חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
משטחי עכבר עם הדפס לפרסום





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: רפואה סינית רפואה משלימה בעלי חיים עלוקות

נושא המאמר: רפואה משלימה לבעלי חיים
מאת: מתן גוטליב   שמור מאמר למועדפים

רפואה משלימה לבעלי חיים תופסת בשנים האחרונות תאוצה. עיקר הטיפול ניתן לבעיות של בריחת שתן, צליעות, בעיות אגן ,בעיות במחזור הדם, זקנה ותמיכה לאיכות חיים.

כמעט כל בעיה של בעל חיים אפשר לשפר באמצעות רפואה משלימה לבעלי חיים בדיוק כמו אצל בני אדם. לפני הרבה שנים טיפלו רופאים בבני אדם וחיות ללא הבדל. הוויטרנריה המתמחה בבעלי חיים החלה בביה"ס בצרפת לפני 500 שנה ומאז הטיפול הופרד. הרפואה הסינית עתיקה ממנה, בציורי קיר במערות במונגוליה התגלו מחטים מחדקי פילים כבר לפני 5000 שנה, חוכמת רפואה זו נכתבה, צוירה ונשמרה לאורך כל שושלות הקיסרים הסינים בחצרות השונות.

הרפואה המערבית מתייחסת נקודתית לבעיה. היא גורסת כי את הגוף תוקפים וירוסים וחיידקים הפוגעים ומביאים מחלות באברים שונים בגוף. גורם המחלה הוא חיצוני מערכת החיסון בגוף נועדה להגן על הגוף מפני מחלות הנגרמות עקב הנגיפים הנ"ל.

הגוף במשך השנים מפתח חסינות הן לחיידקים והוירוסים אולם מערכת החיסון מפתחת גם חסינות נגד האנטיביוטיקה שאנחנו מקבלים לכן כל כמה שנים יוצא הדור הבא של תרופות אנטיביוטיות כי החיידק כבר עמיד לתרופה. כנגד וירוסים כידוע אין מה לעשות רק לתת טיפול תומך ולחכות.

רפואה סינית גורסת כי הגוף על כל אבריו הוא יחידה אחת מאוזנת המתפקדת כיחידה אחת. הפרה של איזון הגוף גורמת למחלות. בספר "תמורות" כבר במאה ה-16 נאמר: הכל מתחיל ביין ויאנג. בכל יין יש זרעי יאנג ובכל יאנג יש זרעי יין ואחד הוא היפוכו של השני.עקרון ראשון בספר אומר, אחד מאזן את השני, חוסר איזון בין יין ויאנג הוא הגורם למחלה, חוסר או עודף באיבר מסוים בגוף גורמים לחוסר איזון. לדוגמא כלי דם חסום גורם לחוסר מעבר של חמצן לאחד האברים, חוסר גורם ליציאה מאיזון הגוף, מחלה מופיעה. דוגמא נוספת: חוסר איזון במערכת חיסון הגוף גורם לחולשת הגוף וחשיפתו גם לגורמים חיצוניים כמו חיידקים ו-ווירוסים.

דיקור או בשמו הסיני אוקופונטורה: החדרת מחטים לנקודות ידועות ומוגדרות בגוף למטרת השגת אפקטים רפואיים תרויפטים טיפוליים.בדרך של ניסוי ותהיה הוגדרו במשך השנים למעלה מ300 נקודות מוגדרות מוכחות מדעית אצל בני אדם ו150 נקודות מוגדרות ומוכחות מדעית אצל בעלי חיים.
בניסיונות אילו נחקרו נקודות שונות בגוף, מחט הוחדרה לנקודה מסוימת, כלי הדם מסביב לנקודה החלו מתכווצים ומתרחבים, מעגל חשמלי נוצר, חסימה נפתחת, זרימת דם וחמצן מתחדשת, חוסר באיבר מתמלא, מתאזן איבר, מתאושש, הגוף חוזר לאיזון והבעיה עברה.

כמובן חשוב מאוד לאורך הטיפול והצלחתו אם הבעיה אקוטית כלומר: פורצת עכשיו כמו בפריצת דיסק, שיתוק פתאומי עצבי, בריחת שתן פתאומית, למינייטיס-מחלת סוסים (דלקת מכאיבה מאוד בשכבה הדקה המחברת את המבנים הפנימיים של כף הרגל אל המבנים החיצוניים) גורמת לסוס לצלוע ולקרטע, במצב אקוטי מהירות הטיפול קובעת את יעילותה. או מחלה נמשכת לאורך זמן כלומר: מצב כרוני זקנה, תשישות, דלקת פרקים,בריחת שתן לאורך זמן, היפדיספלזיה אצל כלבים גדולים, בעיות אגן, כולם מחלות ניתנות לטיפול בעזרת דיקור סיני, פרחי באך וצמחי מרפא.

בשנים האחרונות חזרנו גם לטיפול בעלוקות, טיפול שהיה ידוע ומיושם כבר לפני שנות דור. עלוקות כידוע מוצצות דם, מה שלא ידענו, עלוקות בזמן המציצה מפרישות חומר אנטיביוטי, שהוא בא במגע עם דלקת הוא מרפא את האזור. מציצת הדם גם מוציאה כמות עודפת של דם ונותנת לזרימת דם חדש להיכנס לאזור.

במחלת קלציווירוס בחתולים (כיבים בפה) המונעים מהחתול לאכול הפתרון היה עקירת השיניים, טיפול בעלוקות מבטל את הצורך בעקירת שיניים. שבועיים אחרי הטיפול הכיב מתכווץ או נעלם והחתול חוזר לבריאות טובה.
לסיכום:רפואה סינית שווה ניסיון והיא מרפאה, מרגיעה ונותנת איכות חיים לתקופה ארוכה.

haver.click4web.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מתן גוטליב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]