת את אתר האינטרנט "הדרך למעלה"

www.haderech.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מירה חניק, ד'ר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]