חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
דרכים לחיסול חולדות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נשים בגידות זוגיות פסיכולוגיה

נושא המאמר: מה מניע גברים לבגוד ומה מניע נשים?
מאת: טליה לוי טיטיון   שמור מאמר למועדפים

מה מניע גברים לבגוד ומה מניע נשים? נשים בוגדות מפני שהן מחפשות את החלק הרגשי, אוזן קשבת, בן זוג פנוי וקשוב, חבר טוב, מישהו תומך שייתן להן תחושה שהן סקסיות ושוות. כשהבעל טרוד בענייני פרנסה ומתחים יום יומיים הן מרגישות כמיהה ורעב לסוג של קשר ונוצרת מן פנטזיה כזו שהגבר החדש יכול להיות חבר טוב ותומך- כי אין את משברי היום-יום, אין ביקורת מצידו, את נאהבת ב100%, מקבלים אותך ב100% ואת זוכה לאוזן קשבת. אצל הגברים הבגידה באה לכסות על צורך מיני, ביולוגי. הפנטזיות של הגברים הן מיניות. לגברים יש את הצורך להפיץ את הזרע שלהם, הם מחפשים גירויים מיניים, מפנטזים על נושא של מין- כך הראש שלהם עובד. גברים בוגדים בשל הצורך המיני- להוכיח שהם עדיין מתפקדים. נשים בוגדות כי הן זקוקות לקשר חברותי. גם נשים בוגדות. האם זה גילוי מרעיש? לא, נשים תמיד בגדו. סוציולוגים של סקס שחקרו את הנושא בארה"ב של שנות ה50 של המאה הקודמת, גילו את זה כבר אז. יחד עם זאת היה סביב הנושא טאבו חברתי. כל עוד היה מדובר בגברים, אז המעשה הזה הוא בסדר, כי זה מוכיח גבריות. אצל הנשים זה היה סיפור שונה והבגידה נתפסה כמעשה זנות וכפגיעה בתא המשפחתי. היום חלים שינויים בתפיסה הזו והמעשה נחשב לפחות טאבו. נראה כי יש לגיטימציה לנשים לבגוד בבני הזוג שלהם וקיימת עלייה במספר המקרים בהם נשים מעיזות לפרק את המשפחה. קיימת גם תופעה של צמצום פערים בין גברים לנשים וזה נובע מכמה סיבות: 1.נשים מפתחות קריירה, יוצאות מחוץ לבית, פוגשות אנשים, נחשפות, עובדות וכך גם מכירות אנשים חדשים. 2.השינוי הכלכלי: האישה פחות תלויה כלכלית בגבר, מעצם העובדה שהיא עובדת ומרוויחה משכורת. הפחד מפני ההתמודדות הכלכלית, במקרה של פירוק המשפחה, נעלם או הצטמצם. 3.היום מדברים, שומעים וקוראים על בגידות ואנשים, גם גברים וגם נשים, מוכנים להתנסות. האם זה נכון לדבר על התופעה בגלוי? חשוב לדבר על הבגידה במובן של לחשוף את האמת ולהתמודד עם המצב. הבגידה היא לא דרך נכונה להתמודד עם משבר ובעיות בזוגיות, אבל ברגע שקיימת מודעות לעובדה שהבגידה יכולה לבוא משני הצדדים, עולה החשיבות של לדבר על החסך בזוגיות והצורך בקשר, ואז גם לא חייבים להגיע למצב של פירוק התא המשפחתי. לדוגמא, הגיע אליי זוג לטיפול פסיכולוגי שהבעל היה עובד עד שעות ארוכות והאישה הרגישה שהיא לא מעניינת אותו, ושהוא לא שם לב אליה. בעקבות תחושות אלו היא מצאה מאהב ובסוף התברר כי גם לבעל הייתה מאהבת. דווקא מתוך המקום הזה של הכעס והבגידה, הייתה תחושה שמשהו נשבר והם הבינו אחד את השנייה ובדקו האם ניתן לבנות את הקשר מחדש. בסופו של דבר הזוגיות שלהם הלכה והעצימה, הם למדו איך לתקשר, איך לא לברוח אחד מהשני ואיך לתחזק את הקשר.

www.icpp.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טליה לוי טיטיון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]