חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
התעלומה של מחלות נפשיות וכרוניות !!





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עצירות ניקוי רעלים הרזייה דיאטה

נושא המאמר: עצירות וניקוי רעים
מאת: עדי סאקר   שמור מאמר למועדפים

על הקשר ההדוק בין מזון, מערכת העיכול, בריאות וחולי מדברים ומוכיחים מחקרים רבים. הרעיון שעומד מאחורי מאמר זה הוא סוג של איסוף חומרים בעיקר מארה"ב בה למדתי והתמחתי, ,סיכומם למאמר אחד שעושה מעט סדר באמצעות התבונות של טובי המומחים בארה"ב בחקר הסרטן ובעיות במערכת העיכול , ריכוז טיפים בתחום האכילה תחום ההימנעות וכיצד תיפטרו מעודפי רעלים מסוכנים. אז קדימה, הקדימו חכמה למכה. עצירות ורעלים – הסכנה שבפתח ...
מדוע מסכנת תופעת העצירות את בריאותינו ? עצירות חייבת להדליק לנו נורה אדומה, מדובר בבעיה אמיתית שאסור להתעלם ממנה, תפקוד נורמאלי של מערכת העיכול חשוב לא רק לתחושת הקלילות והאנרגיה אלא גם ובעיקר למערכת החיסון המגנה עלינו בפני מגוון של מחלות. כך שאם אתם סובלים או סבלתם מעצירות, יש דברים שחשוב מאוד שתדעו.

מחקר רחב היקף, אשר נודע כ "The Melbourne Colorectal Cancer Study " ואשר פורסם כבר
בשנת 1986 מצא את הקשר בין עצירות ובין סרטן המעי. המחקר אשר עקב אחר 1150 מקרים של
סרטן המעי אשר התגלו במהלך שנה אחת, הראה את הקשר בין משולש רב משמעות לחייהם של
רבים, תזונה, עצירות וסרטן. העצירות, פוגעת במערכת העיכול שלנו ומשבשת את פעילותה והמחיר
לא מאחר להגיע, חוסר אנרגיה, תחושת אי נוחות,עייפות, כבדות, כאבי ראש ובטן נפוחה עשויים להיות רק ההתחלה... עצירות הנה תוצר של גורמים רבים. ובניהם מתח, תזונה לא נכונה ורשימה ארוכה של תרופות, כל אלו יכולים כולם להיות ביחד או לחוד הגורמים לעצירות. האם ידעתם שעצירות איננה רק אי נעימות וחוסר נוחות ? חשוב להבין עצירות עשויה להיות גורם מעודד למחלות קשות. אולקוס, מעי רגיז, מחלת קרוהן ואף הפרעות של ממש במצב הרוח ובאיכות השינה.

מעבר לכול האמור לעיל יש לתת את הדעת אל מה שהוכח במחקר מדעי זה מכבר, עצירות עשויה להיות גורם המרכזי המשפיע על הסיכון והחשיפה לסוגים שונים של מחלת הסרטן. לכן, יהיה הגורם לעצירות אשר יהיה, טיפול מקצועי, מהיר והחלטי עד להפסקת תופעת העצירות והיעלמותה המוחלטת מחיי היום יום, אינו בגדר המלצה, אלא בגדר חובה.

מחקרים רבים עוסקים בקשר שבין תזונה, מערכת העיכול ומחלת הסרטן. מיטב המומחים בעולם, בדקו וממשיכים לבדוק מה בדיוק הקשר בין המזון אותו אנו אוכלים והמחלות אשר מסכנות את בריאותינו. כיצד תוכלו לשפר את בריאותכם על ידי הבנה טובה יותר של סוגי המזון השונים? ולא פחות חשוב, אלו מזונות רצוי להוריד מן הצלחת.קבלו ממני עצה קטנה אך יקרת ערך, לאכול נכון ולנקות את הגוף מרעלים, הם הצעד הראשון, השני ואף השלישי למניעת מחלות ובריאות טובה.
המוסד האמריקאי לחקר הסרטן פרסם דו"ח תחת הכותרת "Diet & Cancer" הדו"ח, נחשב עד היום לאחד ממקורות המידע הגלובאליים המקיפים והחשובים ביותר בנושא הקשר שבין תזונה ומחלת הסרטן, תוך התייחסות קפדנית לנושא הקטנת הסיכון והמניעה של סוגי סרטן שונים.

