חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת

עמוד הבית

קישורי טקסט (לפרטים)

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אתר איי יוון הישראלי איי יוון יוון נופש ביוון

נושא המאמר: תגובות ותודות לאתר איי יוון הישראלי
מאת: גולשי אתר איי יוון הישראלי   שמור מאמר למועדפים

רוצים להמליץ? לתת פידבק? לתת הערה? או רק לכתוב תודה? זה המקום ואנו נשמח מאד!
השתמשו במערכת התגובות של עמוד זה, ממש כאן למטה, אנו מודים לכם מראש!
או חזרה לאתר איי יוון

שלום, חזרנו אתמול מהאי פארוס והיה תענוג, אי אפשר בכלל להשוות לרודוס או קוס שהינו בהם בשנים עברו, רודוס וקוס איים כל כך תירותיים שבכלל אי אפשר להרגיש בהם את יוון, האי פארוס היה שווה את ההשקעה של טיסה, וטיול קטן באתונה והפלגה של 5 שעות שמסתבר שהייתה נפלאה וכיפית, הגענו לפארוס בערב המאוחר, ישבנו בטברנה של יאנוליס שהמלצתם עליה, הילדים אח"כ עוד הלכו לים, המשכנו ככה בטיולים קטנים, טברנות וים למשך על החופשה וגם ביקרנו באי אנטיפארוס ונאקסוס והיה מעניין מאד, הרבה תודה ממני אריק מאירנה ומהילדים, עשיתם לנו את הקיץ, תודה.
אריק.

רציתי להודות לך על האתר המקיף והמצויין שלך.

שנית רציתי להודות לך על היחס הנפלא שקיבלתי ממך , על העזרה שהגשת לי בהזמנת הטיסות והמלון, בסבלנות אין קץ ובנעם רב, חן חן!

כפי שסיפרתי לך אנחנו נוסעים עם ילדינו הבוגרים 22, 19, 18 ו12.

מתאכסנים Santorini Renaissance

Monolithos
בועז.

שלום רב, ראשית, האתר שלכם מקסים ונעזרתי בו רבות – תודה!
קראתי הרבה מעבר למה שהייתי צריכה (ושיניתי את המסלול ;1000 פעם), מכיוון שנהניתי לקרוא את המידע באתר.
אין לי ספק שזו לא הפעם האחרונה שניסע ליוון וברור לי שאיעזר שוב באתר שלכם.
המלצתי גם לחברים!
מיכל לביא.

חזרתי היום בבוקר מנקסוס  היתי במועדור גלישה flisvos משישי עד שישי, אני שולח את המייל כדי להודות לכם מקרב לב על המידע .בעיקר לגבי המעבורות מפיראוס, המידע שנתתם לי עזר מאוד והרווחתי עוד יום באי.למרות שאני פחות ממליץ על מעבורת  בערב הטיסה פשוט היה עיקוב קטן בנמל פיראוס אבל, הצלחתי להגיע לטיסה. אני ממילץ שוב לכל הנוסעים בקיץ מסוף יוני להזמין לפחות שבועיים מראש מעבורת ולחסוך התרוצצות בין משרדי הכרטיסים,
תודה
אביעד יוזף

לצוות אתר איי יוון שיחקתם אותה!
פעלנו לפי ההוראות שלכם של להזמין טיסה בנפרד ומלון דרך הקישורים באתר שלכם, חפרנו שם במידע על המלונות הרבה ומצאנו סבבה של מלונות קטנים ומתוקים ליד הים בכרתים וביצענו אליהם הזמנה באינטרנט לפני שיצאנו, המחירים באמת מצחיקים, מלון  יווני חמוד למשפחה ל 4 אנשים בחודש אוגוסט ב 280 יורו לכולנו זה ממש לא כסף, תודה על הייעוץ שניתן באתר וללא תשלום, אהבנו את הגישה, נהננו מאד בחופשה ותודה גם על הייעוץ לטייל בדרום כרתים, המשיכו כך אתם אחלה!
מאיר ועירית, תל אביב.

לשרות כזה עוד לא זכיתי!!!!!!!!!!י
 אין לי מילים לתאר את היחס, האדיבות והסבלנות האינסופית...לא זו בלבד שמצאתי כאן אתר נפלא ,נוח ,קל לשימוש ומושלם מבחינת התכולה שלו, אתר שעזר לי לפקס את עצמי ולדעת כיצד בדיוק לתכנן את החופשה שלי , אלא בכל פעם שפניתי טלפונית (והיו לא מעט כאלו).. וביקשתי פרטי פרטים על כל מיני דברים ועזרה נוספת, זכיתי בכל פעם לתשובות מלאות וליחס מדהים מעל ומעבר למצופה. ביקשתי לשלם ולו באופן סמלי על העזרה הרבה שקיבלתי אך נדחיתי בנימוס והמעט שיש בידי לעשות הוא להמליץ על האתר בלב שלם...אז הרבה הרבה הרבה תודה והמון בהצלחה...

