חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אבחון וטיפול בהפרעה פסיכיאטרית דו-קוטבית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עינית דיגיטלית ביטחון קשישים לקויי ראיה ביטחון ילדים

נושא המאמר: התגברות האלימות בארץ
מאת: TRIDOX | טרידוקס   שמור מאמר למועדפים

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה חדה במספר מקרי אלימות באוכלוסייה כולה, החל באלימות מילולית ואפילו פיסית אצל ילדים קטנים ועד אלימות כלפי קשישים, עשרות מקרי אלימות מתרחשים בתדירות יום-יומית, אם זה בגן או בבית ספר בין שני תלמידים או אם זה בשוד המתרחש בביתו של אדם קשיש. מאות מקרים מדווחים מידי שנה אבל הערכה היא שזה רק קצה הקרחון בלבד.

"אלימות נגד קשישים במסגרת של עבירות שוד ופריצה מככבת בכותרות הראשיות בחודשים האחרונים ללא הרף. הקלות הבלתי-נסבלת לאיים, לפגוע ולנצל את חולשתם של בני גיל הזהב קורצת לעבריינים צעירים, כמו למשל לשני בני ה-16, ששדדו אתמול תיירת בת 74 מאנגליה בנתניה......"לאחרונה המצב החמיר כל כך, שקשישים מפחדים לא רק מלצאת לרחוב, אלא אפילו מלהישאר בבית", אומרת ל"אומדיה" ח"כ מרום-שליו ממפלגת גיל בכעס.....לדבריה, לא ניתן לדרוש מהמשטרה לעמוד בביתו של כל אדם מבוגר..."(צוטט מאתר "מוטק'ה")

"...בחיפה - תושבת העיר בת 68 נפלה קורבן לפורצים שחשבו כי יוכלו למצוא בדירתה כסף ותכשיטים - אך זעמו משלא מצאו דבר ופצעו אותה קשה. המקרה ארע ביום חמישי בחצות. הפורצים ניתקו את זרם החשמל בדירתה של איטה פוגל, המתגוררת בגפה במרכז הכרמל. כאשר יצאה לחדר המדרגות כדי לסדר את התקלה - התנפלו עליה, דחפו אותה לדירה ודרשו את כספה ותכשיטיה. למרות שאמרה להם כי אין ברשותה דבר, היכו אותה בשוקר חשמלי, שפכו כלור על ראשה, קרעו מזרונים, ניתצו רהיטים וציוד והותירו אותה חבולה ושותתת דם. המותקפת הזעיקה את בתה ופונתה במצב קשה לבית החולים רמב"ם..." (צוטט מאתר "מוטק'ה")

לאנשים רבים הבית מסמל ביטחון, מקום בו אתה ומשפחתך מרגישים הכי רגועים ומוגנים.
דלת הכניסה לבית מהווה את המתרס היחיד שיכול למנוע מאנשים בלתי רצויים להיכנס פנימה, שמחקרים רבים מראים שהסבירות הגבוה היא שיינסו להיכנס מהדלת, ולעשות את העולה על רוחו.

הדרך המקובלות כיום לבדוק את זהות העומד מאחורי הדלת היא ברוב המקרים העינית של הדלת, שדרכה לא ניתן לראות בבירור את הדמות שעומדת מהצד השני של הדלת, במיוחד אם אתה מרכיב משקפיים\לקוי ראייה\אדם מבוגר. כמו כן פעמים רבות העינית גבוהה מידי ובשביל לצפות דרכה צריך להשתמש בשרפרף או אביזר מסורבל אחר (בדר"כ ילדים).

כיום קיימים פתרונות רבים ומגוונים אך הם יקרים ומסורבלים ביותר, כגון: מצלמות אבטחה הדורשות חיוט של החוטים, קדיחה בקירות לתליית המצלמות וכו'.

אז מה כן ניתן לעשות?!

מוצר חדש שמופץ בארץ על ידי חברת טרידוקס | TRIDOX מהווה פתרון ממשי לבעיה זו, המוצר הוא עינית דיגיטלית לדלת הבית.

העינית הדיגיטלית מחליפה את העינית המקורית המותקנת בדלת, שהתקנתה כרוכה רק בהחלפה פשוטה של העינית הקודמת, במסך צבעוני, דיגיטלי וגדול בגודל של 2.5 אינץ'.

העינית הדיגיטלית מציגה על המסך את המתרחש בצד השני של הדלת בצורה ברורה וגדולה ביותר באמצעות לחיצת כפתור קלה אחת, ובלחיצה נוספת תוצג התמונה גדולה וקרובה יותר.

העינית הדיגיטלית פועלת על סוללות ומהווה העלאה ברמת הביטחון של תושבי הבית.
לחיצה אחת על המסך מראה מי עומד מאחורי הדלת, מבלי להתאמץ ובלי למצמץ.

העינית מותאמת במיוחד ללקויי ראייה ובעלי משקפיים, והכי חשוב - מזהה את העומד מאחורי הדלת ללא ידיעתו, מה שהופך אותה למוצר ביטחון חובה לכל בית בו מתגוררים אנשים מבוגרים או ילדים – המוצר מותאם לשומרי שבת.

לקביעת הדגמה ללא התחייבות 054-5987228, 077-4055512 או באימייל: [email protected] או ב-FACEBOOK.

טרידוקס | TRIDOX

www.facebook.com/pages/tridox-%d7%98%d7%a8%d7%99%d7%93%d7%95%d7%a7%d7%a1/164751070240170


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י TRIDOX | טרידוקס שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]