חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מדריך לרכישת רכב יד 2





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תסרוקות כלה הארכת שיער תוספות שיער הארכת שיער כלות

נושא המאמר: תסרוקות כלה
מאת: דויד יושבייב מעצב שיער   שמור מאמר למועדפים

מתקרבת עונת החתונות. במטרה להעיף את כולם מהרגליים ולהפתיע, עסוקות הכלות לעתיד בחיפוש בלתי פוסק לאחר המראה הבלתי הנשכח. כיצד נוצרת תסרוקת הכלה , לאיזה פרטים כדאי וחשוב לשים לב, ומתי צריך להתחיל לתכנן.

תקופת ההכנה

ביום החתונה כל כלה רוצה להרגיש ולהראות מלכה. עובדה זו כבר מזמן הפכה להיות לנחלתם של העוסקים בתחום היופי והאופנה וחתומה במגזיני חתן/כלה הרבים. את החיפוש אחר התסרוקת המושלמת רצוי להתחיל מדפדוף בתמונות במגזינים אלה וכן כדאי לערוך שיחה מקדימה עם מעצב השיער הנבחר.
לדוגמה מצאתם תמונה של תסרוקת חלומותיכן, והגעתן איתה למעצב השיער. התוצאה צריכה להיות מושלמת ולכן כדאי לסמוך ולשמוע בעצת המומחה.

ראשית, התסרוקת צריכה להתאים לצורה ותויי פניך, לגובה ומבנה גופך. איזה שלא תירצי להיות ביום חתונתך – רומנטית, דרמטית, אקסטרוגנטית או מעט אוונגרדית מטרתו של מעצב השיער להדגיש מקסימלית את יתרונות מראך הטבעי, לפתוח את יופי הפנים ולהדגיש את האיפור. לפיכך, העדיפות תינתן לשיער אסוף – זוהי תמיד אופציה מנצחת שכן מתאימה כמעט לכולן. כל זה ניתן לקשט ע"י אבני סוורובסקי, נצנצנים, פנינים, אבני חן צבעוניות.

חשוב שהמעצב יראה מראש את שמלת הכלה והאקססוריז הנבחרים, על מנת לשוות למראה ההרמוני גימור של תסרוקת מתאימה. תסרוקת הכלה זו תמיד יצירת אומנות ושיא עבודתו של כל אומן שיער, בה ינסה להביא המעצב לידי ביטוי את עולמכן הפנימי, הרוחניות וייחודיות של אופייכן וכמובן את מצב הרוח המרומם והאור הפנימי שלכן ביום החתונה.

הכנת השיער לחתונה נדרשת הרבה זמן מראש. אם השיער יבש, שביר, חסר חיוניות וחיים ובעל קצוות מתפצלים מומלץ להתחיל לטפח אותו כמה חודשים לפני האירוע המיועד.
תזונה נכונה וכמות גדולה של ויטמנים ומים, חשיפה מינימלית לשמש וטיפוח יומיומי של השיער באמצעות חומרי טיפוח מקצועיים יובילו בוודאות לתוצאה הרצויה. שיער יפה ומלא חיים – הם כבר חצי עבודה במטרה הרצויה!

בקרב הכלות מאוד פופולארי נושא תוספות ומילוי השיער. התוצאה של שיער ארוך יותר ומלא יותר פותחת בפני המעצב מגוון כמעט בלתי נגמר של אפשרויות לעיצוב תסרוקות. ההארכת שיער חד פעמית (ליום האירוע או למספר ימים ) מתבצעת באמצעות הטרסים - חיבור מקבצי השיער לסרט דקיק. טרסים מודבקות ע"י הדבקה קלה אשר נשטפת כבר עם החפיפה הראשונה. את תוספות השיער ניתן לקנות או להשכיר בסלון כלות או במגוון מספרות .

אם החלטתן לעשות הארכת שיער לטווח ארוך, רצוי להתעניין באם המעצב שבחרתן מתמחה בתחום. בשלב השני, רצוי להשוות מחירים בין הארכת שיער לטווח הארוך והקצר. יש לקחת בחשבון את עלויות העבודה, איכות ומקור תוספות השיער המוצעות לכן וכמו כן שיטת החיבור של תוספות השיער.

נשים בעלות שיער דק, חלש או כזה שגודל באופן איטי ,אשר הוסיפו שיער לפחות פעם אחת מתרגלות לנפח ואורך החדש. זה נותן להן ביטחון בעצמן ובנשיות שלהן. לפיכך ההבדל במחירים לעיתים לא משחק כאן תפקיד ושווה את ההשקעה לו רק לשם החוויה של שיער מלא וארוך - לא רק ליום החתונה אלא לטווח של 6-8 חודשים שאחרי.

ביום החתונה

בבוקר היום הגדול, על הכלה להגיע לסלון היופי במצב רוח מרומם ומצב נפשי רגוע (עד כמה שזה מתאפשר... ) התסרוקת נעשת ביום האירוע, למעט פרוצדורות הדורשות הכנה מוקדמת כגון צביעה, החלקה או הארכת שיער.

המושג "כלה בשני ראשים" הינו מושג שנכנס ללקסיקון מעצבי השיער לכלות בתקופה האחרונה..
כיום מאוד פופולארי בקרב הכלות להחליף שמלת כלה באמצע האירוע, לשמלה שנייה. האחת אלגנטית לתחילת הערב, צילומים והחופה והשנייה קלילה וקצרה יותר המאפשרת תזוזה חופשת ונוחה בזמן הריקודים.

בהתאם לכך מתחלפת גם התסרוקת. המראה הקלאסי של השיער האסוף ללא רבב עם קישוטים יוקרתיים מתחלף לאחר החופה למראה שיער פזור חופשי ,שובב וסקסי השרוע בצורת גלים או תלתלים. זהו פיתרון נפלא לכלה המתלבטת לגבי בחירת המראה המושלם ליום הגדול.



www.davidy.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דויד יושבייב מעצב שיער שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]