דנה ניר, עו"ד

רוצים להודות לכם על השרות המעולה והסבלני, עד כה נסענו תמיד בדילים לאיים "הרגילים", אך בזכותכם הגענו הפעם באמת ליוון, השהיה באיים סיפנוס ופארוס שהמלצתם לנו עליהם הייתה עולם אחר מרודוס וקוס, פשוט לא יאומן שההם יוון וגם אלה יוון, סיפנוס ופארוס היו ממש יוון והיה כיף, בנוסף צדקתם שההפלגה לאיי אלה דרך אתונה היא חלק מהחוייה, הילדים גם מאד נהנו ולא סבלו כפי שחששנו בתחילה, בקיצור נהננו מאד ונעזר בכם גם בשנה הבאה, שוב תודה גדולה!
אייל איריס והילדים.

לסיוון זמיר הנפלא – תודה רבה על העזרה וההכוונה שנתת לנו. הצלחת למקד אותנו בשפע האופציות של יוון ולהתאים לנו בדיוק את מה שחיפשנו. לא להאמין שאת כל העזרה והשירות עשית עבורנו ללא עלות. נפלא לדעת שיש אנשים טובים באמצע הדרך!, תודה על הכול ונתראה בטיול הבא  ענת ואסף.

בתור "פריקית" של איי יוון אליהם אני נוסעת כבר שנים רבות ודווקא לאלה הנידחים יותר שישראלים לא מגיעים בשל חוסר בטיסות ישירות... שמחתי לגלות את האתר.

עוקבת אחריו כבר מספר חודשים עת היה בבניה... ושמחתי לגלות שעדכונו הושלם והוא עלה לאוויר.

פניה שלי הבוקר קיבלה מענה כל כך מהיר יעיל ומדויק שאני מודה שלא קיים בסטנדרטים ישראלים של שירות לקוחות.

אז קודם כל זה המקום להודות לסיוון.

ושנית, האתר ניכנס מיד לראש רשימת המועדפים עם המלצה חמה - חמה לכל החברים.

שיחקתם אותה.
לאה וסרמן.

לדעתי יש לכם את אחד אם לא האתר המקיף ביותר והמקצועי ביותר בתחומו באינטרנט, עבודת תוכן וידע פשוט מקסימה, הרכבנו את כל החופשה בעזרת המידע הרב שבאתר, נהננו מאד מהשרות ומהתגובה המהירה בדואר אלקטרוני, פשוט נפלא, לא רגילים לרת מקצועיות ושרות כזו, הרבה תודה.
מיקי ועינת.

שלום רב, האתר שלכם עזר לנו מאד בתכנון החופשה שלנו (שבוע ימים באיים הקיקלאדיים) ורצינו להוסיף מידע שימושי במידה וזה יעניין אתכם: נקסוס: האי הגדול ביותר בקיקלאדיים ואולי דווקא משום כך נעים ומסביר פנים. פחדנו מעומס "תיירותי" אבל לבסוף זכינו לטייל ברחבי האי להגיע לכפרים יפים ופוריים, חופים נידחים, לאכול תאנים מהעץ וללון בחדר בנקסוס (חורה) במחיר סביר ביותר (20-30 יורו לזוג ללילה כאשר במלון או חדר על הים מתחילים ב 60 יורו לזוג ללילה). השכרת טרקטורון ליום עולה בין 30-40 יורו ועל זה יש להוסיף ביטוח (לא חובה אך מומלץ) של 10 יורו. טוסטוס ניתן לשכור בכ 20 יורו ליום. נציין שהרכיבה על טרקטורון היא בכביש או בדרכי עפר סלולות (לא רכיבת שטח) יש איסור על רכיבה על חוף הים.
חגית וגיא.

