חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
זיהוי מצב העכברים בבית לפני הזמנת הלוכד





    קישורי טקסט (לפרטים)




עזרה בקידום אתרים במנועי חיפוש ב 75 ש"ח לחודש

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: כניסות לאתר קידום אתרים תעבורה

נושא המאמר: כניסות לאתר – ניתוח ושיפור תנועה באתר
מאת: LoadSEO   שמור מאמר למועדפים

כניסות לאתר – לא רק מספר

כמות המבקרים באתר והעמודים בהם הם מבקרים נקראת תנועה (או תעבורה). כאשר גולש נכנס לאתר נוכחותו נרשמת, כך גם היסטוריית הביקור שלו הכוללת נתונים של זמני שהייה, מקור הגעה ונתיבי התנועה שלו באתר. נתונים אלה של כניסות לאתר, שעוקבים אחרי 'הביקוש' לאתר וגם אחרי אופן השימוש בתכניו הם בעצם מדדי ההצלחה של האתר. יתרה מזאת, הם גם הכלים לפתרון בעיות באתר, הגברת האפקטיביות ועוד.
 
במערכות סטטיסטיות נורמטיביות כניסות לאתר מפולחות לפי הקטגוריות הבאות:
1. מבקרים חדשים (New Visitors) - מבקרים חדשים שמעולם לא נכנסו לאתר עד כה.
2. מבקרים חוזרים (Returning Visitors) - מבקרים שביקרו באתר, עזבו וחזרו אליו בשנית.
כאמור, כניסות לאתר נמדדות במגוון כלים. רבים מכלים אלו הינם כלים חינמיים (וזה המקום להזכיר את גוגל אנליטיקס המצוין והמפורט). היכרות מעמיקה עם הכלים הנ"ל בהחלט שווה את המאמץ, במיוחד אם מנהל האתר רציני בכוונתו להגדיל את מספר הכניסות לאתר.
 
כניסות לאתר - לקרוא בין הספרות

דוח כניסות לאתר הוא לרוב לא המסמך הפשוט ביותר לקריאה. למשתמש קצה זה יראה, לפחות במבט ראשון, כמו אוסף נתונים מורכב. הנטייה היא להתעלם מדוחות אלו מתוך מחשבה שזה "מיועד למתקדמים".
בפועל, המציאות היא אחרת. הדוחות פשוטים ממה שהם נראים בנבט ראשון וישנן סיבות רבות להשקיע מאמץ בניתוח נתוני כניסות לאתר. כך למשל, התמקדות בנתוני כניסות לאתר יכולה לענות על שאלות הנוגעות לאפקטיביות האתר.
לדוגמא: אתר מסוים מציג 3,000 כניסות ביומיים, במבט ראשון נראה כי האתר מצליח מאוד אך במבט שני ומדוקדק יותר בודקים שעומק הביקור באתר (כמות עמודים שגולש עובר מאז כניסתו) הוא 1 ורוב הכניסות לאתר מייצרות ביקור קצר במיוחד (10 שניות או פחות). במקרה כזה, ובהנחה שבדק את הדברים לעומק, מנהל האתר יכול לזהות את הבעיה ולהתחיל לחשוב על דרכים לפתרונה.
דוגמא אחרת היא זו של מקרה הפוך – 30 כניסות ביומיים בלבד. במבט ראשון ניתן לראותן כאיתות מדאיג אבל , במבט שני ניתן אולי לזהותן כביקורים מאוד איכותיים של גולשים ממוקדים שהביעו עניין אמיתי וממושך באתר ובתכניו. בסופו של יום, מדד הצלחת האתר לא מבוסס רק על כמות הכניסות לאתר, אלא גם על איכותן. 30 גולשים איכותיים שהפכו ללקוחות לעולם יהיו טובים יותר מ-3,000 מבקרים שבאו, ראו ושנטשו.
 
הגדלת כניסות באתר – הכמות עם האיכות

הגדלת כניסות לאתר דורשת זמן וכישרון. במאמר זה נדון במספר דרכים להגדלת כניסות לאתר, החל מדברים שניתן לעשות לבד ויחסית בקלות וכלה בדרכים מקצועיות ויותר אפקטיביות.
 
