חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נורות לגידול צמחים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נהיגה ללא ביטוח נהג צעיר נהיגה ללא ביטוח צעיר

נושא המאמר: נהיגה ללא ביטוח נהג צעיר
מאת: promo   שמור מאמר למועדפים


ביטוח רכב
נהג צעיר נחשב לאחד הביטוחים עם הפוליסות היקרות ביותר. זאת מהסיבה העיקרית כי רוב תאונות הדרכים מתרחשות בקרב צעירים שנוהגים לפעמים תחת השפעת אלכוהול ותחת לחץ חברתי וניסיון לעשות רושם ונהיגה לא אחראית. בעקבות העלות הגבוהה של נהגים צעירים וחוסר אחריותם קיימים מקרים רבים בהם יוותרו הנהגים על קיום ביטוח וייקחו את הסיכון ויעלו על הכביש ללא ביטוח.

הסיכון בנהיגה ללא ביטוח
נהג צעיר מוגדר כאדם בין הגילאים 17 ועד 24 (ברוב חברות הביטוח) ובעל רישיון נהיגה. כל נהג, בכל גיל שהוא מחויב לפחות ב ביטוח חובה
שיכסה עלויות של נזקים גופניים במקרה של תאונה. הסיכון בנהיגה ללא ביטוח הוא גבוה מאוד במיוחד בקרב צעירים שלא נוהגים באותה מידה של אחריות כמו אנשים מבוגרים. הסיכוי לתאונות בקרב צעירים הוא גדול יותר ובמידה ותתקיים תאונה ייאלץ הנהג הצעיר לשלם קנס גבוה. במידה ונהג צעיר נעצר ונדרש ממנו להראות את ביטוח החובה אך הוא לא נמצא בשטח הרכב, קיימת אפשרות להציג את הביטוח תוך 24 שעות. יינתן קנס כספי מינימאלי על כך שלא הוחזק הביטוח ברכב עצמו אך אם יימסר תוך 24 שעות הקנס לא יגדל.

מה היא המטרה של הקנס על אי נשיאת ביטוח חובה?
הקנס הכספי על נהיגה ברכב ללא ביטוח היא גבוהה מאוד. המטרה בקנס הגבוה היא ללמד את אותם אנשים שחשבו שהם יכולים להתחמק מהתשלום כי חוסר ציות לחוק יחזור אליהם (במקרים כאלה מומלץ להיוועץ ב עורך דין תעבורה
). בסופו של דבר ייאלצו לשלם את מחיר הביטוח ואף גבוה מכך בקנס הכספי. במידה ונהג צעיר נתפס ללא ביטוח חובה לא יישלל רישיונו. עם זאת, אם תתקיים חזרה על דפוס התנהגות שכזה תעשה שלילה במקום.

www.israbit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י promo שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]