הי סיון, היה מצויין בגדול...,המזג אויר הי אחלה,לא קיץ אבל היה מספיק חם ונעים. בכל אופן, הסתדרתי עם הנסיעות, הלוקרים, וכו'. טיילתי ביום הראשון באקרופוליס וחזרתי דרך העיר העתיקה ברגל למטרו, היו איזה שתי תחנות באמצע הדרך לפיראוס שהמטרו לא עבד, ונאלצנו לצאת ,לקחת אוטובוס לנסוע ,לרדת שוב בתחנה הלפני אחרונה של פיראוס, שוב להכנס למטרו לעוד תחנה אחת בלבד...יוונים  אתונה היא עיר מכוערת. לא שהיו לי יותר מדי ציפיות, אבל ממש הופתעתי כמה שהיא מוזנחת ,אפורה ולא יפה. בקיצור הגעתי לנמל, עליתי לספינה, הופתעתי מהגודל ומהמודרניות,כל המסעדות,זה היה החלק הכי כיפי (ההפלגות) J, חיכו לי בנמל עם המונית, שידרגו אותי לוילה הכי טובה שהיתה להם, ורק בבוקר גיליתי למה: הייתי הבן אדם היחיד במלון והתיירת היחידה באי!!! כן, כן... :-) בכל אופן, התחברתי עם המשפחה בעלת הוילות, היינו אוכלים ארוחת בוקר ביחד כל יום, כמעט שלוש שעות, היינו מדברים,הם סיפרו לי על איך הם חיים ועל החיים בנאקסוס,על מיתוסים יווניים וכל מיני אגדות יווניות,פוליטיקה וכו'.איזה ערב הבת שלהם הציעה לי לצאת בערב ולפגוש את החברים שלה, אז הלכתי והיה מאוד נחמד. בקיצור, הם היו מאוד נחמדים. ביום השני שכרתי רכב ונסעתי לטייל בעיר, מאוד נהנתי,היה מאוד יפה, חם, טעים,פשוט כיף. טיילתי גם קצת בחופים, אבל היה קר מדי למים,אין ספק. וזהו בדרך חזרה,ביום האחרון באתונה, בגלל שהיה פסחה,הכל נסגר באיזה 19:30, והטיסה שלי היתה ב-2:00 בלילה, היה קר וחשוך ולא היה מה לעשות באתונה, אז ביליתי די הרבה זמן בשדה, בו היינו לבד, הישראלים של הטיסה של אל-על. בקיצור המון תודה על הכל, היה באמת מעולה, וזה השיג את המטרה שרציתי. אין ספק שאחזור לאיים מתישהו, צירפתי איזה שתי תמונות. יש לי עוד תמונות, אם תרצה אשלח לך שתוכל להכניס לאתר שלכם, תודה על העזרה בתכנון.
יונה

שבוע טוב לכם, זה עתה שבנו מטיול בן שבוע ביוון . היינו שני זוגות - זוג מבוגר עם בננו וכלתנו. (מומלץ מאד לחיזוק הקשרים המשפחתיים). ראשית, רצינו להודות לכם מעומק הלב על העצות הטובות.
כמשפחה שומרת כשרות קצת חששנו לגבי ההתארגנות שלנו עם מזון אך הודות לקישורים שלכם הצלחנו למצוא בתי הארחה שיש בם מטבחון קטן ומשוכלל שניתן להכשירו בקלות רבה.
רשימת מוצרים שניתן לרכוש בערים ובכפרים מצאנו באתר של חב"ד יוון ודגים כידוע לא חסרים ביוון (גם כשרים - בעלי סנפיר וקשקשת). בדרך לצפון עשינו ביקור קצר בחצי האי פיליו - שווה, אף שאין צורך בסיבוב גדול מדי. לנו שני לילות בכפר קסטרקי הסמוך לקלמבקה במקום מקסים וחביב   ( Archontiko Mesohori ) . מטאורה באמת מדהימה.  אגב, הופתענו לגלות  שהכפרים הפסטוראליים בדרך למצובו כמעט ריקים מאדם. נהננו מאד לתור דווקא את שאינם על מפת התיירות. אנו מבינים שזה ממיכלול סיבות כלכליות וחברתיות מעציבות. את השבת בילינו (שני לילות נוספים) באי אגיסטרי במלון של אנדראס, הודות לעצתכם נסענו עם הרכב במעבורת לשם מפיראוס דרך אגינה. חווינו קבלת שבת מרגשת של שקט ושלווה על שפת הים במקום שלא יישכח. ביום ראשון במעבורת לאגינה ומשם למתנה בפלפונס. את הלילה בילינו בנאפפליו, עיר מרתקת. מצאנו לינה ללא קושי במלון דירות סמוך מאד לנמל (חניה בשפע). מלון הדירות נקרא על שם הקיסרית ...... 'אבדוקיה' - זו שהתגוררה ממש כאן והייתה פעילה מאד בבנין בירושלים. היות שאנו חובבי טבע הספיק לנו לבלות ביום האחרון באתונה. שם גם חווינו את ראשית ההפגנות כך שהספקנו לשוב בטרם השביתה. אז שוב תודה לכם.

ציפי ויוסי

הי זמיר, בסופו של דבר ( אחרי כמה שעות...) הצלחתי לתפוס את נעמה ואני מתנצלת אם מיהרתי לשפוט, קיבלתי ממנה שירות  10 הזמנתי דרככם מלון בכריתים, תודה רבה לכם.
ליאורה ברץ.

www.greece-islands.co.il

מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גולשי אתר איי יוון הישראלי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

להשכיר רכב

המלצות על נופש

המלצות על פריז

נדל"ן ביוון

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל