חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חתונה אחרת





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ביטוח דירה ביטוח דירה הכלל הראשון ביטוח דירה ביטוח דירה

נושא המאמר: ביטוח דירה – זכאות לפטור ממס על מכירת דירה
מאת: רונן סלע   שמור מאמר למועדפים

רכישת דירה מהווה לרובנו את ההשקעה הכספית הגדולה בחיינו בחיינו. רובנו נאלצים לשלם מס בעבור קניה או מכירה של נכס נדלני. להלן כמה הצעות לקבלת פטור מתשלום מסים אלו במסגרת המוכרת בחוק.
במסגרת גירושין, העברת זכויות במקרקעין אינה נחשבת כעסקת מכירה ולכן פטורה מחובת מס שבח ומס רכישה ומס מכירה. יש לדרוש את הפטור בסמוך לקבלת פסק הדין במשפט גירושין כדי לא לעקב או למנוע את קבלת הפטור כחוק. בהינתן פסק הדין יש להציג בפני רשם המקרקעין את פסק הדין, אישור תשלום מס רכוש והיטל השבחה ואישור עיריה. מסגרת שניה היא מכירה מנאמן לנהנה, יש לפנות לרשויות המס בהצהרה תוך 30 יום ממועד הרכישה, כדי להיות מוכר כנאמן לצורך הפטור. מסגרת שלישית היא פטור ממס שבח עבור מכירת נכס אשר מכירתו הוצהרה בפני מס הכנסה כהכנסה פירותית. נכס כזה לא יהא מחויב במס שבח. מסגרת רביעית היא שמוש בזכות נכים עלך פי הגדרתם בחוק של נכה, נפגע או משפחות חיילים שנהרגו במהלך מלחמה. על פי הגדרת הנכה במסגרת החוק יהא זכאי לפטור ממס רכישה. יש לזכור כי פטור זה מוענק פעמיים בלבד.מסגרת חמישית היא תשלום מס מופחת לעולה חדש. מסגרת שישית היא פטור ממס ליורש אשר מוכר דירתו שקיבל במסגרת ירושה אם עמד בתנאים הבאים:
1. היורש הוא בן זוגו או צאצא של המוריש.
2. לפי פטירתו היה המוריש בעל דירת מגורים אחת בלבד.
3. לו היה המוריש בחיים בעת מכירת הדירה ולו היה היורש בעל הפטור, אזי היה פטור ממס בשל מכירתה.

www.clal-1dira.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רונן סלע שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]