חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בטרם הגעה אל לימודי האלוהות





    קישורי טקסט (לפרטים)




התאמת זוגיות
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: רשלנות רפואית טיפול רפואי רשלנות פיצויי

נושא המאמר: האם הנך סבור כי חלה רשלנות בטיפול הרפואי בך? להלן מספר המלצות
מאת: גיל מור, עו"ד - יפעת גוטמן, משטנית   שמור מאמר למועדפים

לצערנו ישנם לא מעט מקרים,בכל שנה, של פגיעות ונזקים עקב רשלנות רפואית הגורמים לנכות ולעיתים אף למוות. רק מעטים מהמקרים מתפרסמים ומובאים לידיעת כלל הציבור.

מטופל אשר נפגע עקב טיפול רפואי רשלני שקיבל ע"י רופא, אחות, או כל עוסק אחר במקצוע הרפואי או פרה רפואי, רשאי להגישתביעת רשלנות רפואית בגין נזקי גוף שנגרמו לו עקב הטיפול הרשלני שקיבל.

אולם, הדרך לתביעת הפיצויים אינה קלה כל כך. על נפגע התרשלות רפואית מוטלת חובה להוכיח לא רק שצוות בית החולים התרשל כלפיו. עליו להוכיח גם, כי קיים קשר סיבתי בין מחדלי הרופאים לבין נזקיו. דרישת הקשר הסיבתי היא לעיתים קשה מנשוא ומאפשרת לבתי חולים מתרשלים להתחמק מאחריות וזאת היות ולכל מחלה או נזק ישנם מספר גורמי סיכון שיכולים להביא להתפרצותה. האפשרות להוכיח, כי דווקא התרשלות הרופאים גרמה למחלה או לנזק ולא גורם סיכון אחר, היא לעיתים משימה בלתי אפשרית אשר לא ניתנת לביצוע. בנוסף, הוכחת הקשר הסיבתי מחייבת הכנת חוות דעת מומחה. חולה המבקש חוות דעת, נתקל לא אחת בחוסר רצון של הרופאים להעיד נגד הקולגות שלהם למקצוע. ניתן להתגבר על "קשר השתיקה", אולם לשם כך דורשים הרופאים אלפי ולעיתים עשרות אלפי שקלים לכל חוות דעת. לכן בתביעות מסוגרשלנות רפואית מומלץ להתייעץ עםעורך דין מנוסה בתחום, שיוכל להפנות אתכם למומחים, אשר יעשו את עבודתם נאמנה.

לצורךקבלת חוות דעת ממומחה רפואי יש לאסוף את כל החומר מהמוסדות הרפואייםהקשורים לטיפול הרשלני ולהציגם בפני המומחה הרפואי.החוק במדינת ישראל מחייב את המוסדות הרפואיים לספק צילום של תיק רפואי, אם קיימת פניה כזו מצד הנפגע או עורך דין מטעמו(עורך דין חייבבהצגת כתב ויתור על סודיות רפואית).

במקרים בהם טופל הנפגע במוסד רפואי כגון בית חולים או קופת חולים, ניתן להגיש תביעת רשלנות רפואית נגד המוסד הרפואי ולא רק נגד איש המקצוע שהתרשל, היות ולמוסד הרפואי ישנה אחריות שילוחית לרשלנות אנשי המקצוע אשר עובדים בו.לעיתים תביעת רשלנות רפואית כנגד מוסד רפואי עדיפה לנפגעמתביעת רשלנות רפואית כנגד איש המקצוע שהתרשל וזאת עקב היותה "כיס העמוק" יותר, אשר מאפשר לתבוע גופים גדולים ועתירי מוניטין, שיבחרו לא לסכן את שמם ולעיתים יגיעו פשרה, בטרם תגיע התביעה לפתחי בית המשפט.

ביטוח הרשלנות הרפואית בו מצויד על פי חוק כל רופא בישראל, נועד לטפל בדיוק באותם מקרים של התרשלות רפואית, ולכן בכל מקרה בו מתעורר חשד לרשלנות רפואית מומלץ להתייעץ עם מומחים בתחום, אשר יתוו ויסייעו בבחירת המהלכים הבאים. תביעות בגין רשלנות רפואית, הנן תביעות רגישות מטבען, לפיכך יש צורך לפנות לקבלת ייעוץ משפטי של עורך דין, המתמחה בייצוג נפגעי רשלנות רפואית. עורך הדין העוסק בתחום יידע מצד אחד לשלב בתביעה טענות אשר עשויות להגדיל את סכום הפיצויים ומצד שני להעניק ליווי משפטי מלא גם מול גורמים רפואיים המהווים את אחד ממפתחות ההצלחה בתביעות מסוג זה.
ניתן לומר כי חלק מחובתו האזרחית של כל אזרח במדינה מתוקנת הנה להתריע על מחדלים מערכתיים, ובמיוחד אלה הנוגעים לחיי אדם. יש הסבורים כי רק אזרחים המתלוננים על טיפול לקוי במערכת הרפואית ועל מחדליה, מאלצים את אותה המערכת לשפר את נהליה וביצועיה – וכך למעשה מעניקים לכלל האוכלוסייה את האפשרות ליהנות מטיפול רפואי טוב יותר בעתיד.




רמת גן: רח´ החילזון 12, (בית הקריסטל)
טל´: 03-6127446, פקס: 03-6127449
חיפה: שדרות המגינים 58
טל´: 04-8526693 פקס: 04-8555976
שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר למייל:
[email protected]



www.adviser.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גיל מור, עו"ד - יפעת גוטמן, משטנית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]