בהמשך מאמר זה נתרכז בבשרים, מלחים והשילוב ביניהם. ממה כדאי להיזהר?
בשר אדום ובשר מעובד ( נקניק, נקניקיות, בשר קפוא וכו') מחקרים מצאו כי בשר אדום עשוי להאיץ את תהליך החמצון במעי. תהליך החמצון הוא אותו תהליך האחראי בין השאר לפגיעה בתפקוד התאים ולמותם של תאים בריאים. במילים פשוטות, תהליך החמצון במעי הורג את התאים ומסכן את הגוף כולו. התהליך המדובר הוכח באמצעות ניסיון בן שבועיים ,במחקר שפורסם בשנת 2006 בכתב העת "Cancer Research Journal" השוו החוקרים שתי קבוצות. האחת אכלה שתי מנות בשר אדום מדי יום. השנייה, אכלה שתי מנות בשר אדום בשבוע. לאחר שבועיים של מחקר, הבחינו החוקרים בשינויים משמעותיים בתאי המעי )תאים במערכת העיכול( אצל צרכני הבשר הכבדים, מה גורם לזה? שינויים אלו מיוחסים לתוספות השונות הנמצאות בבשר, חומרי הדברה, אנטיביוטיקה והורמונים אחרים. ניתן לומר, כי בהתבסס על קשר זה בין בשר ובין חמצון תאי מעי בריאים, ניקוי רעלים יסודי יהיה פעולה חשובה וחכמה כחלק מתוכנית כללית של הבראת מערכת העיכול.

בואו נמשיך עם מלח ...המשפט המוכר תעביר לי את המלח בבקשה... לאחר הקריאה של מאמר זה לא בטוח שאתם תרצו עדיין לומר זאת – אומנם הדרך בה הדבר מתרחש טרם פוענחה במלואה אולם, מדענים מצאו את הקשר בין תזונה עשירה במלחים ובין עליה בסיכון לחלות בסרטן הקיבה. במחקר חדש )יוני 2010( אשר פורסם בכתב העת המדעי "American Journal of Clinical Nutrition" מצאו חוקרים, עליה בסיכון של עד %10 לחלות בסרטן הקיבה "למכורים למלח". אז בכל פעם שאתם "מבקשים את המלח" תחשבו פעמיים, המלח אומנם אינו מופיע בחשבון המסעדה אך הוא בהחלט מופיע בחשבון הבריאותי, אם זאת חשוב לזכור, כי הבשורות אינן רעות בלבד. המחקר אשר מצא את הקשר בין מלחים וסרטן הקיבה מדגיש: כי תזונה חכמה ומותאמת המקפידה על מאזן מלחים נכון, תקטין את הסיכון לסרטן מסוג זה. סגנון החיים שלנו, מכתיב את הקצב, את תנודות מצב הרוח וכן, גם את הרגלי האכילה. חשוב לדעת, כי מלחים וחומרי טעם וריח אחרים מסתתרים מבלי שנדע בעשרות סוגי מזון. חומרים אלו, אשר אורבים מאחורי אריזות מזון תמימות, נחשבים לרעלים עבור מערכת העיכול והגוף כולו. ככל שאנו חשופים לכל אותם סלטים מוכנים, גבינות, בשרים מעובדים, חטיפים, משקאות קלים ועוד, אנו מעלים את מאזן הרעלים המצטבר במערכת העיכול ומשפיע על מערכות גוף שונות. כך שכאב הבטן שאינו מרפה או המיגרנה הנוראית, יכולים בהחלט להתחיל בעומס יתר של רעלים על מערכת העיכול. מאחר וקשה לדעת היכן "מסתתרים" הרעלים,

בואו נראה מה ניתן לעשות?
מאחר ולא ניתן להימנע ממזונות אלו לחלוטין, כדאי לשים דגש על ניקיון של מערכת העיכול.
ניקוי המערכת כחלק מסגנון חיים בריא וחכם ימזער את הנזקים ויפחית את הסיכונים.ניקוי רעלים יכול וצריך להיות חלק מסגנון החיים שלנו, בדיוק כמו לצאת לחופשה פעם או פעמיים בשנה, כך נוציא את הגוף לחופשה פעם פעמיים בשנה. האפקט של ניקוי הרעלים על הגוף דומה לאפקט החופשה על הנפש. רגיעה, תחושת אנרגיה ומוכנות לקראת אתגרים חדשים.

עכשיו לאחר שהבנו את חשיבות הניקוי,כול שנותר הוא ...להתחיל .

www.facebook.com/groups/140280119317628/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עדי סאקר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]