תוכן – תהיה מתעדכן ומעודכן טפלו באתר שלכם ואל תזניחו אותו לרגע. לאורך מחזור חיי האתר הקפידו ליצור ולעדכן בו תוכן איכותי באופן קבוע. לדוגמא, אם אתם מנסים למכור מוצר כלשהו, כתבו כתבות תוכן ומידע על המוצר שלכם – גולש המתעניין בתוכן זה יהפוך לעתים קרובות ללקוח משלם.
במקרה והאתר שלכם הוא אתר אינפורמטיבי, כתבו תוכן מקורי ואיכותי על הנושא שלכם ואל תתנו לגולשים שלכם רשימה של קישורים לאתרים אחרים. אחרי הכל, אתם לא רוצים לעודד עזיבה ובטח שלא להכניס תנועה לאתר של מתחרה.
אם תדאגו לעדכן את אתרכם באופן קבוע ותקפידו לשים בו תוכן עדכני ואיכותי תזכו לתנועה רבה, קבועה ואיכותית של הגולשים לאתר.
רשתות חברתיות – אל תפחד לשתף רשתות חברתיות הן 'מכרה זהב' של תעבורה. קישור אחד ברשת חברתית יכול ליצור מבול של כניסות לאתר. הבעיה היא שכדי לייצר את ה'מבול' הזה תזדקקו לעזרתם של משתמשי הרשת החברתית, שכן הם (ורק הם) יכולים לשתף ולהפיץ את אתרכם. כדי להקל על תהליך הפצת התכנים וכדי לעודד שיתוף פעולה מצד חברי הרשת אנו ממליצים לשלב באתרכם כפתורי שיתוף (Share) שיממשקו את אתרכם עם רשתות חברתיות כמו פייסבוק, טוויטר ועוד. בנוסף, אתם יכולים להקים עמוד פרופיל לעסק או לחברה שלכם. עמוד כזה יכול להפוך גם הוא לנתיב שיניב כניסות נוספות לאתר.
רשימות תפוצה – בלעדי לחברי האתר.... רשימות תפוצה הן דואר אלקטרוני שנשלח על בסיס קבוע ומטרתו היא לייצר כניסות חוזרות לאתר. רשימות תפוצה הן כלי יעיל ליצירת תנועה חוזרת ולשימור קשר עם המבקר. אם תציבו באתרכם טופס רישום לרשימת תפוצה ותדאגו שיהיה במקום בולט, תוכלו להתחיל לצבור מאגר של מיילים לשימוש בעתיד הקרוב והרחוק. אם מספר הנרשמים הוא נמוך מהרצוי, תמיד תוכלו להציע מבצעים והטבות בלעדיות לחברי האתר המוסיפים את עצמם לרשימה.
קמפיין PPC (קישור ממומן, תשלום לפי קליק) קמפיין PPC הוא הדרך הפשוטה ביותר לייצר כניסות רבות ורלוונטיות לאתר. הבעיה היא, כמובן, שמדובר בכניסות בתשלום – כניסות שמחירן יכול להיות - לעתים - גבוה למדי. כמו בכל סוג של השקעה, גם קמפיין כזה כדאי לבדוק במונחים של עלות/תועלת. אם אתם רואים שהתקציב שלכם הוא גבוה - היעזרו תמיד באיש מקצוע. קמפיין גדול חייב להיות מנוהל ע"י איש מקצוע מוסמך ומנוסה, אחרת יהפוך מכלי שיווק מועיל למשאבה של כסף שלא תייצר דבר פרט להוצאות ואכזבה.
פורומים השתתפות פעילה בפורומים היא דרך מצוינת לייצר כניסות לאתר. פורומים רבים יאפשרו לכם להכניס את שם האתר בגוף הפוסט (עם או בלי הקישור) ויהיו כאלה שיאפשרו אפילו לייצר קישור לאתר בחתימה.
פרסום בעולם האמיתי תמיד אפשר לפנות לשיטות הישנות והטובות - פרסום בעיתונים, ברדיו, בטלוויזיה וכד'. אזכור שם האתר בפרסומים הללו יניב כניסות נוספות לאתר.
כמו כן, תמיד אפשר להשתמש במוצרי קד"מ כמו עטים, לוחות שנה, מחשבון וכד' עליהם מודפס הלוגו וכתובת האתר שלכם.
קידום אתרים SEO במשוואה של עלות/תועלת תהליך קידום אתרים (SEO) הוא לרוב הדרך היעילה ביותר להשיג כניסות רבות ורלוונטית לאתר. תהליך קידום אתרים הוא תהליך מורכב הנשען לרוב על שינויים רבים בתוך האתר ובסביבתו. יתרונו הגדול של תהליך קידום אתרים הוא ביכולתו לייצר תנועה רבה ו'חינמית' לאתר (על כניסות אלו לא משלמים). כיום, כשרוב הגולשים משתמשים במנועי החיפוש לתנועה ברשת האינטרנט, תהליך קידום אתרים הוא חיוני מתמיד להצלחת האתר. זכרו, בישראל של היום, מעל ל-90% מהגולשים משתמשים בגוגל לחיפוש ומציאת מידע, שירותים ומוצרים ברשת. 80% מהם כלל לא לוחצים על התוצאות הפרסומיות (קישורים ממומנים).


www.loadseo.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י LoadSEO שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]