חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אטרקציות לאירועים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הלבנת שיניים הלבנת שיניים במרפאה טיפול הלבנת שיניים מרפאת שיניים

נושא המאמר: טיפול הלבנת שיניים במרפאה
מאת: webguru   שמור מאמר למועדפים

אחד מטיפולי השיניים הפופולאריים ביותר כיום אצל רופאי השיניים, הוא דווקא כזה שאינו קשור באופן ישיר לבריאות הפה אלא לאסתטיקה שלו: הלבנת שיניים.
טיפול הלבנת שיניים היה עד לפני מס' שנים פופולארי בעיקר בקרב אנשי תקשורת, פוליטיקאים, דוגמנים ודוגמניות ומי שמרבה להצטלם ולהופיע בפני קהל.
בקרב הציבור הרחב, טיפולי הלבנת שיניים הלכו ונעשו מקובלים גם לקראת חתונות ואירועים חשובים.
בשנים האחרונות טיפולי הלבנת שיניים הולכים ונעשים מקובלים לא רק לקראת אירועים ולא רק אצל אנשי תקשורת. כל אחד מאיתנו נהנה לראות מולו פה צחור, נקי ואסתטי וכל אחד מאיתנו שואף למראה כזה בעצמו.

מדוע השיניים שלנו לא לבנות באופן טבעי?
השיניים הטבעיות שלנו בגיל צעיר לבנות בגלל ציפוי אמייל דמוי חרסינה המכסה אותן ומגן עליהן מפני פגעי הלעיסה, בעיות של חריקת שיניים, טראומות למיניהן וגם חומציות יתר הנגרמת שתוצאה של צריכת סוכר.
במהלך השנים הציפוי נשחק, נהפך לשקוף יותר ואז צבע הדנטין שהוא צהוב משתלט ומשתקף החוצה. השיניים מאבדות את הברק שלהן ומתמלאים שאריות פסולת.
מה גורם לכתמים בשיניים? קודם כל הגיל. זהו תהליך כמעט בלתי נמנע של הטבע שלא ניתן לעצור אותו אבל ניתן על ידי טיפול הלבנת שיניים להאט אותו ובטח לצמצם את הפגיעה שלו. בגיל צעיר יותר טיפול ההלבנה יעיל יותר. ככל שממתינים לגילאי ה- 40 פלוס השיניים צהובות יותר והטיפול קשה ואיטי יותר.

כמו כל דבר הקשור לגוף שלנו, גם למזון ולשתיה שאנו צורכים יש השפעה על צבע השיניים. שתייה של יין אדום, קפה, תה, קוקה קולה, גזר, תפוזים ובכלל, משקאות ומאכלים בעלי צבע עמוק, יכולים לגרום לכתמים עם השנים.
לתרופות ולכימיקלים משפיעים על צבע השיניים שלנו. שימוש בטטרציקלין גורם לכתמים אפורים כהים בשיניים וגם צריכת מוגזמת של פלואוריד למשל גורמת לשיניים "מנומרות". נפילות,פציעות וחריקת שיניים מהווים גורמים נוספים לשיניים כהות.
העישון לא בריא כבר אמרו לכם נכון? אז הנה עוד סיבה להפסיק. ניקוטין משאיר כתמים חומים על השיניים שלאט לאט נכנסים לתוך השן פנימה וגורמים לדהייה.

טיפולי הלבנת שיניים מרחיקים כתמים ופסולת מיותרת, סדקים שנוצרים עם השנים מתמלאים בחומרים אורגניים והשן מחזירה לעצמה את הצבע הלבן היפה והזוהר של פעם.

לצבע ההתחלתי של השיניים שלנו השפעה על הצלחת טיפול הלבנת השיניים ועל זמן הטיפול הנדרש. ככל שנקודת המוצא שלנו "לבנה" יותר, כך טיפול ההלבנה יהיה קל ומוצלח יותר. כך גם השקיפות והדקות של השיניים שלנו. אלה תכונות גנטיות ויש כאן אלמנט של מזל. ככל שהשיניים יותר אטומות ועבות יש הצלחה גדולה יותר להלבנה.

טיפול ההלבנה במרפאה מביא לשינוי משמעותי בפרק זמן קצר. במרפאת השיניים, מודד הרופא את הצבע שלפני ואחרי ההלבנה בעזרת מדריך גוונים - תצוגה של טווחי צבעי שיניים שונים. אחד מהמוכרים שבהם הוא המדריך: Vitapan Classic Shade Guide. מדריך זה כולל 16 גוונים המסודרים באופן שיטתי מבהיר ועד כהה בקטגוריות של ארבעה צבעים. ניתן להגיע להבהרת שן של עד עשר דרגות, אבל בשטח השינוי הנראה לעין הוא של שתיים עד שבע דרגות שיפור בצבע השן.

טיפול הלבנת השיניים מתבצע על ידי שימוש מבוקר בג'ל פרוקסיד בריכוז גבוה, שרופא השיניים שם על השיניים אחרי שהחניכיים כוסו בשכבת הגנה של חסם גומי.
את החומר משאיר הרופא על השיניים כשעה בסך הכול. לסובלים מכתמים קשים וכהים ימליץ הרופא לחזור על טיפול ההלבנה כמה פעמים.


www.yatirdent.com/132191/bleaching_tech


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י webguru שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]