חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מה מצליח לפוצץ אתכם?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פרילנסר פרילנסרים יזם

נושא המאמר: אני בע"מ – 7 כללים למיתוג אישי באינטרנט
מאת: פרילנסרים   שמור מאמר למועדפים

חברות משתמשות במיתוג לצורך חיזוק הקשר שלהם עם לקוחותיהן, בעולם העסקים של היום אנו חייבים לפעול באותו האופן בכל האמור ללקוחותינו ולכל האנשים הנמצאים ברשתות הקשרים שלנו(לקוחות ובעלי עניין פוטנציאלים...).
בשנים האחרונות אנו מרבים לשמוע את המונח "מיתוג אישי", אחת הסיבות העיקריות לכך הנה ההתפתחות אשר חלה ברשת האינטרנט וצמיחתן של הרשתות החברתיות. אלה הפכו לכלי רב משמעות בכל האמור לפיתוח העסקי והאישי שלנו. הדבר כאמור מקבל משנה תוקף בכל האמור לקהילת הפרילנסרים!
לפני יותר מעשור, היה זה תום פיטרס (הגדול) אשר ציין לראשונה כי בעולם העסקים אנו קודם כל, המנכ"לים של החברה של עצמנו ותבע את המושג – אני בע"מ. להגדרתו התפקיד המרכזי שלנו בכדי להיות חלק מהוויה בעולם העסקים, הנו להיות "ראש מחלקת השיווק" של המותג שנקרא "אני".
גם אם הנכם חלק מארגון וגם אם הנכם פרילנסרים, עליכם לזכור – אנשים עושים עסקים עם אנשים ולא עם ארגונים. אנשים יעבדו עם אנשים שהם מעריכים מקצועית, מכירים ואוהבים. לפיכך בכדי לקדם את המוצר שלכם עליכם להשקיע רבות בפיתוח רשת הקשרים שלכם וטיפוחה. בהקשר זה, צמיחת האינטרנט השפיעה רבות על היכולת שלנו לפתח, לנהל ולתחזק את רשת הקשרים שלנו וזירת האינטרנט הפכה משמעותית ביותר בכל האמור ליכולת שלנו לשווק את המותג שלנו. (זכרו – נתינה והקשבה הם אמצעי מפתח לפיתוח רשת הקשרים שלנו, יתר ההמלצות בהקשר זה בכתבה אחרת בנושא).

להלן 7 כללים מרכזיים בכל האמור לבניית המותג האישי שלכם ברשת –
1. תמצאו את הלהט שלכם. תכתבו את הסיפור שלכם.
2. תתקדמו – העניין לא רק להיות מוכרים,אלא להיות מוכרים על סמך דברים שעשיתם.
3. תהיו מותג בעל ערך – תגעו בקהילה/רשת שלכם ותעזרו לה להצליח (לא מגיעים לשם לבד!)
4. תדברו על אנשים אחרים – אתם זה לא העניין. תדברו כמה שיותר על אנשים אחרים
5. תיחצ"נו את המותג שלכם – הקימו אתר, תכתבו בלוג, הזמינו חברים להגיב לדברים שאתם כותבים, תפיצו את המידע שלכם ברשתות החברתיות – שיתוף.שיתוף.שיתוף! תחליטו על אסטרטגיית תוכן אשר תכיל תמהיל של פוסטים, קטעי וידאו, סקרים, מענה לשאלות ברשתות החברתיות. תהיו נוכחים באמת במקומות הנכונים לכם ברשת.
6. חשבו קטן – יחסי ציבור זה לא רק ערוץ 2 ...בלוגים של חברים, רשתות חברתיות, מקומונים –אלה לא מילים גסות.
7. אף פעם אל תנוחו על זרי הדפנה – תחדשו, תעדכנו, תספרו, תצטיינו, תפתחו, תתנו, תשתפו! (תשאלו את מדונה, רוקי1,2,3,4,5,6 , ראו ערך - סטיב ג'ובס!)

הכותב הינו, פרילנסר, יזם סדרתי וממייסדי By The People, קהילת הפרילנסרים של ישראל





מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י פרילנסרים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]